Gjest loveli Skrevet 30. august 2021 #581 Del Skrevet 30. august 2021 Pakini skrev (1 time siden): Visst man går inn på MJ sin Instagram no, så har han mistet mange følgere, og SBT har sluttet og følge han og mange av kjendisvennene deres Det er nok det verste, å finne ut at mange av de du trodde var dine venner har skjult utroskapen til mannen din for deg. Det må være så vondt!!! Ikke bare miste mannen, minste deg selv, men også så mange venner... For det er garantert ikke bare Martin som har bedratt Sigrid, dette har veldig mange visst om. Det kan ikke være lett å være kjendis, spesielt ikke i slike saker hvor man er ført bak lyset så lenge. Man får sikkert tusenvis av tips om at mannen din er utro men du vet ikke hvilke av tipsene som stemmer og hva som bare er tullprat av folk som vil prøve å ødelegge livet ditt. Men akkurat dette utroskaps-forholdet har det vært skrevet mye om over lang tid på f.eks. Jodel. Fy faen så jævla ekstra fittekjipt det må være å finne ut av utroskapen etter ikke bare dine venner som har holdt det skjult for deg, men også føle at du er den siste i hele Norge som får vite det og føle deg så jævelig dum. Jeg sier ikke at Sigrid burde skjønt det, eller at hun er dum, men jeg tror følelsene er at det er ekstra kjipt å finne det ut etter sååå mange andre. Og så være offentlig i tillegg!? Tenk at hun har gått forbi ukjente i matbutikken og så har de visst om utroskapen, hvisket bak ryggen hennes... bare sånne ting. I tillegg til at det er en personlig krise!? Misunner henne ikke det kvekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 30. august 2021 #582 Del Skrevet 30. august 2021 4 minutter siden, anonMrX said: nei. vet ikke hva som her skjedd. kan noen linke? Men herregud da, det er en podcast, du kan høre den alle steder med podcasts - i appen din, på spotify osv. Den heter tusvik og tønne, bruk google. 39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. august 2021 #583 Del Skrevet 30. august 2021 1 minutt siden, SoftKitty said: Men herregud da, det er en podcast, du kan høre den alle steder med podcasts - i appen din, på spotify osv. Den heter tusvik og tønne, bruk google. Takk for at du forsøker å hjelpe til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. august 2021 #584 Del Skrevet 30. august 2021 anonMrX skrev (9 minutter siden): nei. vet ikke hva som her skjedd. kan noen linke? https://podtail.com/no/podcast/tusvik-tonne/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 30. august 2021 #585 Del Skrevet 30. august 2021 Skrottefar skrev (22 minutter siden): https://podtail.com/no/podcast/tusvik-tonne/ takk men funker ikke. om du var mann hadde jeg gjort noe særlig for deg nå. måtte spørre tre ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. august 2021 #586 Del Skrevet 30. august 2021 anonMrX skrev (18 minutter siden): takk men funker ikke. om du var mann hadde jeg gjort noe særlig for deg nå. måtte spørre tre ganger Prøv denne da: https://omny.fm/shows/tusvik-t-nne/sigrid?in_playlist=tusvik-t-nne!podcast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 30. august 2021 #587 Del Skrevet 30. august 2021 Skrottefar skrev (7 minutter siden): Prøv denne da: https://omny.fm/shows/tusvik-t-nne/sigrid?in_playlist=tusvik-t-nne!podcast takk. funket. måtte skru av ad bock 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. august 2021 #588 Del Skrevet 30. august 2021 Det skal holde hardt for Mr.Scroll og få særlig mange prosenter med barna alene, når den tid kommer. Podden er et rimelig sterkt bevis mot at han er særlig ansvarsbevisst. Sjef over IG. Til nød. (Sier ikke at han er en dårlig far, men Sigrid har vel selv med 200% jobb, vært den som har fikset alt) Sjeldent jeg blir så satt ut av offentlige ting. Vondt å høre Sigrid briste Har ikke jodel, men der inne må det jo ha vært 3.verdenskrig 🙈 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 30. august 2021 #589 Del Skrevet 30. august 2021 Tradegy skrev (10 minutter siden): Har ikke jodel, men der inne må det jo ha vært 3.verdenskrig 🙈 Jeg lastet ned Jodel idag, bare pga denne saken 🙈 men ikke så veldig mye jeg reagerte på av det som blir skrevet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. august 2021 #590 Del Skrevet 30. august 2021 2 minutter siden, Pakini said: Jeg lastet