Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Hun er ingen mannehater. Hun har flere menn som sine nærmeste venner. Og hun går verbalt til angrep på både menn OG kvinner. 

Jeg synes hun fremstiller seg selv som det og har til gode å kjenne noen (både kvinner og menn) som liker denne duoen. Jeg synes hun er usmakelig og mener jeg har god grunn til det. La oss ikke glemme kommentarene om Ari Behn. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurker skrev (1 minutt siden):

Les litt lenger ned i tråden, så skjønner du greia 🙂

Ja, det var noe med kontekst der. 

Selv om jeg fortsatt synes det er litt vulgært, ble det lettere å svelge da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomsterkaret said:

La oss ikke glemme kommentarene om Ari Behn. 

Jeg ser mange sier dette, og jeg blir litt nysgjerrig: Mener du at det de sa ikke er sant, eller er det "bare" det at man ikke skal si mindre flatterende ting om mennesker som er døde?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (8 minutter siden):

Det med hore-kommentaren på instagram i forbindelse med hennes 40-årsdag, føler jeg er tatt helt ut av sammenhengen.

Han skrev "Sigrid (hora) fyller 40🔥" til et bilde av henne hvor hun opptrer på sin egen 40-årsfest.

Og opptreden var altså at hun spilte sin absolutte favorittsang Sjeiken 2015s "I kveld er det lov å være hore" på fele.

Edit: Kanskje husker jeg feil at hun spilte den, men det med at hun hadde leid inn et kor for å synge sangen er i hvertfall rett 🙂

Nettopp derfor man kanskje bør være forsiktig med spekulasjoner ut fra info fra Jodel og brukere som bæsja litt på leggen når det gjelder kontekst og humor😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (1 minutt siden):

Jeg synes hun fremstiller seg selv som det og har til gode å kjenne noen (både kvinner og menn) som liker denne duoen. Jeg synes hun er usmakelig og mener jeg har god grunn til det. La oss ikke glemme kommentarene om Ari Behn. 

Det er veldig mange som liker denne duoen. De har jo ofte smekkfull sal på showene sine. Og jeg har selv vært blant publikummet opptil flere ganger. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (2 minutter siden):

Ehm.....

Hallo. Hva har mannfolka deres som levebrød? 

De er alle i underholdningsbransjen/media. 

Jeg tror det er mer media/underholdningsbransjen som er NOE av problemet. Mye festing og sosiale sammenkomster med alkohol. Mange andre yrker også med samme «problem». 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Licorne said:

Forkastelig skrevet av deg. 

Ikke i nærheten om hva de to har tjent penger på å si om andre. Ikke i nærheten. De fortjener alt de får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Licorne said:

Hva i alle dager er det du sier?! Hva er det du mener de skal ha gjort som gjør at Sigrid, Lisa og barna deres fortjener ektemenn som ødelegger familien deres og skaper mistillit og vanskelige familiesituasjoner for de resten av livet? Ærlig talt. 

De har jo for eksempel sagt mindre flatterende ting om glansbildet Ørjan B.  :ironi:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (52 minutter siden):

Kanskje det er en viss karma over at Tusvik og Tønne opplever at ektemennene er utro? De tjener masse penger på å være forferdelige mennesker, men så smitter scenepersonligheten over på privatlivet også 😁

Du snakker så jævlig piss at du aner det ikke engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (2 minutter siden):

De har jo for eksempel sagt mindre flatterende ting om glansbildet Ørjan B.  :ironi:

Victimblaming på høyt nivå her inne. Sjarmerende. Sier mye om IQ’en deres 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, BethD said:

Du snakker så jævlig piss at du aner det ikke engang

Å så sint da 😂😂

Karma is a bitch, bitches! 😎

Endret av Niek79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (7 minutter siden):

Å så sint da 😂😂

Klart man blir sint når man insinuerer at noen er skyld i at en mann er utro. For det går faktisk IKKE an! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (5 minutter siden):

Å så sint da 😂😂

Hvis karma er en bitch så er det bare å snu årsakssammenhengen også. Er man utro, så får man dritt tilbake, som å bli hengt ut i en podcast. Uh, jeg er utro mot en av norges mest frittalende feminister som har en podcast hvor hun og venninnen utleverer seg selv og andre. Sjakk.trekk. Her kommer det jo bare an på hvem man sympatiserer med. Enten så er det Tusvik som fortjener dritt eller så er det mannen. Den vanlige befolkning strides.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Niek79 skrev (6 minutter siden):

Å så sint da 😂😂

Da er jeg spent på hva karma gjør med folk som viser så mye skadefryd som du gjør🤷‍♀️

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lurker said:

Skjønner ikke engang om du er seriøs eller ikke. Fortjener de utroskap og ødelagte familieliv fordi de har snakket åpent om en påstått overgriper i komikermiljøet, en mann de begge har fått kjenne på kroppen? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke engang om du er seriøs eller ikke. Fortjener de utroskap og ødelagte familieliv fordi de har snakket åpent om en påstått overgriper i komikermiljøet, en mann de begge har fått kjenne på kroppen? 

Nytter ikke å diskutere med folk som ikke aner hva de snakker om. La de drite seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...