lurker Skrevet 1. september 2021 #741 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) 10 minutter siden, Licorne said: Skjønner ikke engang om du er seriøs eller ikke. Fortjener de utroskap og ødelagte familieliv fordi de har snakket åpent om en påstått overgriper i komikermiljøet, en mann de begge har fått kjenne på kroppen? Klart det var tull, jeg ville gjøre narr av at folk på "the other side" pleier å synes at de har vært så fæle mot superidioten ØB. Jeg la jo til og med det gode, gamle ironi-flagget så det ikke skulle være noen tvil (trodde jeg) 🙂 Endret 1. september 2021 av lurker 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 1. september 2021 #742 Del Skrevet 1. september 2021 7 minutter siden, BethD said: Nytter ikke å diskutere med folk som ikke aner hva de snakker om. La de drite seg ut Om det er meg du sikter til, må du lese meldinga mi på nytt og se på ironiflagget jeg la med - jeg er phung4life ❤️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 1. september 2021 #743 Del Skrevet 1. september 2021 1 minutt siden, lurker said: Om det er meg du sikter til, må du lese meldinga mi på nytt og se på ironiflagget jeg la med - jeg er phung4life ❤️ Okey, så bra! Jeg håpte det var det du mente, men det var ikke så lett å vite når det kom ramlende inn så mye ræl, plutselig. Phung<3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 1. september 2021 #744 Del Skrevet 1. september 2021 lurker skrev (3 minutter siden): Om det er meg du sikter til, må du lese meldinga mi på nytt og se på ironiflagget jeg la med - jeg er phung4life ❤️ Så bra! Ante ikke hva ironiflagget var 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 1. september 2021 #745 Del Skrevet 1. september 2021 6 minutter siden, Licorne said: Okey, så bra! Jeg håpte det var det du mente, men det var ikke så lett å vite når det kom ramlende inn så mye ræl, plutselig. Phung<3 Elsk i plenum! ❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 1. september 2021 #746 Del Skrevet 1. september 2021 5 minutter siden, BethD said: Så bra! Ante ikke hva ironiflagget var 😅 Peace & Luv ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly-Kakao Skrevet 1. september 2021 #747 Del Skrevet 1. september 2021 Er det noen andre podcaster/medier som har rapportert noe mer om saken ? Er kanskje ikke så rart at VG ikke sier noe hvis det stemmer at de har hatt oppvaskmøte som noen sa, men synes det er veldig stille fra andre medier som Dagbladet, Se&Hør, Medier24 osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 1. september 2021 #748 Del Skrevet 1. september 2021 Kanskje helt på jordet her men åssen vet man at han har vært utro? bare hørte på podcasten at han har ført henne bak lyset å løyet.. man kan jo føre noen bak lyset med VELDIG mye ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 1. september 2021 #749 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) 2 minutter siden, SinfulBby said: Aha! Er ny fast lytter, så ikke fått med meg det! 😃 da skjønner jeg! Skjønner at det kan være litt kryptisk når man ikke har all bakgrunnsinfo 🙂 Episoden "Lisa" ligger fortsatt ute, det var i 2017 en gang. Kan være verdt å høre på, selv om den er jævlig vond 😭 Endret 1. september 2021 av lurker 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. september 2021 #750 Del Skrevet 1. september 2021 SinfulBby skrev (8 minutter siden): Kanskje helt på jordet her men åssen vet man at han har vært utro? bare hørte på podcasten at han har ført henne bak lyset å løyet.. man kan jo føre noen bak lyset med VELDIG mye ? Det er kona som forteller at mannen har ført henne bak lyset. Han har spilt dobbeltspill over lang tid. Hun forteller at hun er i sin største livskrise. Hva annet skulle det kunne være liksom?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 1. september 2021 #751 Del Skrevet 1. september 2021 Virker som dette er to impulsive og eksplosive personer som handler før de tenker, eller? Uansett, hun kommer sterkere ut av dette, det er jeg sikker på. Det er sånn at når det ligger dritt og ulmer under teppet så kommer det frem før eller siden. Like greit å finne ut hva som stinker, og så kan man hive det ut og starte fresht. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 1. september 2021 #752 Del Skrevet 1. september 2021 Bobleplasten skrev (4 timer siden): Jeg er klar over at vi lever i en kultur som er stappfull av "morsomme" fortellinger av heterofile par som er kjærester men egentlig ikke liker hverandre og er superfrekke og nedlatende mot hverandre men det er jo bare på gøy og egentlig er de sååå glad i hverandre. Det er gift. Sarkasme er gift. Og det ødelegger forholdene. Du har ikke lyst å være naken og sårbar, både bokstavelig og metaforisk, foran en person som latterliggjør deg eller er morsom på din bekostning. Det har blitt gjort masse forskning på det. Kritikk og sarkasme mot partner er noen av de mest ødeleggende mønstrene en kan få i parforhold og er en vanlig grunn til at de feiler. https://www.gottman.com/blog/the-four-horsemen-recognizing-criticism-contempt-defensiveness-and-stonewalling/ Go to bed Karen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 1. september 2021 #753 Del Skrevet 1. september 2021 Jens skrev (3 timer siden): Dette skrev han jo fordi kvinnekoret sang russesangen "i kveld er det lov å være hore"!. Så dette blir litt tatt ut av kontekst. Enig. Kommentaren hans på bildet var forøvrig "Sigrid (hora) fyller 40år" eller noe i den dur. Hore stod i hvert fall i parentes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 1. september 2021 #754 Del Skrevet 1. september 2021 Finlay skrev (1 time siden): Det er kona som forteller at mannen har ført henne bak lyset. Han har spilt dobbeltspill over lang tid. Hun forteller at hun er i sin største livskrise. Hva annet skulle det kunne være liksom?🤔 Tro meg! Man kan bli ført bak lyset på så mange andre måter enn at mannen din har hatt sex med en annen. men som jeg ser nå så hadde jeg klart å legge to å to sammen hvis jeg visste litt mere. Skal ikke diskutere på det!😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 1. september 2021 #755 Del Skrevet 1. september 2021 Guppy88 skrev (På 30.8.2021 den 20.12): Når dette nå har skjedd, skulle jeg ønske at hun og Henrik finner sammen igjen. De prater så ofte om hverandre, og jeg tror hun fortsatt elsker ham. Det hadde vært til pass for Martin. Henrik er vel bestevenn med Martin? Han visste garantert hva som foregikk.. Tror Sigrid trenger å rydde opp i hvem hun omgir seg med nå💔 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 1. september 2021 #756 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg hører ikke på podcasten (faktisk særlig fordi hun har latterliggjort, mobbet og hengt ut 'mannen hun elsker'). En sak har flere sider, men her er vel den andre uansett en taper.SBT er svært rapp i kjeften, og det kan være vanskelig å leve med. Tror egentlig de begge tjener på å ikke være sammen (ikke de stakkars barna da..). Og jeg synes ikke hun før har vist verden at hun elsker han. (Hun deler jo alt..) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 1. september 2021 #757 Del Skrevet 1. september 2021 Humas skrev (42 minutter siden): Jeg hører ikke på podcasten (faktisk særlig fordi hun har latterliggjort, mobbet og hengt ut 'mannen hun elsker'). En sak har flere sider, men her er vel den andre uansett en taper.SBT er svært rapp i kjeften, og det kan være vanskelig å leve med. Tror egentlig de begge tjener på å ikke være sammen (ikke de stakkars barna da..). Og jeg synes ikke hun før har vist verden at hun elsker han. (Hun deler jo alt..) Ingenting av det du skriver rettferdiggjør utroskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 1. september 2021 #758 Del Skrevet 1. september 2021 Warum skrev (1 time siden): Henrik er vel bestevenn med Martin? Han visste garantert hva som foregikk.. Tror Sigrid trenger å rydde opp i hvem hun omgir seg med nå💔 Tror heller han er bestevenn med Sigrid. Tror de har kjent hverandre siden ungdomsskolen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 1. september 2021 #759 Del Skrevet 1. september 2021 Sally-Go-Round skrev (20 minutter siden): Tror heller han er bestevenn med Sigrid. Tror de har kjent hverandre siden ungdomsskolen. Barneskolen faktisk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. september 2021 #760 Del Skrevet 1. september 2021 BethD skrev (3 minutter siden): Barneskolen faktisk… Såpass! Har alltid syntes det er imponerende hvordan han som eks er inkludert i deres liv. Ikke bare som en i vennegjengen, men nærmest som en del av familien😊Tar med Sigrid og Martins barn i svømmehallen, er med på ferie, barnebursdager osv. Dette må være tungt også for de rundt paret💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå