Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Hva i siste episode sier Lisa som gjør a

Harehopp33 skrev (26 minutter siden):

Hørte 3/4 av episoden. Helt klart at Lisa ikke er sammen med K lengre. Virker også som hun kjenner seg godt igjen i beskrivelsen av psykisk vold.,Huff

Hva sier Lisa i denne episoden som gjør at du skriver «Helt klart at Lisa ikke er sammen med K lengre» ? jeg har hørt episoden.

Endret av Irja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke nevnt Kyrre på jeg vet ikke hvor mange episoder. Bare det er bekreftelse nok for meg, egentlig. Så er det alt det andre i tillegg.

Det som er bra, er at det ikke høres ut som hun har det helgærent ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (3 timer siden):

Hva i siste episode sier Lisa som gjør a

Hva sier Lisa i denne episoden som gjør at du skriver «Helt klart at Lisa ikke er sammen med K lengre» ? jeg har hørt episoden.

Hun nevner de sangene hun hører på når hyn har hatt «kjærlighetssorg» f.eks. En av de var «thunder». Og da sa hun etterpå «…og det påpeker/erter ungene meg for»..Så da sier det vel nok?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Margaret skrev (På 2.4.2025 den 15.43):

Jeg har stusset på følgende den siste tiden: I løpet av høst 2024 mener jeg det var, merker jeg at Lisa bruker faguttrykk rundt psykisk misbruk og narsissisme på korrekt vis og flere ganger.

Jeg har selv frem til jeg ble 40, hatt det ekstremt godt med det meste i livet, parforhold inkludert. Du kan si jeg har levd beskyttet og rett og slett vært trygg og lykkelig.

Dette endret seg for ca ti år siden, da partner gikk på en psykisk smell og ble helt anderledes og slem. Våre felles barn og jeg har siden gått i null kontakt, og i healingsprossessen har vi blitt gode på faguttrykk, hvorfor folk endrer adferd osvosvosv. 

Så, derfor legger jeg veldig godt merke til når noen tydelig har nære som har opplevd disse tingene/ har opplevd den selv, eller om de kun har erfaring gjennom tv- ruta eller ikke når det gjelder ting som psykisk vold og narsissistisk adferd.

Og Lisa har de siste månedene pratet om en som VET. Jeg har lenge tenkt at dette er fordi hun har hatt venner eller familie som har vært igjennom ting.

Men allerede da gikk det den første lille varsellampen.

Så: Tidligere i år prater hun om at "nå har jeg sånn ekkel følelse i magen igjen angående Kyrre, du vet den jeg ikke hørte på sist, men den lå å vagga hele tiden. Men lurer på hva det er denne gangen."

Så, episoden 1. april: Lisa har en lang saklig rant om hvor vanskelig gaslighting og psykisk vold er.

Og SIGRID SIER INGENTING. Sitter bare rolig, er støttende og enig.Minimalt med vitsing osv. VELDIG unormalt til de å være.

Så forteller hun at hun og barna hadde vært på bursdag. Aka uten Kyrre og uten en kommentar a la "for han var på hytta" eller lignende.

Det er så uvanlig av de å ikke si mer. Uansett om ting er ok eller ikke.

Etter å ha hørt episoden denne uken, der det snakkes om god plass i skuffer, å skaffe /bytte alarm i "huset mitt", og mye snakk om at kabalen må gå opp som en typisk alenemor ( Bingo måtte tisse før hun dro til Martin Lepperød. Hadde Tåkefyrsten sittet på "hjemmekontoret å jobbet" hadde han kunnet ta det. Eventuelt en : Siden Kyrre er på Rasshytta, så måtte jeg ordne med Bingo. Rasshytta er vel dessuten et typisk sted B og K kunne dratt sammen).

Ergo virker ker det veldig, definitivt slutt ja.

Hun sa jo at det var over og ut hvis han var utro igjen.

Da har han kanskje vært det, da? Men det virker jo og som alt narsissisme-praten har vært ment om han, så kan virker som det er langt verre enn utroskap denne gangen...

Uansett: det virker som hun puster bedre og koser seg som voksen i sitt eget liv. 💪❤️

Faen Kyrre, du var beviset på at det gikk an å eie en utroskap og si de riktige tingene etter å ha vært så jævlig. 🪦

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...