Svartfugl Skrevet 24. august 2025 #1781 Skrevet 24. august 2025 missLynch skrev (2 timer siden): Kvinnfolket han hadde en affære med tilbake i 2013 …. Bare å google litt. Slitsomt når man må gjette, men man kan også google vokalisten i Gluecifer. Noen har en greie for opptatte menn. 1 3
Irja Skrevet 27. august 2025 #1782 Skrevet 27. august 2025 Lilja82 skrev (På 24.8.2025 den 9.05): Hvem er JC? 3 3
garfunkel Skrevet 7. september 2025 #1784 Skrevet 7. september 2025 Irja skrev (På 27.8.2025 den 22.27): Mulig jeg husker feil, men mener jeg leste at hun brukte samme metode for å få mannen hun er sammen med i dag? 3 1
sys64738 Skrevet 7. september 2025 #1785 Skrevet 7. september 2025 garfunkel skrev (3 timer siden): Mulig jeg husker feil, men mener jeg leste at hun brukte samme metode for å få mannen hun er sammen med i dag? Hun er jo omtalt som en homewrecker! 2
Trubadur Skrevet 7. september 2025 #1786 Skrevet 7. september 2025 garfunkel skrev (8 timer siden): Mulig jeg husker feil, men mener jeg leste at hun brukte samme metode for å få mannen hun er sammen med i dag? Det var samme greia. Ble litt trøbbel da også.
Jennyfromtheblock Skrevet 1. januar #1787 Skrevet 1. januar Fant ingen andre nylig tråder om dette! Det vil sikkert være mye å ta tak i etter hvert. Men først: HVEM er Lisa sammen med!? De dropper jo hint hele tiden. Og de var begge invitert til Sigrid. Han spiller i alle fall kontrabass!?
Kristine79 Skrevet 1. januar #1789 Skrevet 1. januar Jennyfromtheblock skrev (1 time siden): Fant ingen andre nylig tråder om dette! Det vil sikkert være mye å ta tak i etter hvert. Men først: HVEM er Lisa sammen med!? De dropper jo hint hele tiden. Og de var begge invitert til Sigrid. Han spiller i alle fall kontrabass!? Ryktene sier en Erlend Smalås. 1
FrøkenTippTopp Skrevet 2. januar #1790 Skrevet 2. januar På Instagram har Sigrid delt bilder fra nyttårsaften. Ser ut som ryktene stemmer 😇 1
Jennyfromtheblock Skrevet 2. januar #1792 Skrevet 2. januar Men de har ikke snakket direkte om brudd/skilsmisse? Det virker som det bare har dryppet gradvis inn, og Lisa har begynt å bruke ordet "livskrise" en del. Får inntrykk av at noe konkret har skjedd, f.eks at K ikke har klart å slutte å være utro? For Sigrid legger jo nå null skjul på hvor mye hun misliker han.
missLynch Skrevet søndag kl. 11:25 #1793 Skrevet søndag kl. 11:25 (endret) Jennyfromtheblock skrev (På 2.1.2026 den 11.46): Men de har ikke snakket direkte om brudd/skilsmisse? Det virker som det bare har dryppet gradvis inn, og Lisa har begynt å bruke ordet "livskrise" en del. Får inntrykk av at noe konkret har skjedd, f.eks at K ikke har klart å slutte å være utro? For Sigrid legger jo nå null skjul på hvor mye hun misliker han. Se på side 89 Unner Lisa en ny kjæreste hvis det er tilfelle, koselig. 😊 Endret søndag kl. 11:27 av missLynch 3
Jennyfromtheblock Skrevet søndag kl. 14:46 #1794 Skrevet søndag kl. 14:46 missLynch skrev (3 timer siden): Se på side 89 Unner Lisa en ny kjæreste hvis det er tilfelle, koselig. 😊 Åh, takk. Jeg har visst vært blind, men nå fått lest meg opp flere sider tilbake her....shit altså. Ser ut som at alt ikke ligger på jodel lenger? Men kom over interessante diskusjoner om hvordan S behandler L i poden. Det er ikke alltid behagelig å høre på....hvor bevisst er hun på det, tro? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå