Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Safirblå said:

Dette tror jeg er en slags overdreven humor da, men… Jeg kan selv ha kommet i skade for å glemme å trekke ned i do etter meg 😆 Det betyr ikke at det er noe som skjer hele tida 😅

Ja, klart det - mente det humoristisk selv. Men følte likevel det hadde et poeng 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Safirblå said:

Dette tror jeg er en slags overdreven humor da, men… Jeg kan selv ha kommet i skade for å glemme å trekke ned i do etter meg 😆 Det betyr ikke at det er noe som skjer hele tida 😅

Var da voldsomt som du skulle unnskylde alt mulig og i tillegg komme med stikk til Sigrid. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (1 time siden):

Nå er kons rimelig frekk i kjeften selv da. 

Hun har jo innimellom snakket pent om han og skrevet at han er favorittmennesket hennes på insta. Når Sigrid feiret 40-årsdag skrev han, hora feirer 40-årsdag. +++ Maaange kjipe kommentarer.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
Aase G skrev (1 minutt siden):

Hun har jo innimellom snakket pent om han og skrevet at han er favorittmennesket hennes på insta. Når Sigrid feiret 40-årsdag skrev han, hora feirer 40-årsdag. +++ Maaange kjipe kommentarer.

På en skala fra 1-10 hvor lett tror dere det er å få reversert en sånn måte å snakke om hverandre på, eller få den andre til å slutte å gjøre sånne ting som dette når det først har gått for langt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynner jo med standup showet sitt på fredag så jeg. Masse show fremover,så det blir nok tøft 😔 Uff,veldig vondt av henne 😥

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobleplasten skrev (12 minutter siden):

På en skala fra 1-10 hvor lett tror dere det er å få reversert en sånn måte å snakke om hverandre på, eller få den andre til å slutte å gjøre sånne ting som dette når det først har gått for langt? 

Det er nok en humor endel har, problemet er som du sier at det faktisk er veldig ødeleggende på sikt.

Særlig når ting ikke er så varmt lengre, for da blir endel av «morsomhetene» realitet - og kjærlig humor sklir over i kritikk/opplevelse av kritikk. 

Det blir SYKT vanskelig med hverdagskjærligheten når man bruker mye ironi og sarkasme som kommunikasjon. 

Litt OT, men den type kommunikasjon er på mange måter det som gjør at man klarer skjule manglende følelser leeeeeenge. 

Og HJELPES til å skulle gå på scenen på fredag 😬 Hun vet at alle vet, men det er helt ferskt.....herregud så kjipt. Stå der oppe alene og bare 👋💔

Endret av Fløff
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syrinia skrev (2 minutter siden):

Hun begynner jo med standup showet sitt på fredag så jeg. Masse show fremover,så det blir nok tøft 😔 Uff,veldig vondt av henne 😥

Kanskje det blir godt å få tankene over på noe annet også. Få litt applaus og kjenne bekreftelse på at hun er bra nok for de aller fleste. Hun er proff til fingertuppene, så selv om hun har det tøft privat så kommer hun til å gjennomføre med glans!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Kanskje det blir godt å få tankene over på noe annet også. Få litt applaus og kjenne bekreftelse på at hun er bra nok for de aller fleste. Hun er proff til fingertuppene, så selv om hun har det tøft privat så kommer hun til å gjennomføre med glans!

Ja,sant det. Får virkelig håpe hun klarer det. Tenk å stå foran så mange mennesker å skulle ha show og "alle" vet hva som har skjedd😔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (1 minutt siden):

Ja,sant det. Får virkelig håpe hun klarer det. Tenk å stå foran så mange mennesker å skulle ha show og "alle" vet hva som har skjedd😔

Men hun har nok alles sympati og støtte også. Det varmer nok oppi alle smerten. Tror hun vil komme styrket ut av både show og livskriser jeg. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hannah80 said:

Sarkasmen er jo humor. Vi som følger med på podcasten vet hvor glad hun er i Martin. Og vi er klar over at hun overdriver masse. Er jo en greie med at Sigrid hele tiden poengterer at Lisa ikke er venninnen hennes. Det er også humor

