Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Irja skrev (På 10.7.2023 den 10.45):

Det er ikke normalt å ha en vennegjeng hvor man har vært eller er i et forhold med halvparten av mennene. 

Neivel? Hvor anser du det som normalt å finne seg kjæreste da? Tinder?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velociraptor skrev (13 timer siden):

Neivel? Hvor anser du det som normalt å finne seg kjæreste da? Tinder?

Hvor som helst. Trenger ikke gå for venn nr tre i vennegjengen.. Dette er en sammensveistet gjeng. De har vært det lenge. Det blir ikke som å bli bedre kjent med en kollega, bli venner og deretter innlede et forhold

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortalte om Amsterdam-turen i den nyeste podcastepisoden, og hva som lå bak det at hun dro på tur med Jonas Bergland. De hadde knust en av Van Gogh-koppene hans for noen år tilbake, og måtte til Amsterdam for å kjøpe en ny. Også passet det ikke å være med for de andre som hadde vært med å knuse denne koppen. 

Hun som har vært i en relativt mannsdominert miljø i så mange år har sikkert like mange «guttevenner» som jentevenner vil jeg tro. Og da er det ikke unormalt å dra på tur med en kompis. 

Jeg tror ikke hun er sammen med Dr.Bergland. Men hun legger ikke skjul på at hun har noe på gang med en. Lurer på om det er noen «kjentfolk» 😅 Jepp, har alt for god tid til å tenke på tull og fjas om dagen 🙈

Endret av Lykkelinn
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigrid er så gøyal :ler: I dag timet jeg frokosten litt dårlig, da bæsjekaoset kom i det jeg spiste :fnise:

Ikke bare å svelge unna, når bildene av bæsj fra liten og stor inntar sinnet :knegg:

Herlig modus podkasten er inne i 🥰. Tenk at lille Jess er like lang som et badekar :ler:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 timer siden):

Hva har skjedd med den da?

Hos meg er den helt som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Korpsnerden skrev (8 timer siden):

Hos meg er den helt som vanlig.

What?! Har sjekket og finner den ikke. Har sjekket med to forskjellige profiler, og jeg er ikke blokkert. Ikke at hun skulle hatt noen som helst grunn for å blokkere meg men ble jo bekymret der et sekund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (9 minutter siden):

What?! Har sjekket og finner den ikke. Har sjekket med to forskjellige profiler, og jeg er ikke blokkert. Ikke at hun skulle hatt noen som helst grunn for å blokkere meg men ble jo bekymret der et sekund. 

Har du forsøkt å restarte telefon, eller oppdatere IG? Følger du kontoen? Ser slik ut hos meg.

IMG_20230719_075006.thumb.jpg.2aa50ae6f7ca24705f758970ccff65ee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Korpsnerden skrev (26 minutter siden):

Har du forsøkt å restarte telefon, eller oppdatere IG? Følger du kontoen? Ser slik ut hos meg.

IMG_20230719_075006.thumb.jpg.2aa50ae6f7ca24705f758970ccff65ee.jpg

Jeg skjønner virkelig ingenting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (33 minutter siden):

Ligger Lisa- episoden ute fortsatt? Jeg finner den ikke. 

Ja.

Må bla til 3 april 2017.

Hørte den nettopp på nytt nylig 😂

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (22 minutter siden):

Ja.

Må bla til 3 april 2017.

Hørte den nettopp på nytt nylig 😂

Takk,jeg fant den til slutt jeg også, var bare noen flere år siden enn jeg trodde 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I podden i dag så sier Sigrid navnet på kjæresten til Dr Bergland, så da kan den spekulasjonen legges død 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Korpsnerden said:

I podden i dag så sier Sigrid navnet på kjæresten til Dr Bergland, så da kan den spekulasjonen legges død 😂

I grunn usannsynlig at han skulle vært single!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sprite skrev (1 time siden):

Skammer meg av å ha gått glipp av dette men hvorfor kalle Sigrid Martin for onkel pappa?

Er vel fordi det er lite grensesetting og mye "tivoli" osv hos far. Barna har feks sett filmer som ikke er vanlig at barn på deres alder ser. 

Tror M alltid har vært litt onkel pappa. 

(SAMTIDIG vet jo vi som er phung at de ofte får oppheng på ord/måter å si ting på uten at det stikker veldig dypt eller finnes en grunn/forklaring som er forståelig for de fleste) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
EllaSays skrev (4 minutter siden):

Er vel fordi det er lite grensesetting og mye "tivoli" osv hos far. Barna har feks sett filmer som ikke er vanlig at barn på deres alder ser. 

Tror M alltid har vært litt onkel pappa. 

(SAMTIDIG vet jo vi som er phung at de ofte får oppheng på ord/måter å si ting på uten at det stikker veldig dypt eller finnes en grunn/forklaring som er forståelig for de fleste) 

True. 
M kommer alltid til å være onkel pappa fordi det ble sagt en gang 🤣 

Men ja, tenkte meg det var derfor, lurte bare på om det var en spesifikk ting elns. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei med Lisa badedrakt i går, og fikk umiddelbart lyst til å si "hei, fellow phungfolk" 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...