Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Korpsnerden skrev (44 minutter siden):

Så ei med Lisa badedrakt i går, og fikk umiddelbart lyst til å si "hei, fellow phungfolk" 😂

Haha! Du skulle sagt det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl

Hvis det er to personer jeg ikke har sansen for er det denne duetten som omtales her på tråden. Huff. De får bare holde på uten min begeistring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (25 minutter siden):

Hvis det er to personer jeg ikke har sansen for er det denne duetten som omtales her på tråden. Huff. De får bare holde på uten min begeistring. 

Det var jammen en meningsfylt ytring. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Så fint at du er så positiv og ikke sprer negativitet, det passer jo bra til oppfordringen din om å gripe dagen og spre kjærlighet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
cassio skrev (7 timer siden):

Så fint at du er så positiv og ikke sprer negativitet, det passer jo bra til oppfordringen din om å gripe dagen og spre kjærlighet.

Det må jo være lov og ikke like noen komikere. Er ikke dette en diskusjonstråd hvor man kan ha forskjellige meninger? 

Jeg har aldri hatt sansen for disse to sammen. Lisa Tønne er jo en flink skuespiller i seg selv men sammen blir det feil i mine øyne og de drar hverandre ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (50 minutter siden):

Det må jo være lov og ikke like noen komikere. Er ikke dette en diskusjonstråd hvor man kan ha forskjellige meninger? 

Jeg har aldri hatt sansen for disse to sammen. Lisa Tønne er jo en flink skuespiller i seg selv men sammen blir det feil i mine øyne og de drar hverandre ned. 

Klart det er lov, både i denne tråden og andre. Kan ikke se at jeg har sagt noe annet. Herlig å se at du som stadig kommenterer andres negative kommentarer også har det i deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
cassio skrev (44 minutter siden):

Klart det er lov, både i denne tråden og andre. Kan ikke se at jeg har sagt noe annet. Herlig å se at du som stadig kommenterer andres negative kommentarer også har det i deg. 

Det har du ikke sagt men føler det blir feil hvis jeg skriver en negativ ytring som jeg gjorde om denne duoen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa er på sitt beste når Sigrid gjør «narr» av henne og hun selv ler seg halvt ihjel over egne pussigheter (som at hun er på rideleir og vil vinne premie for ryddigste rom etc). De er så ærlige og rett frem, her er det mange som har noe å lære 👌

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (2 minutter siden):

Lisa er på sitt beste når Sigrid gjør «narr» av henne og hun selv ler seg halvt ihjel over egne pussigheter (som at hun er på rideleir og vil vinne premie for ryddigste rom etc). De er så ærlige og rett frem, her er det mange som har noe å lære 👌

Enig med deg! De byr virkelig på! Lisas selvironi og evne til å le av seg selv er helt fantastisk. ❤ 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Det har du ikke sagt men føler det blir feil hvis jeg skriver en negativ ytring som jeg gjorde om denne duoen her. 

Jeg tenker du tåler kommentaren min greit, hvis du tenker på hvordan du selv kommenterer andre 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
cassio skrev (30 minutter siden):

Jeg tenker du tåler kommentaren min greit, hvis du tenker på hvordan du selv kommenterer andre 😉

Jeg føler du indirekte sier at man ikke bare være positive og framsnakke influensere man liker godt og følge. Selv har jeg ikke behov for og sitte og slenge om meg med dritt til de få influenserne jeg følger. Jeg liker og framsnakke de jeg liker og følge. Den dagen jeg føler de ikke har noe og komme med så avfølger jeg dem. 

Nå er det plutselig galt at jeg skriver mitt negative inntrykk om duoen Tusvik og Tønne. Da er det jammen meg galt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Jeg føler du indirekte sier at man ikke bare være positive og framsnakke influensere man liker godt og følge. Selv har jeg ikke behov for og sitte og slenge om meg med dritt til de få influenserne jeg følger. Jeg liker og framsnakke de jeg liker og følge. Den dagen jeg føler de ikke har noe og komme med så avfølger jeg dem. 

Nå er det plutselig galt at jeg skriver mitt negative inntrykk om duoen Tusvik og Tønne. Da er det jammen meg galt også. 

Føl og tenk akkurat hva du vil, det interesserer meg overhodet ikke. Syns bare det er underholdende å se hvordan du går løs på andre som kritiserer noen du liker. Selv tåler du tydeligvis ikke en eneste kommentar om din egen negativitet tilbake.

Det sigler greit når man kaster stein i glasshus.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missLynch skrev (7 timer siden):

Jaaa 😂 eller, når Sigrid ler så hjertelig og det bare kommer en sånn harkelyd, da ler jeg også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
cassio skrev (1 time siden):

Føl og tenk akkurat hva du vil, det interesserer meg overhodet ikke. Syns bare det er underholdende å se hvordan du går løs på andre som kritiserer noen du liker. Selv tåler du tydeligvis ikke en eneste kommentar om din egen negativitet tilbake.

Det sigler greit når man kaster stein i glasshus.

Det viser at noen her inne ikke tåler at noe sier at de ikke har sansen for Tusvik og Tønne. Da er det greit og latterliggjøre og mene at man kaster stein i glasshus. 

Den hersketeknikken kan du bare legge bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Det viser at noen her inne ikke tåler at noe sier at de ikke har sansen for Tusvik og Tønne. Da er det greit og latterliggjøre og mene at man kaster stein i glasshus. 

Tror du noen er interessert i denne kunnskapen fra deg? Helt uten noen årsaker og argumenter også? Veldig lite givende å skrive i en tråd «liker dem ikke», altså. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt at det reageres på at noen sier man ikke har sansen for et par komikere av brukere som i andre rampelyset tråder er direkte ufine. Jaja… 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Tror du noen er interessert i denne kunnskapen fra deg? Helt uten noen årsaker og argumenter også? Veldig lite givende å skrive i en tråd «liker dem ikke», altså. 

Gi deg med den ufine hersketeknikken din. Den kommer du ikke langt med. 

Dette er like mye en tråd for dem som ikke har sansen for dem som komikere. Humoren deres faller bare ikke i smak for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Hvis du leser hva jeg skriver i stedet for å føle hva jeg skriver så skjønner du kanskje at jeg gir totalt og fullstendig blaffen i at du ikke liker Tusvik og Tønne. Du kan være så negativ du bare vil. Det som er underholdende er at du ikke tåler den minste lille antydning om at du har gjort noe du kritiserer andre hardt for i andre tråder.

Og når det gjelder hersketeknikker er du dronninga på haugen, så den kommentaren er bare helt fantastisk. Takk for en god latter.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...