Irja Skrevet 21. august 2025 #1761 Skrevet 21. august 2025 AprilLudgate skrev (1 time siden): Jeg er for gammel til å vite hvordan finne Jodel, og hører ikke på podcasten. Hva er det sånn oppsummert som kommer frem som virker plausibelt at Lisa selv har fortalt? Regner med de ikke er engstelige for gjengivelse når de åpner for åpen spørretime på IG. Såvidt jeg forstpr her er det utroskap igjen, og psykisk vold hele veien? (Hver gang jeg ser fyren tenker jeg «hvem gidder ligge med ham?», men tydeligvis flere 😅🤷♀️ Lisa forteller om psykisk vold i hele forholdet. Utroskap i alle år. Manipulasjon og gaslighting. Lisa skriver at hun har vært syk de siste to årene, gått ned til 42 kg og var helt utslitt. K forlot henne 7. januar. 2 3
AprilLudgate Skrevet 22. august 2025 #1762 Skrevet 22. august 2025 Irja skrev (16 timer siden): Lisa forteller om psykisk vold i hele forholdet. Utroskap i alle år. Manipulasjon og gaslighting. Lisa skriver at hun har vært syk de siste to årene, gått ned til 42 kg og var helt utslitt. K forlot henne 7. januar. Sånn syk utenom eller syk fordi giftig forhold? Er dette meldingen Lisa svarer med og som står på Jodel?
J.. Skrevet 22. august 2025 #1763 Skrevet 22. august 2025 (endret) AprilLudgate skrev (1 time siden): Sånn syk utenom eller syk fordi giftig forhold? Er dette meldingen Lisa svarer med og som står på Jodel? Rart ingen bare poster screenshot av denne påståtte samtalen,syns jeg. Forøvrig er det dette som gjengis på Jodel - Endret 22. august 2025 av J.. 9
AprilLudgate Skrevet 22. august 2025 #1764 Skrevet 22. august 2025 J.. skrev (1 time siden): Rart ingen bare poster screenshot av denne påståtte samtalen,syns jeg. Forøvrig er det dette som gjengis på Jodel - 😮💨😮💨😮💨 Ja, dette var formulert på en måte som iallefall virker å kunne komme fra en genuin plass hos en person som har stått i det. Og når vedkommende skriver at han forlot på en «hensynsløs og subtil slem måte», så var det jo helt i tråd med hvordan han valgte å agere når han fikk melding om hasteinnleggelse på hennes jobboppdrag - hvor han bare fortsetter å sexte med J.C. Håper hun kommer seg litt ovenpå etterhvert ❤️ 3 5
Klink Skrevet 22. august 2025 #1765 Skrevet 22. august 2025 refill skrev (På 4.8.2025 den 16.29): Ren spekulasjon selvsagt, men det kan vel være en måte å unngå et krav om at hun ikke skal omtale han eller bruddet i podcasten/offentlig Da kunne hun holdt det privat. 1 1
J.. Skrevet 23. august 2025 #1766 Skrevet 23. august 2025 Klink skrev (13 timer siden): Da kunne hun holdt det privat. Synes det skurrer med at hun forteller dette i slike detaljer til alle randoms som sender henne DM på IG,men ikke går ut med det selv i feks story. Det gir ikke mening. 5
Klink Skrevet 23. august 2025 #1767 Skrevet 23. august 2025 J.. skrev (4 minutter siden): Synes det skurrer med at hun forteller dette i slike detaljer til alle randoms som sender henne DM på IG,men ikke går ut med det selv i feks story. Det gir ikke mening. Jeg lurte også på det, ja. Lite profesjonelt. Jeg tror likevel ikke at de finner det på. 1
J.. Skrevet 23. august 2025 #1768 Skrevet 23. august 2025 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg lurte også på det, ja. Lite profesjonelt. Jeg tror likevel ikke at de finner det på. Synes som nevnt også det er merkelig at så mange sier de har fått denne DMen men ingen poster screenshot av den,kun gjengir den ved tekst.. Er jo en veldig enkel sak å bevise,og siden alle får den,er det jo heller ikke hemmelig eller ment som en privat samtale mellom 2,når den sendes til alle..
