Gå til innhold

Monogram - stempel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tips til et nettsted eller lignende hvor de kan være behjelpelige med å lage et stempel av monogrammet vårt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale Nilz Fargekopi rett ved Youngs Torget i Oslo, er kjempe fornøyd! Det tok fire dager å få stempelet laget og betalte bare 250,-. Hun slo av noen kroner siden det var fredag! Veldig snilt:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Oj, det skal jeg jammen notere meg bak øret!

Har sett mange internett sider hvor man kan bestille fra USA, men til 250 kr kan jeg jo like gjerne ordne det her hjemme.

Skrevet

JA!!! Har et tips! www.foldal.no. Har bestillt av de to ganger og er så fornøyd!!! Lagde monogrammet på dataen og sendte over bestillingen natt til fredag og fikk det i posten lørdag!!!! Kostet 209kr inkl.frakt.

Skrevet

Hmmmm. Linken funket ikke,men det er riktig adresse i hvertfall...

Skrevet
JA!!! Har et tips! www.foldal.no. Har bestillt av de to ganger og er så fornøyd!!! Lagde monogrammet på dataen og sendte over bestillingen natt til fredag og fikk det i posten lørdag!!!! Kostet 209kr inkl.frakt.

Tror nok det er fordi det står et punktum etter no, at linken ikke funker... :wink:

Men tuuuuusen tusen takk! Skal sjekke det opp nærmere med én gang!

Hvordan stempel bestilte du da...størrelse mener jeg!??

Skrevet

Aha!! Det var derfor,ja.

Jeg bestilte et hjertestempel i str 2x2 og et monogramstempel i str 2,5x5,5. Er superfornøyd så nå sitter vi å stempler og embosser på harde livet... :-)

Skrevet
Aha!! Det var derfor,ja.

Jeg bestilte et hjertestempel i str 2x2 og et monogramstempel i str 2,5x5,5. Er superfornøyd så nå sitter vi å stempler og embosser på harde livet... :-)

Lagde dere monogrammet selv???? og hjerte???

hvordan lager dere monogram??? vi har bokstavene M og H

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja,lagde det selv. Brukte photoshop,der kan du flytte bokstavene rundt sånn at du kan sette dem sammen som du vil. Hjertet har vi ikke laget selv. Vi fant et vi likte veldig godt,scannet det og sendte det til Foldal.

Skrevet

Lagde dere monogrammet selv???? og hjerte???

hvordan lager dere monogram??? vi har bokstavene M og H

Vi lagde også monogram selv!

Morer meg skikkelig foran PC´en når jeg holder på, så jeg kan prøve meg på M og H hvis du vil... :wink:

Skrevet

Vi lagde også monogram selv!

Morer meg skikkelig foran PC´en når jeg holder på, så jeg kan prøve meg på M og H hvis du vil... :wink:

det hadde jo vært kjempe fint da

Skrevet

Hmm..kanskje jeg skal få ordnet meg et slikt stempel jeg også...det var jo ikke så syrt som jeg trodde...

Er ikke så flink til å lage slikt selv, så kanskje jeg kan bruke en av disse?

http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index....showtopic=44937

Her likte jeg best nr.2 og nr.4

eller:

http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index....showtopic=48515

Her likte jeg best nr.2 og nr5....

Hvilken syns dere var finest?

Skrevet

Jeg likte 5 på den siste siden veldig godt. Hvis du skal følge tradisjonen så skal din bokstav være først så det passer velbra eller?

Skrevet

Ja da passer det jo bra.. :)

Lurer på om jeg skal bestille meg et slikt stempel nå med en gang jeg.... :)

Skrevet

Synes også nr. 5 var finest...

Du får si fra når du får bestemt deg da - blir sikkert flott til slutt uansett! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Aha!! Det var derfor,ja.

Jeg fant ikke noen monogramstempel eller hjertestempel på siden deres. Åssen fant du dem??

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg fant ikke noen monogramstempel eller hjertestempel på siden deres. Åssen fant du dem??

Ikke jeg heller... fant ikke noe stempel til monogram i det hele tatt jeg..og ingen stempel til bare 200kr.... :(

Skrevet

Nei,du finner det ikke der. Du må gå inn på "gummistempel" for det er det som er enklest å bruke og billigst. Der står det hvordan du bestiller et spesialstempel. Du sender monogrammet du har laget på pdf fil og beskriver hvor stort du vil ha det i meldingen. Prisen må du sende forespørsel på. Vi betalte kr209 for et gummistempel i str 2,5x5,5.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...