Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hørte ukens episode, den etter 17. Mai og da var info om at H var borte fra Lisas etternavn og at hun quote:  hadde slutta med måne" aka var ferdig med k. 

Så, ja. Det er så slutt det. Sikkert like bra, så det virker som han nå har blitt.

Og hun ser veldig bra ut på Roast on the Coast!  Revenge style!! 💪

Hun virker mye mer grounda. Hun har mistet det litt "andpustende" måten hun har prøvd å dra i gang tåkefyrsten på.👍

Fader så deilig det er å slutte å prøve, når den andre har sluttet forlengst!!! 🌞

Endret av Mary Margaret
  • Liker 9
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mary Margaret skrev (På 22.5.2025 den 14.14):

Hørte ukens episode, den etter 17. Mai og da var info om at H var borte fra Lisas etternavn og at hun quote:  hadde slutta med måne" aka var ferdig med k. 

Så, ja. Det er så slutt det. Sikkert like bra, så det virker som han nå har blitt.

Og hun ser veldig bra ut på Roast on the Coast!  Revenge style!! 💪

Hun virker mye mer grounda. Hun har mistet det litt "andpustende" måten hun har prøvd å dra i gang tåkefyrsten på.👍

Fader så deilig det er å slutte å prøve, når den andre har sluttet forlengst!!! 🌞

Hun ser amazing ut på Roast on the coast 🔥 Så glad på hennes vegne. Håper virkelig ikke at han ledet henne bak lyset en gang til, men.. Tror aldri jeg har blitt oppriktig forbanna på et menneske jeg har null kjennskap til, men det han gjorde mot henne den gangen? Jeg har foraktet han siden 😂

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Dojakitty skrev (På 14.4.2025 den 18.11):

ja det er helt vilt…. 
Jeg har hørt gjennom podcastene deres 2 ganger (er man phung om man ikke hører flere ganger?) og jeg føler Sigrid sitt hat mot Kyrre gjennom telefonen. Skjønner henne SÅ JÆVLIG godt. 

Hva har han gjort? Sorry har ikke fulgt så godt med 🙈

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Han var utro. I 2013 eller noe slikt. Ufyselig opplegg. 

Endret av missLynch
  • Liker 1
Skrevet
Whitesnake69 skrev (På 28.5.2025 den 23.45):

Hva har han gjort? Sorry har ikke fulgt så godt med 🙈

Om du har lyst og tid kan du høre episoden "Lisa" fra 3. april 2017. Han var ikke bare utro, men han valgte å dra til den andre kvinnen mens Lisa lå på sykehuset på Hamar (tror jeg) etter et illebefinnende. Mens hun lå på sykehuset presterte han å feilsende en sms til Lisa som var ment til den andre kvinnen. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

:gruppeklem:💝 :gruppeklem:💝

At jeg ikke har skjønt det alle andre har skjønt :dåne: Når man legger sammen alt, så gir det jo fullstendig mening. 

Unner Lisa friheten, men det er sikkert et helvete å stå i uansett 💔

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I dagens podcast sier hun quote:

" jeg føler hun(Brana) ventet med å dra til stormen roet seg. Hun skulle egentlig ikke overlevd operasjonen, men det var som at hun skjønte at hun ikke kunne dø da. Da boblen sprakk og alt skjedde ".

Så da har vi idag fått vite at rett før operasjonen til Brana, gikk de fra hverandre.

I følge podcasten var Brana alvorlig syk 26.november. Se de vedlagte bildene, navnene på episodene og beskrivelsen av episodene. "Flyttet på mann" og "Ro i skogens rot" etter episoden med Brana.

Lisa❤️

Screenshot_20250603_131916_Podme.jpg

Screenshot_20250603_131907_Podme.jpg

Screenshot_20250603_132219_Podme.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser i spåkula mi (ref dagens pod) en lysende fremtid for Lisa. Håper K råtner i rasshytta! 

Måten L har fortalt historien på uten å fortelle er så genial, og antagelig bare forståelig for oss som har hørt på podcasten lenge. 

Disse damene altså - uansett hva de står i, uansett om det er ferie eller helligdager, så lager de alltid pod! Takk! 

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Åh, Lola & Brana :gråter:❤️‍🩹

Fabelaktige Lisa. Jeg håper inderlig hun finner seg selv igjen og kan finne ro med en stødig men crazy motherfucker med tida.. 

(Håper Lisa med sin dyskalkuli har gode folk "på jobb" og kjenner til rettigheter og dèt som måtte stå i liten skrift... :sjenert:

Så godt hun har Sigrid ❤️❤️❤️

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg blir helt rørt av å lese disse siste innleggene. Jeg virkelig elsker phungfolket ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
Dojakitty skrev (11 timer siden):

Jeg blir helt rørt av å lese disse siste innleggene. Jeg virkelig elsker phungfolket ❤️

Vi var vel ferdig med tåkefyrsten i 2017 samtlige av oss vil jeg tro 😬

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sofagris skrev (På 3.6.2025 den 13.23):

I dagens podcast sier hun quote:

" jeg føler hun(Brana) ventet med å dra til stormen roet seg. Hun skulle egentlig ikke overlevd operasjonen, men det var som at hun skjønte at hun ikke kunne dø da. Da boblen sprakk og alt skjedde ".

Så da har vi idag fått vite at rett før operasjonen til Brana, gikk de fra hverandre.

I følge podcasten var Brana alvorlig syk 26.november. Se de vedlagte bildene, navnene på episodene og beskrivelsen av episodene. "Flyttet på mann" og "Ro i skogens rot" etter episoden med Brana.

Lisa❤️

Screenshot_20250603_131916_Podme.jpg

Screenshot_20250603_131907_Podme.jpg

Screenshot_20250603_132219_Podme.jpg

Det trenger jo ikke å være slik. Det kan ha blitt ment som om hun visste at hun ikke kunne dø siden det kom en shitstorm. Jeg tror ikke de gikk fra hverandre i november. Og når er Roast on the Coast spilt inn? Der virker det ikke som om de er skilt seg enda. 

Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Vi var vel ferdig med tåkefyrsten i 2017 samtlige av oss vil jeg tro 😬

Tåkefyrsten har vært i søppelbøtta siden ca der ja ! 

Skrevet

Ååå. Hørte akkurat siste episode… 

Når Lisa gråter så gråter alle… når hun er så fin og sårbar som her så gråter jeg med henne.. 

Så trist med Brana❤️

Men Sigrid er så fin også,måten hun lar henne fortelle og støtter hele veien. Og måten de sniker inn humor,som på slutten når Jakob skal få en liten Brana😂 de er bare helt fantastiske!

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hører nå dagens episode (2407) og da prater de om at Tusvik kanskje må ta bæsjeprøve der. Da forteller Lisa at hun har glemt å kjøpe toalettpapir og at Sigrid da eventuelt må spyles.

DA KOM JEG PÅ DET:

K har måttet flytte fra sine elskede Geberiter!!!

Juhu!

Ikke for det, har får sikkert en ny gratis om et kvarter. Men unner han mange lange måneder i mellomtiden med dopapir.

#Karma tar jobben!

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Eplepai1 skrev (På 4.6.2025 den 23.18):

Det trenger jo ikke å være slik. Det kan ha blitt ment som om hun visste at hun ikke kunne dø siden det kom en shitstorm. Jeg tror ikke de gikk fra hverandre i november. Og når er Roast on the Coast spilt inn? Der virker det ikke som om de er skilt seg enda. 

Det er slutt, ble det før jul. K har byttet adresse i følge 1881. Det er et ledd mellom kilden min og Lisa.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor Lisa ikke går ut med konkret informasjon om brudd? Både hun og Sigrid var jo VELDIG rett på da K var utro og da onkel pappa ble Voldemort. Hva er årsaken til dette hemmelige opplegget? Er han persona non grata? 

• Liker 4
Skrevet
HMK skrev (56 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor Lisa ikke går ut med konkret informasjon om brudd? Både hun og Sigrid var jo VELDIG rett på da K var utro og da onkel pappa ble Voldemort. Hva er årsaken til dette hemmelige opplegget? Er han persona non grata? 

Det kan være barnas ønske, pågående konflikt med K, Ks ønske om å holde det privat..

Lisa har jo vært tydelig på at K samtykket til at hun delte historien forrige gang. Ikke sikkert han gjør det samme nå..

• Liker 8
Skrevet
Lady dragonfly skrev (2 timer siden):

Det kan være barnas ønske, pågående konflikt med K, Ks ønske om å holde det privat..

Lisa har jo vært tydelig på at K samtykket til at hun delte historien forrige gang. Ikke sikkert han gjør det samme nå..

Det har du jo rett i, men det er vel ikke å dele en historie å si "vi er seoarert/skilt", liksom.. så rart å bare ikke si noe som helst. 

• Liker 4
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...