Orly Skrevet 23. august 2025 #1769 Skrevet 23. august 2025 J.. skrev (42 minutter siden): Synes som nevnt også det er merkelig at så mange sier de har fått denne DMen men ingen poster screenshot av den,kun gjengir den ved tekst.. Er jo en veldig enkel sak å bevise,og siden alle får den,er det jo heller ikke hemmelig eller ment som en privat samtale mellom 2,når den sendes til alle.. Vil du ha den så får du spørre, at man har fått den i melding betyr ikke at det er greit å screenshotte videre. Men ser det er viktigere for enkelte å ta henne på det og med det gi støtte til eksen , enn å gi henne støtte for at det hun har stått i har vært et hel…. Med tanke på hva han lirte av seg da hun hadde hatt slag, så har jeg problem med å tro henne på dette 3 5
Orly Skrevet 23. august 2025 #1770 Skrevet 23. august 2025 Klink skrev (13 timer siden): Da kunne hun holdt det privat. Hvorfor det? Skal folk som har hatt det sånn i forhold, bare ti stille ? 1 4
Korpsnerden Skrevet 23. august 2025 #1771 Skrevet 23. august 2025 Hvorfor spekulere/kritisere hvorfor Lisa velger å gjøre det sånn? Send henne en melding da vel, jeg er sikker på at du/dere får svar. Jeg er også helt sikker på at det er grunn til at hun gjør det på denne måten, og at hvis det kun hadde vært opp til henne så hadde hun fortalte alt i podcasten. Heia Lisa! Jeg er glad du kom deg ut av det ❤️ 7 6
Klink Skrevet 23. august 2025 #1772 Skrevet 23. august 2025 Orly skrev (3 timer siden): Hvorfor det? Skal folk som har hatt det sånn i forhold, bare ti stille ? Absolutt ikke. Man har venner, nettverk, familie. Og så skurrer det at hun gjør det på denne måten. Hvis hun vil ta han så kunne hun lagt ut meldinga i sosiale medier så alle kunne lese. 2
Klink Skrevet 23. august 2025 #1773 Skrevet 23. august 2025 Korpsnerden skrev (2 timer siden): Hvorfor spekulere/kritisere hvorfor Lisa velger å gjøre det sånn? Send henne en melding da vel, jeg er sikker på at du/dere får svar. Jeg er også helt sikker på at det er grunn til at hun gjør det på denne måten, og at hvis det kun hadde vært opp til henne så hadde hun fortalte alt i podcasten. Heia Lisa! Jeg er glad du kom deg ut av det ❤️ Hvorfor skal hun fortelle alt i podcasten. Hvorfor har en haug med ukjente mennesker krav på å vite dette? Sette tema på dagsordenen absolutt, men skittentøysvask blandet med jobb som man ikke står helt støtt i enda, det skurrer for meg. 3
Lady dragonfly Skrevet 23. august 2025 #1774 Skrevet 23. august 2025 Klink skrev (5 minutter siden): Absolutt ikke. Man har venner, nettverk, familie. Og så skurrer det at hun gjør det på denne måten. Hvis hun vil ta han så kunne hun lagt ut meldinga i sosiale medier så alle kunne lese. Sånn at han kan anmelde henne for ærekrenkelse mener du? 7 1
Korpsnerden Skrevet 23. august 2025 #1775 Skrevet 23. august 2025 Klink skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal hun fortelle alt i podcasten. Hvorfor har en haug med ukjente mennesker krav på å vite dette? Sette tema på dagsordenen absolutt, men skittentøysvask blandet med jobb som man ikke står helt støtt i enda, det skurrer for meg. Hva er det hun ikke står støtt i? Hun har ikke delt alt i podcasten denne gang, så det trengs ikke diskuteres. Vet du hva? Om man oppfører seg som en dritt (K) så bør man være forberedt på å ta konsekvensene av det. Lisa har ingenting å skamme seg over. 5 4 2
Lady dragonfly Skrevet 23. august 2025 #1776 Skrevet 23. august 2025 Klink skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal hun fortelle alt i podcasten. Hvorfor har en haug med ukjente mennesker krav på å vite dette? Sette tema på dagsordenen absolutt, men skittentøysvask blandet med jobb som man ikke står helt støtt i enda, det skurrer for meg. Kanskje hun vil eie sin egen historie? Når man lever med en psykopat/psykisk vold får man ofte behov for å forklare og rettferdiggjøre situasjonen for andre. Jeg har hatt liknende reaksjoner selv og håndtert brudd med voldelig far slik Lisa gjør nå. I ettertid har jeg lært at den håndteringen fikk meg til å virke noe ustabil. Det beste jeg har gjort i senere tid, er å leve livet mitt på en god måte, ignorere og blokkere min far. Jeg opplever at det er vanskelig å forstå behovet for åpenhet dersom man ikke har levd tett på psykisk vold. Det blir ofte til at offeret mistenkeliggjøres.. 3 2
Klink Skrevet 23. august 2025 #1777 Skrevet 23. august 2025 Lady dragonfly skrev (48 minutter siden): Kanskje hun vil eie sin egen historie? Når man lever med en psykopat/psykisk vold får man ofte behov for å forklare og rettferdiggjøre situasjonen for andre. Jeg har hatt liknende reaksjoner selv og håndtert brudd med voldelig far slik Lisa gjør nå. I ettertid har jeg lært at den håndteringen fikk meg til å virke noe ustabil. Det beste jeg har gjort i senere tid, er å leve livet mitt på en god måte, ignorere og blokkere min far. Jeg opplever at det er vanskelig å forstå behovet for åpenhet dersom man ikke har levd tett på psykisk vold. Det blir ofte til at offeret mistenkeliggjøres.. Jeg forstår behovet for åpenhet, men ikke på måten Lisa gjør. Hun kunne fint delt historien og fortalt den slik hun opplevde det på en måte som gjorde at han ikke har noe grunnlag for å anmelde henne. mjeg mistenkeliggjør ikke offeret, men syns måten det her blir en offentlig sak er rar. Og ikke av hensyn til eksen hennes. 3
missLynch Skrevet 23. august 2025 #1778 Skrevet 23. august 2025 Heier på fine, dyktige og morsomme Lisa 🥰 Så glad for at showet hennes ble en suksess, og at hun står støtt i seg selv. Unner henne alt godt. 8 3 4
Lilja82 Skrevet 24. august 2025 #1779 Skrevet 24. august 2025 AprilLudgate skrev (På 22.8.2025 den 15.48): 😮💨😮💨😮💨 Ja, dette var formulert på en måte som iallefall virker å kunne komme fra en genuin plass hos en person som har stått i det. Og når vedkommende skriver at han forlot på en «hensynsløs og subtil slem måte», så var det jo helt i tråd med hvordan han valgte å agere når han fikk melding om hasteinnleggelse på hennes jobboppdrag - hvor han bare fortsetter å sexte med J.C. Håper hun kommer seg litt ovenpå etterhvert ❤️ Hvem er JC?
missLynch Skrevet 24. august 2025 #1780 Skrevet 24. august 2025 Lilja82 skrev (30 minutter siden): Hvem er JC? Kvinnfolket han hadde en affære med tilbake i 2013 …. Bare å google litt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå