AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Jeg lurer på hvordan det er å spise fett vs magert når man skal ned i vekt? Er veldig glad i majones, helmelk, rømme og fløte. Kan jeg fortsette å spise dette så lenge jeg spiser lite nok kalorier? Anonymkode: 4c33a...dfc
Roci Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvordan det er å spise fett vs magert når man skal ned i vekt? Er veldig glad i majones, helmelk, rømme og fløte. Kan jeg fortsette å spise dette så lenge jeg spiser lite nok kalorier? Anonymkode: 4c33a...dfc Ja, det kan du. Fordelen med helfete meieriprodukter er dessuten at de gir god metthetsfølelse. Vær forberedt på å få kommentarer om at disse matvarene ikke hører med i et sunt kosthold 1
Pringle Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Et kosthold som gir kaloriunderskudd, er nødvendig for vektnedgang. Et kosthold som du kan holde deg til over lang, er effektivt for vektnedgang. Selv har jeg bare gått ned i vekt med magert kosthold. For å holde vekta etterpå, trengte jeg mer smak og valgfrihet.
Gelica Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Jeg testet lavkarbo i en periode, men var ikke så strikt som man skal være og jeg endte med å gå opp og ikke ned i vekt. Det fungerer helt sikkert om du gjør det riktig og holder deg unna de matvarene du skal. Nå forsøker jeg meg på 5:2 dietten, men har nettopp startet så usikker resultatene. Jeg synes det er bedre og spise mindre 2 dager i uken og ikke måtte holde meg unna noen matvarer, det er jeg ikke så god på. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå