AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Inspirert av hersketeknikk-tråden http://forum.kvinneguiden.no/topic/1172733-hersketeknikktråden/ og fordi jeg har litt angst for at jeg har blitt preget av det litt skarpe KG-miljøet starter jeg en hyggelig-tråd. I denne tråden kan man bare være hyggelig. De som bryter regelen blir aldri rapportert, men bare snakket pent til. Her skal vi alle være så vennlige, høflige, inkluderende og positive mot andre som vi kan, og alle innlegg bør inneholde komplimenter og fine ord til andre. Høflighet er selvsagt et must (jeg kjenner at dette er vanskelig allerede) Anonymkode: f9a03...1d8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 For en fantastisk god idé, altså. Viktig å inkludere svake grupper. Helst bør kun følgende personer få lov til å delta: -Personer med ikke-vestlig innvandrerbakgrunn -Rødhårede -Alenemødre Anonymkode: 8598a...652 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en fantastisk god idé, altså. Viktig å inkludere svake grupper. Helst bør kun følgende personer få lov til å delta: -Personer med ikke-vestlig innvandrerbakgrunn -Rødhårede -Alenemødre Anonymkode: 8598a...652 Det er diskriminering
Wonders Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Om ts er seriøs nå har vi mange hyggelige tråder på forumet, bare ikke i denne delen av det. Ser man etter godhet og har gode intensjoner så finner man ofte det man leter etter. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 12 hours ago, Catalina Culès said: Koselig Ja ikke sant, er det ikke koselig. Så fint profilbilde du har forresten Anonymkode: f9a03...1d8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 Veldig bra. Så koselig tråd. Kose mose. Anonymkode: 75a98...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå