Morradi Skrevet 4. august 2025 #1741 Skrevet 4. august 2025 Jeg tenker at Lisa nok gjerne vil fortelle, men at hun har fått noen føringer fra K. At visse ting ikke skal nevnes offentlig osv.. Dette blir da en måte for Lisa å fortelle likevel. Det er uansett sånn hun velger å gjøre det, og det respekterer jeg virkelig. 15 2
Lady dragonfly Skrevet 8. august 2025 #1742 Skrevet 8. august 2025 Klink skrev (På 4.8.2025 den 10.18): Hvorfor i alle dager kan man sende melding og spørre for å få svar (en person man ikke kjenner?) i stedet for at hun legger ut offentlig informasjon. Eller holder det privat. For et opplegg. Hvis det ikke er noe jeg har misset? Dette svares det på i episoden «Trøndertrope, solpikk og urininfeksjon i bånn». Hør fra 26.42. 2 4
Hallepalle2 Skrevet 9. august 2025 #1743 Skrevet 9. august 2025 Jeg har ikke vært i tråden her før, men er det slik at en voksen kvinne med store barn legger ut samlivsproblemer, inkludert manglende sexlyst og mangle på BJ, på det åpne nettet?? Det blir ikke mer trachy enn det! Har aldri hatt sansen for Tusvik og Tønne, og dette bekrefter bare fordommene med høye kneløft. 5 2
HMK Skrevet 10. august 2025 #1744 Skrevet 10. august 2025 Hallepalle2 skrev (På 9.8.2025 den 9.21): Jeg har ikke vært i tråden her før, men er det slik at en voksen kvinne med store barn legger ut samlivsproblemer, inkludert manglende sexlyst og mangle på BJ, på det åpne nettet?? Det blir ikke mer trachy enn det! Har aldri hatt sansen for Tusvik og Tønne, og dette bekrefter bare fordommene med høye kneløft. Trachy? 9
EllaSays Skrevet 10. august 2025 #1745 Skrevet 10. august 2025 Hallepalle2 skrev (På 9.8.2025 den 9.21): Jeg har ikke vært i tråden her før, men er det slik at en voksen kvinne med store barn legger ut samlivsproblemer, inkludert manglende sexlyst og mangle på BJ, på det åpne nettet?? Det blir ikke mer trachy enn det! Har aldri hatt sansen for Tusvik og Tønne, og dette bekrefter bare fordommene med høye kneløft. Tror ikke de har særlig sansen for deg heller. 5 2 3
Catnip Skrevet 10. august 2025 #1746 Skrevet 10. august 2025 HMK skrev (43 minutter siden): Trachy? Sikkert kort for tracheostomi 🤔 6 1
HMK Skrevet 10. august 2025 #1747 Skrevet 10. august 2025 Catnip skrev (27 minutter siden): Sikkert kort for tracheostomi 🤔 Det var litt det jeg trodde også. 3 1
Lady dragonfly Skrevet 10. august 2025 #1748 Skrevet 10. august 2025 Hallepalle2 skrev (På 9.8.2025 den 9.21): Jeg har ikke vært i tråden her før, men er det slik at en voksen kvinne med store barn legger ut samlivsproblemer, inkludert manglende sexlyst og mangle på BJ, på det åpne nettet?? Det blir ikke mer trachy enn det! Har aldri hatt sansen for Tusvik og Tønne, og dette bekrefter bare fordommene med høye kneløft. Det blir vel ikke mer «trachy» enn å sutre over et annet menneske (som du i tillegg ikke liker - hvorfor er du her inne egentlig? Skal du bare godte deg med andres ulykke?) sitt valg… 5 3
Lady dragonfly Skrevet 10. august 2025 #1749 Skrevet 10. august 2025 Hallepalle2 skrev (På 9.8.2025 den 9.21): Jeg har ikke vært i tråden her før, men er det slik at en voksen kvinne med store barn legger ut samlivsproblemer, inkludert manglende sexlyst og mangle på BJ, på det åpne nettet?? Det blir ikke mer trachy enn det! Har aldri hatt sansen for Tusvik og Tønne, og dette bekrefter bare fordommene med høye kneløft. Og ordet du leter etter er TRASHY. https://dictionary.cambridge.org/no/ordbok/engelsk-norsk/trashy 4 5
HMK Skrevet 10. august 2025 #1750 Skrevet 10. august 2025 Ser for meg elevrådsleder'n og tønnefar med tracheostomi i pod. Det ville vært en spesiell pod. 7
HMK Skrevet 10. august 2025 #1751 Skrevet 10. august 2025 Dette minnet meg plutselig om da Anna Rasmussen, som lever av snap, skrev Snapshat. Og jeg fikk bilder i hodet. Har heller ikke møtt noen som skriver arbeidsplassen sin feil, som ikke jobber i vernet bedrift. Ikke til forkleinelse for folk i vernede bedrifter. Jobb til alle! Men asså.. snapshat?? 6 1 1
Lady dragonfly Skrevet 10. august 2025 #1752 Skrevet 10. august 2025 HMK skrev (11 minutter siden): Dette minnet meg plutselig om da Anna Rasmussen, som lever av snap, skrev Snapshat. Og jeg fikk bilder i hodet. Har heller ikke møtt noen som skriver arbeidsplassen sin feil, som ikke jobber i vernet bedrift. Ikke til forkleinelse for folk i vernede bedrifter. Jobb til alle! Men asså.. snapshat?? 😂😂🤪
Purple Diamond Skrevet 11. august 2025 #1753 Skrevet 11. august 2025 Jeg skjønner hun har hatt det dritt med K, men det å dele alt forstår jeg ikke. Hva med barna oppi alt? 🙈 8 2
Måne Rampelyset Skrevet 12. august 2025 #1754 Skrevet 12. august 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
hvalstad45 Skrevet 12. august 2025 #1755 Skrevet 12. august 2025 Han er sikkert en drittsekk, men hun er ikke helt god heller når hun deler dette med alle som vil få vite. Det er utrolig lite omtenksomt overfor barna. Og når man tar null komma niks selvkritikk, selv for å ha blitt etter all utroskapen, tenker jeg at man muligens ikke er så god på selvrefleksjon og sin egen rolle oppi dette. Men selvfølgelig synd på henne og, jeg syns bare ikke dette er veldig lurt løst. 10 3
Mary Margaret Skrevet 20. august 2025 #1756 Skrevet 20. august 2025 hvalstad45 skrev (På 12.8.2025 den 18.44): Han er sikkert en drittsekk, men hun er ikke helt god heller når hun deler dette med alle som vil få vite. Det er utrolig lite omtenksomt overfor barna. Og når man tar null komma niks selvkritikk, selv for å ha blitt etter all utroskapen, tenker jeg at man muligens ikke er så god på selvrefleksjon og sin egen rolle oppi dette. Men selvfølgelig synd på henne og, jeg syns bare ikke dette er veldig lurt løst. I et forhold med psykisk vold merker ungene det og, spesielt såpass store unger. Ofte fordi de også blir utsatt for den psykiske volden. Har vært gjennom noe som ligner. 1 5
Hallepalle2 Skrevet 20. august 2025 #1757 Skrevet 20. august 2025 HMK skrev (På 10.8.2025 den 22.30): Trachy? Åh, gid, en skrivefeil! EllaSays skrev (På 10.8.2025 den 23.01): Tror ikke de har særlig sansen for deg heller. Seriøst? Er du 12? 4
Lady dragonfly Skrevet 20. august 2025 #1758 Skrevet 20. august 2025 Hvis kvinner ikke skal kunne snakke om hvordan det er å leve i forhold med psykisk vold vil vi aldri komme videre. Med sin åpenhet sådde Tusvik og Tønne frøet til den første spiren som åpnet øynene min for at jeg vokste opp i en destruktiv familie og ble utsatt for psykisk vold av både mor og far. Takket være T&T begynte jeg å sette grenser for meg selv, kom meg bort og ordnet meg et godt liv. 6 13 1
EllaSays Skrevet 20. august 2025 #1759 Skrevet 20. august 2025 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Åh, gid, en skrivefeil! Seriøst? Er du 12? Neida, men jeg hører podcasten. De ville fort vekk svart slik. For øvrig legger jeg meg flat. (De som vet, de vet.) 1 1
AprilLudgate Skrevet 21. august 2025 #1760 Skrevet 21. august 2025 (endret) Morradi skrev (På 1.8.2025 den 11.56): Greit nok. Ser den. Nå velger jeg å tro på det. Fordi det er for mange ting som stemmer for meg. Både med hvordan de sier ting i poden, hvordan Lisa aldri snakker om Kyrre, og heller ikke har gjort det siden 07.01, hvilke ting hun legger ut på Insta, samt hvordan hun har svart meg når jeg har sendt henne meldinger på Insta. Samt rett og slett hvordan Kyrre har oppført seg mot henne opp igjennom årene. En del av det er jo allerede kjent etter forrige gang utroskapen hans ble kjent. Men du kan jo også høre for eksempel Krisemøte-poden hvor Lisa er hans gjest, eller andre poder hvor Kyrre/Lisa er gjester. Måten han snakker til henne på. Dynamikken dem i mellom. Men, så klart… Det er bare Jodel, du kan velge å tro på det eller ikke. Det er opp til deg. Nå viser det seg ofte at Jodel har rett i mangt. Og dette tenker jeg nok stemmer. Det er for mye som adder opp, på en måte. Uansett: Hun svarer alle som spør, på Insta. De oppfordra i siste pod til å spørre, hvis du lurte på hva som hadde skjedd. Så spør gjerne selv, du også, hvis du ikke tror det er sant. Jeg kommer ikke til å gjøre det, nettopp fordi jeg tror på det. Jeg er for gammel til å vite hvordan finne Jodel, og hører ikke på podcasten. Hva er det sånn oppsummert som kommer frem som virker plausibelt at Lisa selv har fortalt? Regner med de ikke er engstelige for gjengivelse når de åpner for åpen spørretime på IG. Såvidt jeg forstpr her er det utroskap igjen, og psykisk vold hele veien? (Hver gang jeg ser fyren tenker jeg «hvem gidder ligge med ham?», men tydeligvis flere 😅🤷♀️ Endret 21. august 2025 av AprilLudgate 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå