Gå til innhold

Monogram - stempel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei' date='du finner det ikke der. Du må gå inn på "gummistempel" for det er det som er enklest å bruke og billigst. Der står det hvordan du bestiller et spesialstempel. Du sender monogrammet du har laget på pdf fil og beskriver hvor stort du vil ha det i meldingen. Prisen må du sende forespørsel på. Vi betalte kr209 for et gummistempel i str 2,5x5,5.......[/quote']

I tillegg kan dere sende mail med forespørsel også! De gir veldig rask tilbakemelding! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte gummistempel hos Stempel-leverandøren AS. Betalte 165,- for eit stempel som er 2,5x3 cm. Kjempefint, billig og kjapt levert!

Skrevet

Vi bestilte fra Trondhjems stempelfabrikk, raskt, og ikke dyrt - betalte vel ca 250,- inkl moms og frakt for 2x2cm

Skrevet

Jeg har også lyst på stempel av vårt monogram... men er ikke sikkert på om jeg gidder...

Kan jo bare skrive det ut fra pc`en.... Billigere også.

Men skal jeg ha stempel så lager jeg det selv.

Endelig en frynsegode av å være SFX Artist :ler::tunge1:

Her er forresten vårt.

Laget det selv ved å sette sammen hans bokstav F x 2, til å danne en A, som er min bokstav.

http://external-beauty.com/monogramliten.JPG

Skrevet

Lurer bare på om du har sett at monogrammet ditt kan se ut som en penis... :oops:

:o :o :o

For en uttalelse!!!

Skrevet

Hehehhehe

Jaja... da får det bare se ut som en penis!

Moro at man kan se mer enn bare bokstaver der da, for så vidt...

Har ingenting imot peniser heller, jeg... :tunge1:

Men nå ser jeg ikke noe annet enn en penis!!!! :hoho::hoho::sur::klaske: :klø: :ler2:

Skrevet
Hehehhehe

Jaja... da får det bare se ut som en penis!

Moro at man kan se mer enn bare bokstaver der da, for så vidt...

Har ingenting imot peniser heller, jeg... :tunge1:

Men nå ser jeg ikke noe annet enn en penis!!!! :hoho::hoho::sur::klaske: :klø: :ler2:

Litt enig med du er... Når først noen har satt en på tanken, så ble det plutselig veldig å den penisen skjøt seg opp og frem, og dominerte! :ler:

Men altså, synes jo monogrammet var fint jeg da...og jeg har heller ingenting i mot peniser! :sjarmor:

Skrevet
Synes også nr. 5 var finest...

Du får si fra når du får bestemt deg da - blir sikkert flott til slutt uansett! :wink:

Har bestilt stempel nå..det ble nr.5... :)

Vet ikke hvor mye vi får bruk for det, men det kostet bare rundt 200, så det er jo uansett en fin ting å ha.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...