Ja, men, som h*n du quotet sa, det kan likevel såre. Sånn generelt, for mange kan sarkasme og sånt, over tid, så et liiite frø av tvil. Og den tvilen kan spire og vokse seg stor i løpet av et ekteskap hvis man også har mye andre greier man er misfornøyd med. Vil tro det gjelder de fleste forhold der en eller begge er sarkastiske for mye. Og da kjører man hverandre ned over tid, uten å kanskje skjønne det selv. Hvis ikke forholdet er 100% bunnsolid på alle mulige måter tror jeg sarkasme er døden for en god del parforhold i lengden, komikere eller ei. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Bobleplasten said:

Dette. Er kjempevanskelig tror jeg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (37 minutter siden):

Var da voldsomt som du skulle unnskylde alt mulig og i tillegg komme med stikk til Sigrid. 

Jeg stikker ingenting og unnskylder ingenting. Mulig noen her kjenner til disse menneskene bedre enn jeg, men hvis ikke syns jeg kanskje det er litt mye spekulasjoner i tråden 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ntrane skrev (29 minutter siden):

Så dette er jo en kjempesak for Dagbladet eller SE og HØR. Er det ikke tipspenger å få?

Trist sak, nå blir nok Tusvik sitt hat mot menn enda sterkere. Dette er damen som lo av menn med psykiske problemer og sa de var patetiske. Min mannlige barndomsvenn tok selvmord, så dette treffer vondt hjemme. Bad things happens to bad people? Lykke til med å finne deg en ny mann som vil ha deg Sigrid!

Vet om flere menn som misliker henne. Jeg som kvinne misliker henne selv pga. humoren hennes, har inntrykket av at hun rakker ned på menn og er lite feministisk (hun tror muligens at hun selv er det da feminisme liksom bare går en vei, kvinnens vei).  

Likevel godter jeg meg ikke over at hun opplever utroskap, det går jo utover barna også. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aase G skrev (46 minutter siden):

Oi! Dette var jeg ikke klar over! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (1 minutt siden):

Oi! Dette var jeg ikke klar over! 

Dette skrev han jo fordi kvinnekoret sang russesangen "i kveld er det lov å være hore"!. Så dette blir litt tatt ut av kontekst.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (6 minutter siden):

Vet om flere menn som misliker henne. Jeg som kvinne misliker henne selv pga. humoren hennes, har inntrykket av at hun rakker ned på menn og er lite feministisk (hun tror muligens at hun selv er det da feminisme liksom bare går en vei, kvinnens vei).  

Likevel godter jeg meg ikke over at hun opplever utroskap, det går jo utover barna også. 

Hun er ingen mannehater. Hun har flere menn som sine nærmeste venner. Og hun går verbalt til angrep på både menn OG kvinner. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jens skrev (2 minutter siden):

Dette skrev han jo fordi kvinnekoret sang russesangen "i kveld er det lov å være hore"!. Så dette blir litt tatt ut av kontekst.

Ikke sant… Det er jo en form for humor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med hore-kommentaren på instagram i forbindelse med hennes 40-årsdag, føler jeg er tatt helt ut av sammenhengen.

Han skrev "Sigrid (hora) fyller 40🔥" til et bilde av henne hvor hun opptrer på sin egen 40-årsfest.

Og opptreden var altså at hun spilte sin absolutte favorittsang Sjeiken 2015s "I kveld er det lov å være hore" på fele.

Edit: Kanskje husker jeg feil at hun spilte den, men det med at hun hadde leid inn et kor for å synge sangen er i hvertfall rett 🙂

Endret av lurker
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aase G skrev (55 minutter siden):

Er det sant? Det er sjokkerende, til den grad at jeg ikke kan tro det, nesten.

Det er skikkelig stygt gjort, det overgår en ertende sjargong.

Og hvis noen av dem skulle kalles h**e, er det vel ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Guppy88 said:

Er det sant? Det er sjokkerende, til den grad at jeg ikke kan tro det, nesten.

Det er skikkelig stygt gjort, det overgår en ertende sjargong.

Og hvis noen av dem skulle kalles h**e, er det vel ham...

Les litt lenger ned i tråden, så skjønner du greia 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...