Anonymus13 Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Som overskriften sier så lurer jeg. Jeg ønsker meg veldig en kjæreste. Men helt håpløst. Uansett alder så kan det se ut til at menn ønsker seg mest uforpliktende sex. Akkurat som om de gir opp så fort med å bli kjent. Har vært på såkalte seriøse datingsider uten at det hjelper eller er så seriøst. Så hvordan klare å opprettholde interessen til en mann uten at alt skal dreie seg om sex fra første setning?
DonaldDuck Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 3 minutter siden, Anonymus13 said: Som overskriften sier så lurer jeg. Jeg ønsker meg veldig en kjæreste. Men helt håpløst. Uansett alder så kan det se ut til at menn ønsker seg mest uforpliktende sex. Akkurat som om de gir opp så fort med å bli kjent. Har vært på såkalte seriøse datingsider uten at det hjelper eller er så seriøst. Så hvordan klare å opprettholde interessen til en mann uten at alt skal dreie seg om sex fra første setning? Jeg var ute etter kjæreste, og fikk det. Men hun jeg er sammen med, kunne rapportere om det samme som deg. Mange som er useriøse. Du må nok bare holde igjen i starten, og være litt tålmodig. Kanskje skrive klart i profilen din at du ikke er ute etter kun sex, men en kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Tror det blir flere og flere av både menn og kvinner som ønsker å være single. Jeg er en av de. Sex er likevel et behov. Anonymkode: a6beb...22c
Gjest Overrasket Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har aldri hatt interesse for uforpliktende sex og innholdsløse seksuelle relasjoner.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Før vi ble sammen sa han som nå er kjæresten min (på det tidspunktet venn) at han var på jakt etter konemateriale. og det har han vært på jakt etter i flere år, så fant han meg da Jeg vet om flere menn som ønsker kjæreste enn de som ikke ønsker det. Anonymkode: d7ca2...da8 1
meeeg9 Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Før vi ble sammen sa han som nå er kjæresten min (på det tidspunktet venn) at han var på jakt etter konemateriale. og det har han vært på jakt etter i flere år, så fant han meg da Jeg vet om flere menn som ønsker kjæreste enn de som ikke ønsker det. Anonymkode: d7ca2...da8 Bullshit! Det eneste de fleste menn har å tilby er sex. Selvfølgelig vil ingen ha noe type relasjon med en som bare har pikk å gi
kaleidoskop Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 I min krets ønsker de fleste seg kjæreste og ikke bare sex. Men noen ganger blir det bare sex fordi den rette kjemien ikke var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå