refill Skrevet 8. juli #1701 Skrevet 8. juli Korpsnerden skrev (22 minutter siden): https://www.seher.no/kjendis/brudd-etter-18-ar/83318947 "Brudd etter 18 år" Hva f er det med S&H.. 3
HMK Skrevet 8. juli #1702 Skrevet 8. juli refill skrev (2 timer siden): Hva f er det med S&H.. Det er jo et sladreblad. Så da må de jo sladre. Ikke at vi er noe bedre her.. 10 3
EllaSays Skrevet 8. juli #1703 Skrevet 8. juli Hvis man hører podcasten så skjønner jo alle at dette stemmer. Det der er ikke det verste S&H har gjort 😎 2 3
hvalstad45 Skrevet 8. juli #1704 Skrevet 8. juli Det er vel ikke spesielt sladrete å rapportere noe som alle som følger podcasten har visst en god stund, og som nå står i folkeregisteret. 10 3
Fabienne Skrevet 8. juli #1705 Skrevet 8. juli hvalstad45 skrev (3 minutter siden): Det er vel ikke spesielt sladrete å rapportere noe som alle som følger podcasten har visst en god stund, og som nå står i folkeregisteret. Det er ganske sladrete å sjekke folkeregisteret og publisere det i et sladreblad etterpå. 6 1
refill Skrevet 8. juli #1706 Skrevet 8. juli (endret) Fabienne skrev (9 minutter siden): Det er ganske sladrete å sjekke folkeregisteret og publisere det i et sladreblad etterpå. Det er nettopp det. Vi har spekulert, uten tvil, men jeg syntes likevel det er verre at et blad med hundretusener (?) av lesere bekrefter et brudd de har valgt å ikke uttale seg om konkret. Mulig jeg kaster stein i glasshus. Idk. Endret 8. juli av refill
Fullrulle Skrevet 8. juli #1707 Skrevet 8. juli Fabienne skrev (1 time siden): Det er ganske sladrete å sjekke folkeregisteret og publisere det i et sladreblad etterpå. Noen har brutt taushetsplikten sin hvertfall… For sist jeg sjekka er ikke folkeregisteret noe man bare kan logge seg inn i for gud og hvermannsen 3
Purple Diamond Skrevet 8. juli #1708 Skrevet 8. juli Hva har han gjort? Siden det er så mye hat mot han, mener jeg. Vet hva som skjedde med utroskapen for noen år siden, men hvorfor hater "vi" han nå? 1
Istapp Skrevet 8. juli #1709 Skrevet 8. juli Fullrulle skrev (1 time siden): Noen har brutt taushetsplikten sin hvertfall… For sist jeg sjekka er ikke folkeregisteret noe man bare kan logge seg inn i for gud og hvermannsen Joda, det kan gud og hvermannsen ha tilgang til - alt kan kjøpes for penger, men hovedsakelig firma som benytter seg av tilgangsmuligheten. 3 4
Korpsnerden Skrevet 9. juli #1710 Skrevet 9. juli Purple Diamond skrev (4 timer siden): Hva har han gjort? Siden det er så mye hat mot han, mener jeg. Vet hva som skjedde med utroskapen for noen år siden, men hvorfor hater "vi" han nå? Hat er vel noe sterkt å bruke, men hvis "vi" har tolket dryppene i podcasten rett, så har K gjort det samme igjen som han gjorde da. Om det stemmer så har han ikke mye empati og omtanke for L (og resten av flokken/familien). 8 2
Purple Diamond Skrevet 9. juli #1711 Skrevet 9. juli Korpsnerden skrev (4 timer siden): Hat er vel noe sterkt å bruke, men hvis "vi" har tolket dryppene i podcasten rett, så har K gjort det samme igjen som han gjorde da. Om det stemmer så har han ikke mye empati og omtanke for L (og resten av flokken/familien). Oi 😳 Takk for svar!
Eplepai1 Skrevet 9. juli #1712 Skrevet 9. juli Korpsnerden skrev (18 timer siden): Hat er vel noe sterkt å bruke, men hvis "vi" har tolket dryppene i podcasten rett, så har K gjort det samme igjen som han gjorde da. Om det stemmer så har han ikke mye empati og omtanke for L (og resten av flokken/familien). Hvorfor tror du dette? Hva har blitt sagt? 1
Korpsnerden Skrevet 10. juli #1713 Skrevet 10. juli (endret) Eplepai1 skrev (6 timer siden): Hvorfor tror du dette? Hva har blitt sagt? Du får nesten høre podcast-episodene selv, spesielt da jeg ikke klarer å huske ordrett fra flere uker tilbake. Men det har i alle fall blitt hintet til at tåkefyrsten har hatt med "selskap" på rasshytta. Barna til L og K er store og får sikkert med seg en del på internett, så det er unødvendig å spekulere i detaljene. Jeg svarte kun en bruker på hvorfor mange av oss ikke er spesielt glad i K. Endret 10. juli av Korpsnerden 4
Kålrota Skrevet 10. juli #1714 Skrevet 10. juli Fabienne skrev (På 8.7.2025 den 21.54): Det er ganske sladrete å sjekke folkeregisteret og publisere det i et sladreblad etterpå. De har selvsagt visst det hele tiden. Skjønner ikke hvorfor det er verre enn å sladre om det i månedsvis her inne. 5 1
HMK Skrevet 10. juli #1715 Skrevet 10. juli Korpsnerden skrev (2 timer siden): Du får nesten høre podcast-episodene selv, spesielt da jeg ikke klarer å huske ordrett fra flere uker tilbake. Men det har i alle fall blitt hintet til at tåkefyrsten har hatt med "selskap" på rasshytta. Barna til L og K er store og får sikkert med seg en del på internett, så det er unødvendig å spekulere i detaljene. Jeg svarte kun en bruker på hvorfor mange av oss ikke er spesielt glad i K. Lærdommen vår må være: ikke ha rasshytter. Menn tåler det ikke. 1
Turkis Sau Skrevet 10. juli #1716 Skrevet 10. juli HMK skrev (4 timer siden): Lærdommen vår må være: ikke ha rasshytter. Menn tåler det ikke. Njææ. Da vil jeg snike inn: ikke ha rassmenn. Forhold tåler det ikke. 7 3
HMK Skrevet 10. juli #1717 Skrevet 10. juli Turkis Sau skrev (6 timer siden): Njææ. Da vil jeg snike inn: ikke ha rassmenn. Forhold tåler det ikke. Alle menn og quinns er rassfolk i perioder. Mener jeg. Hold rassfolka tett til brystet og ikke på rasshytta. Så går det kanskje over i ett av hundre tilfeller?
Turkis Sau Skrevet 11. juli #1718 Skrevet 11. juli HMK skrev (6 timer siden): Alle menn og quinns er rassfolk i perioder. Mener jeg. Hold rassfolka tett til brystet og ikke på rasshytta. Så går det kanskje over i ett av hundre tilfeller? Åkei. Ikke helt sikker på om jeg skjønner deg. Jeg holder de fine folkene tett i til brøstet, og hjertet. Rassfolk bør bli kassert, og kasseres. Fred ut. 2
HMK Skrevet 12. juli #1719 Skrevet 12. juli Turkis Sau skrev (På 11.7.2025 den 2.39): Åkei. Ikke helt sikker på om jeg skjønner deg. Jeg holder de fine folkene tett i til brøstet, og hjertet. Rassfolk bør bli kassert, og kasseres. Fred ut. Jeg tenkte nå egentlig mest på at rassfolk med midtlivskrise og utforskertrang kan komme ut av den fasen og bli normale folk igjen, om man er litt tålmodige og holder litt ekstra tøylene. Jeg tror midtlivskriser gjør folk midlertidig lobotomerte. Noe som fort fører til barnekull nr.2. 🤣
kjøttkaker Skrevet torsdag kl 20:12 #1720 Skrevet torsdag kl 20:12 Sofagris skrev (På 2.4.2025 den 21.14): Så gode innsikter her nå! Jeg henger litt etter på podcast-episodene og er i oktober-24 nå. Har med vilje tenkt over når det endrer seg med hvordan Lisa omtaler Kyrre, og hun har nå begynt de siste episodene å nevne at hun ikke har sexlyst lenger, Sigrid sier ofte med en tullete tone at "nå må du ligge snart!" Vi vet allerede at hun ikke suger han, for det liker han ikke pga hvordan hun ser ut med det halve lamme ansiktet(hva faen er det egentlig å si?!) Så jeg tror nok noe startet i sept/okt, spent på å høre framover, det har helt klart blitt en endring i omtalen av Kyrre og deres forhold. Og jeg er ikke i tvil om at de ikke er sammen lenger, for noen uker siden passet jo Morten Hegset Bingo når Lisa var bortreist, hvorfor var han ikke bare hjemme med Kyrre? Seriøst? Det er jo helt sykt å si. Aldri likt K selv, selv om jeg ikke følger så altfor mye med - så digger jeg S og L🩷 Synd at K ikke klarte å skjerpe seg etter første gang. Men bra for L at ho er fri fra det opplegget der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå