Morradi Skrevet 31. juli #1721 Skrevet 31. juli Hvis dere går inn på Jodel, setter Oslo til hjemsted, og går inn på @phungfolket. Da kan dere lese dere opp på hva Lisa har gjennomgått med Kyrre. I tråden med flest svar, er det noen som gjengir hva Lisa har skrevet til de som har spurt om hva som skjer. (Ref siste poden) Stakkars Lisa! 💔 Jeg er så glad hun endelig kom seg bort. Håper hun klarer å lege sårene, og komme seg videre i livet. 3 7
J.. Skrevet 31. juli #1722 Skrevet 31. juli Morradi skrev (8 minutter siden): Hvis dere går inn på Jodel, setter Oslo til hjemsted, og går inn på @phungfolket. Da kan dere lese dere opp på hva Lisa har gjennomgått med Kyrre. I tråden med flest svar, er det noen som gjengir hva Lisa har skrevet til de som har spurt om hva som skjer. (Ref siste poden) Stakkars Lisa! 💔 Jeg er så glad hun endelig kom seg bort. Håper hun klarer å lege sårene, og komme seg videre i livet. Du referer til rykter som en sikker kilde?.. 4
Orly Skrevet 31. juli #1723 Skrevet 31. juli Morradi skrev (12 minutter siden): Hvis dere går inn på Jodel, setter Oslo til hjemsted, og går inn på @phungfolket. Da kan dere lese dere opp på hva Lisa har gjennomgått med Kyrre. I tråden med flest svar, er det noen som gjengir hva Lisa har skrevet til de som har spurt om hva som skjer. (Ref siste poden) Stakkars Lisa! 💔 Jeg er så glad hun endelig kom seg bort. Håper hun klarer å lege sårene, og komme seg videre i livet. Er vel ikke akkurat overraskende , utroskap har vært kjent lenge og med tanke på kommentarer han har kommet med til Lisa, så er i grunn ikke resten overraskende heller. Det er trist , at hun har opplevd dette 2 2
Morradi Skrevet 31. juli #1724 Skrevet 31. juli J.. skrev (32 minutter siden): Du referer til rykter som en sikker kilde?.. Folk har spurt Lisa, og fått svar. Hun sa i siste pod at folk bare kunne sende henne en «hva skjer» på Insta, og hun skulle svare. Du kan jo gjøre det selv, hvis du vil? 1 1
blåbærpai Skrevet 31. juli #1725 Skrevet 31. juli Sic hvis han, Kyrrremann, som har fått fripass til å finne seg selv på rasshytta.. og fått tillitt til å dra dit. Utnytter den tillitten.. dritfyr. Bra dame. 3 2
Kartoffel Skrevet 31. juli #1726 Skrevet 31. juli blåbærpai skrev (14 minutter siden): Sic hvis han, Kyrrremann, som har fått fripass til å finne seg selv på rasshytta.. og fått tillitt til å dra dit. Utnytter den tillitten.. dritfyr. Bra dame. Ja han har nok ikke vært så mye på hytta.. 4 1
Orly Skrevet 1. august #1727 Skrevet 1. august J.. skrev (6 timer siden): Du referer til rykter som en sikker kilde?.. Rykter ? Du mene Tønne bare driver med rykter om eksmannen? 3 4
J.. Skrevet 1. august #1728 Skrevet 1. august Morradi skrev (12 timer siden): Folk har spurt Lisa, og fått svar. Hun sa i siste pod at folk bare kunne sende henne en «hva skjer» på Insta, og hun skulle svare. Du kan jo gjøre det selv, hvis du vil? Hvem som helst kan skrive på Jodel at de har vært i kontakt med henne og der etter "gjengi samtalen" slik den du refererer til på Jodel,uten at hva som blir sagt er sant. 3
Morradi Skrevet 1. august #1729 Skrevet 1. august J.. skrev (48 minutter siden): Hvem som helst kan skrive på Jodel at de har vært i kontakt med henne og der etter "gjengi samtalen" slik den du refererer til på Jodel,uten at hva som blir sagt er sant. Greit nok. Ser den. Nå velger jeg å tro på det. Fordi det er for mange ting som stemmer for meg. Både med hvordan de sier ting i poden, hvordan Lisa aldri snakker om Kyrre, og heller ikke har gjort det siden 07.01, hvilke ting hun legger ut på Insta, samt hvordan hun har svart meg når jeg har sendt henne meldinger på Insta. Samt rett og slett hvordan Kyrre har oppført seg mot henne opp igjennom årene. En del av det er jo allerede kjent etter forrige gang utroskapen hans ble kjent. Men du kan jo også høre for eksempel Krisemøte-poden hvor Lisa er hans gjest, eller andre poder hvor Kyrre/Lisa er gjester. Måten han snakker til henne på. Dynamikken dem i mellom. Men, så klart… Det er bare Jodel, du kan velge å tro på det eller ikke. Det er opp til deg. Nå viser det seg ofte at Jodel har rett i mangt. Og dette tenker jeg nok stemmer. Det er for mye som adder opp, på en måte. Uansett: Hun svarer alle som spør, på Insta. De oppfordra i siste pod til å spørre, hvis du lurte på hva som hadde skjedd. Så spør gjerne selv, du også, hvis du ikke tror det er sant. Jeg kommer ikke til å gjøre det, nettopp fordi jeg tror på det. 15 1 1
HMK Skrevet 1. august #1730 Skrevet 1. august Jeg håper han får en bedriten, kjip alderdom. Og så håper jeg hun finner sin egen Annar som er like kul som hun selv er. 6 4 2
HMK Skrevet 1. august #1731 Skrevet 1. august Det er ikke det at jeg ønsker han kreft eller ALS eller noe farlig. Kanskje bare veldig forstørret prostata og gjentatte uvi-er. Og til slutt må han kanskje fjerne prostata så han blir inkontinent og impotent. Det er fin karma. 5 2
Sauehode Skrevet 1. august #1732 Skrevet 1. august J.. skrev (1 time siden): Hvem som helst kan skrive på Jodel at de har vært i kontakt med henne og der etter "gjengi samtalen" slik den du refererer til på Jodel,uten at hva som blir sagt er sant. Jeg har og sendt melding direkte til Lisa, fått nøyaktig samme svar av lisa som det jodel skriver. Så det er sant det som står der. Det kommer i hvertfall fra Lisa. 10 5
Orly Skrevet 1. august #1733 Skrevet 1. august J.. skrev (2 timer siden): Hvem som helst kan skrive på Jodel at de har vært i kontakt med henne og der etter "gjengi samtalen" slik den du refererer til på Jodel,uten at hva som blir sagt er sant. Når mange skriver det samme, så er det nok ikke rykter og man kan altså sende henne melding å få svar 4 2
Fullrulle Skrevet 1. august #1735 Skrevet 1. august (endret) M.G.E skrev (50 minutter siden): Nå lurer jeg på hva som står på jodel Utro Endret 1. august av Fullrulle 1 1
Irja Skrevet 1. august #1736 Skrevet 1. august (endret) Lisa forteller om psykisk vold i hele forholdet. Utroskap i alle år. Manipulasjon og gaslighting. Lisa skriver at hun har vært syk de siste to årene, gått ned til 42 kg og var helt utslitt. K forlot henne 7. januar. Endret 1. august av Irja 5 7
Lady dragonfly Skrevet 3. august #1737 Skrevet 3. august Jeg har sendt spørsmål til Lisa og fått samme svar som siteres over her. 2 2
Klink Skrevet 4. august #1738 Skrevet 4. august Hvorfor i alle dager kan man sende melding og spørre for å få svar (en person man ikke kjenner?) i stedet for at hun legger ut offentlig informasjon. Eller holder det privat. For et opplegg. Hvis det ikke er noe jeg har misset? 5
refill Skrevet 4. august #1739 Skrevet 4. august Klink skrev (6 timer siden): Hvorfor i alle dager kan man sende melding og spørre for å få svar (en person man ikke kjenner?) i stedet for at hun legger ut offentlig informasjon. Eller holder det privat. For et opplegg. Hvis det ikke er noe jeg har misset? Ren spekulasjon selvsagt, men det kan vel være en måte å unngå et krav om at hun ikke skal omtale han eller bruddet i podcasten/offentlig for eks? 7 3
Korpsnerden Skrevet 4. august #1740 Skrevet 4. august refill skrev (1 time siden): Ren spekulasjon selvsagt, men det kan vel være en måte å unngå et krav om at hun ikke skal omtale han eller bruddet i podcasten/offentlig for eks? Ja, det tenker jeg også, samt et forsøk på å skåne barna. Det er ikke så enkelt når folk legger ut svar de får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå