Gå til innhold

Fett vs magert når man skal ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan det er å spise fett vs magert når man skal ned i vekt? Er veldig glad i majones, helmelk, rømme og fløte. Kan jeg fortsette å spise dette så lenge jeg spiser lite nok kalorier?

Anonymkode: 4c33a...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan det er å spise fett vs magert når man skal ned i vekt? Er veldig glad i majones, helmelk, rømme og fløte. Kan jeg fortsette å spise dette så lenge jeg spiser lite nok kalorier?

Anonymkode: 4c33a...dfc

Ja, det kan du. Fordelen med helfete meieriprodukter er dessuten at de gir god metthetsfølelse. Vær forberedt på å få kommentarer om at disse matvarene ikke hører med i et sunt kosthold :wink:

• Liker 1
Skrevet

Et kosthold som gir kaloriunderskudd, er nødvendig for vektnedgang. Et kosthold som du kan holde deg til over lang, er effektivt for vektnedgang. Selv har jeg bare gått ned i vekt med magert kosthold. For å holde vekta etterpå, trengte jeg mer smak og valgfrihet.

Skrevet

Jeg testet lavkarbo i en periode, men var ikke så strikt som man skal være og jeg endte med å gå opp og ikke ned i vekt. Det fungerer helt sikkert om du gjør det riktig og holder deg unna de matvarene du skal. Nå forsøker jeg meg på 5:2 dietten, men har nettopp startet så usikker resultatene. Jeg synes det er bedre og spise mindre 2 dager i uken og ikke måtte holde meg unna noen matvarer, det er jeg ikke så god på. Lykke til :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...