Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest akkurat nå.
Skrevet

Jeg har verdens beste samboer, og har lyst på en epost-flørt. :oops: Noen å sende dirty meldinger til. Og motta dirty meldinger fra.

Litt spenning hadde ikke vært dumt. Kunne aldri tenke meg å være utro mot ham, men ville jeg vært det om jeg hadde en epost-flørt? Når jeg kjenne etter, ville ikke jeg blitt rasende om han hadde det med noen andre enn meg. Det er jo helt uskyldig. Eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

For meg hadde det vært foten i ræva og på hodet ut, om min kjære hadde gjort noe slikt. Så ja, det er utroskap for min del.

Men du må spørre din samboer hva han syns, for det er tross alt hans mening som bør telle her.

Gjest Jente, 34
Skrevet

Det syntes jeg hørtes skikkelig umodent ut.

Noen blir aldri voksne og ansvarlige, samme hvor gamle de blir.

Stakkars din kjære mann, han får all min sympati. En god kjæreste gjør ikke slikt mot mannne sin.

Skrevet

Hva med å starte en e-post flørt med sambo'n i stedet? Tror nok det er de lureste, hvis du vil bevare forholdet. (Og tenk hva noen "dirty" meldinger der kan føre til :wink: )

Skrevet
Jeg har verdens beste samboer, og har lyst på en epost-flørt. :oops: Noen å sende dirty meldinger til. Og motta dirty meldinger fra.

Litt spenning hadde ikke vært dumt. Kunne aldri tenke meg å være utro mot ham, men ville jeg vært det om jeg hadde en epost-flørt? Når jeg kjenne etter, ville ikke jeg blitt rasende om han hadde det med noen andre enn meg. Det er jo helt uskyldig. Eller?

http://www.fathersforlife.org/advice.htm

"Women are not naturally faithful creatures and it is a travesty to acculturate men with the notion that if they are good to their wives their wives will be faithful to them. That's extremely unlikely. A DNA study done in a block of English row houses revealed that one out of three children could NOT have been the biological issue of their alleged fathers. Face it men. Women screw around. Even if you treat them right they screw around."

"Women are not loyal creatures and the sooner men learn that the more bearable life becomes."

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hehe... Skal si folk er megamoralske her!

Forstår jeg det rett når trådstarter ikke har begynt på noen epostflørt, men så langt bare har tenkt at h*n har lyst??

Og så kommer Valentino trekkende med at kvinner er utro?

Hehehe....

Skrevet

Og så kommer Valentino trekkende med at kvinner er utro?

Ikke misforstå nå. Menn er også utro. Og alt tyder på at trådstarter er kvinne.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg tror også trådstarter er kvinne, men dette er jo bare en tanke, virker det som. En fantasi som ikke har blitt virkelighet.

Syns bare det var voldsomt å komme drassende med et sitat om utro kvinner :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Av og til er vi litt voldsomme her, vet du.

Gjester som nick'ere.

Og det må være lov når vi reagerer sterkt på utsagn.

Jeg synes synd på den stakkars mannen til trådstarter. Han fortjener en varm, kjærlig, øm og trofast kvinne. Ikke en sjuske som vil se hvordan gresset er på andre siden av..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm... Lurer litt på hvorfor du har behov for å ha en sånn e-post flørt...?

Har selv opplevd å være på andre siden, altså fersket min "kjære" (som nå er en eks akkurat på grunn av dette...) i å ha e-post flørter...

Hvis du bryr deg, ikke gjør det...

Noen ganger må man la egne behov, eller hva jeg skal kalle det, ligge...

Gjest Anonymous
Skrevet

Kunne vært artig det. Spennende med epost fra en mystisk ukjent. Men jeg stopper ved fantasien - og det gjør sikkert du også. Men tanken er helt grei å leke med.

Gjest GreenSky
Skrevet

Dette her er KG altså, ikke kirkekaffe etter gudstjeneste.

En flørt er sunt, og en e-postflørt er ok, slik jeg ser det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette her er KG altså' date= ikke kirkekaffe etter gudstjeneste.

Ikke????? *Sjokka* :o

Skrevet

En flørt kan være så mangt... Livet ville vel bli ganske trist hvis kommunikasjon med et glimt i øyet skulle være forbeholdt parteren! (Gamle damer og hunder kan også flørtes med, hvis noen skulle være i tvil...).

Jeg synes e-post/chatting med et glimt i øyet/erotisk undertone er OK, men direkte beskrivelser av seksuell aktivitet synes jeg vel er å gå litt over streken...

Å tro at man skal kunne gå gjennom livet uten å la seg tiltrekke av andre enn sin faste partner synes jeg faktisk er fryktelig naivt! Å respektere det faktum at man lar seg tiltrekke av andre og fremdeles forbli trofast er jo, etter min mening, akkurat det som skal til for å opprettholde et rikt samliv.

Skrevet

:hoho: Veldig enig.

Gjest Billary..
Skrevet

Nettflørt, e-postflørt, er veldig aktivt. Man går aktivt ut, oppsøker noen å ha et flørte-forhold til.

Utroskap, illojalitet... man tråkker på den man er sammen med. Man flytter fokus fra forholdet. Det er sårende, skaper utrygghet i forholdet. Og det kan selvsagt misforstås om man blir oppdaget. Noe det kan bli.

Småflørt med noen man treffer, på jobb, i kiosken, på skolen... er greit. Noen man ikke innleder en halverotisk relasjon til.

Det handler ikke å bli tiltrukket av andre eller ikke, det handler om behov for å få bekreftelse og her er noen esktreme... og egoistiske.

Skrevet

Dersom jeg hadde gjort det og min mann fant det ut, så hadde han helt sikkert ikke gått fra meg. Men han hadde blitt SÅÅ skuffet og hatt DE øynene som hadde lyst av skuffelse over meg. Og det hadde vært mye verre! :(

Skrevet
For meg hadde det vært foten i ræva og på hodet ut, om min kjære hadde gjort noe slikt. Så ja, det er utroskap for min del.

Men du må spørre din samboer hva han syns, for det er tross alt hans mening som bør telle her.

Signerer denne, jeg.

Skrevet

Dersom du gjer noko du ikkje kan fortelle din kjære, då meiner eg du er utro...

Gjest lilletroll
Skrevet
Hva med å starte en e-post flørt med sambo'n i stedet? Tror nok det er de lureste, hvis du vil bevare forholdet. (Og tenk hva noen "dirty" meldinger der kan føre til :wink: )

Kanonforslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...