ned Jodel idag, bare pga denne saken 🙈 men ikke så veldig mye jeg reagerte på av det som blir skrevet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. august 2021 #591 Del Skrevet 30. august 2021 Tradegy skrev (31 minutter siden): Det skal holde hardt for Mr.Scroll og få særlig mange prosenter med barna alene, når den tid kommer. Podden er et rimelig sterkt bevis mot at han er særlig ansvarsbevisst. Sjef over IG. Til nød. (Sier ikke at han er en dårlig far, men Sigrid har vel selv med 200% jobb, vært den som har fikset alt) Sjeldent jeg blir så satt ut av offentlige ting. Vondt å høre Sigrid briste Har ikke jodel, men der inne må det jo ha vært 3.verdenskrig 🙈 Å høre henne briste, var vondt. Hun brister SJELDEN….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 30. august 2021 #592 Del Skrevet 30. august 2021 BethD skrev (1 minutt siden): Å høre henne briste, var vondt. Hun brister SJELDEN….. Trist 😥 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 30. august 2021 #593 Del Skrevet 30. august 2021 Jeg fant ut på kg at noe hadde skjedd og i det jeg ser at episoden er så kort og alvoret i stemmen til Lisa, så skjønte jeg nesten at enten hadde noen dødd, eller så var det utroskap.. Håper Sigrid vet hvor mange fans hun har i ryggen og at hun løser dette på den måten som er riktig for henne og hennes familie ❤️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. august 2021 #594 Del Skrevet 30. august 2021 GulSitron skrev (1 minutt siden): Jeg fant ut på kg at noe hadde skjedd og i det jeg ser at episoden er så kort og alvoret i stemmen til Lisa, så skjønte jeg nesten at enten hadde noen dødd, eller så var det utroskap.. Håper Sigrid vet hvor mange fans hun har i ryggen og at hun løser dette på den måten som er riktig for henne og hennes familie ❤️ Jeg har fulgt disse to så lenge,siden før Lisa episoden. Da jeg så navnet på podden og den varte såpass lite og alvoret i stemmen til Lisa. Skjønte det med engang. Det var helt surrealistisk…. Har ikke klart å tenke på noe annet i hele dag nesten, jeg virkelig elsker disse to kvinnene! Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 30. august 2021 #595 Del Skrevet 30. august 2021 vyzvyz skrev (5 timer siden): Noe sier meg at VG ikke kommer til å skrive om dette, med mindre det kommer en ny podcast med masse detaljer, sånn at de ikke har noe valg. Alle som hører T&T vet at Sigrid er en sliten mamma med krystallsyken som setter barna først, samtidig som hun er en karrierekvinne og står på 1000 %. Og at M ofte prioriterer festligheter. Og det er jo heller ikke sånn at han ikke har vært bevisst dette. Han kan ikke komme i etterkant og bare «nei faen, jeg skjønte liksom ikke at jeg stakk ut og festa og lot deg ta ansvar for alt jeg» Hun har påpekt hvor urettferdig det er ganske ofte. Og det får meg til å lurer på hva menn egentlig tenker om kvinner.. Tror de at ikke vi også har lyst til å feste og ligge rundt liksom Jeg tenker også det, da har de nesten ikke noe valg. Ellers kommer helt an på om de fortsetter forholdet, da er det ikke mye å skrive om i VG. Han har vært utro, men det er vel en ganske vanlig foreteelse. Hvis de derimot går fra hverandre, vil nok den nyheten komme overalt i media. "Skiller lag etter xx år", "Går hver til sitt" e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 30. august 2021 #596 Del Skrevet 30. august 2021 Noen som vet hvor lenge dette har pågått? Synes det virker så fjernt, han må jo skjønne at det kom til å komme ut?? Altså….. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 30. august 2021 #597 Del Skrevet 30. august 2021 BethD skrev (6 minutter siden): Jeg har fulgt disse to så lenge,siden før Lisa episoden. Da jeg så navnet på podden og den varte såpass lite og alvoret i stemmen til Lisa. Skjønte det med engang. Det var helt surrealistisk…. Har ikke klart å tenke på noe annet i hele dag nesten, jeg virkelig elsker disse to kvinnene! Huff. Har fulgt dem i mange år selv. De hjalp samboer å velge forlovelsesring også laget de video-hilsen til meg 😍🥰 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. august 2021 #598 Del Skrevet 30. august 2021 1 minutt siden, BethD said: Jeg har fulgt disse to så lenge,siden før Lisa episoden. Da jeg så navnet på podden og den varte såpass lite og alvoret i stemmen til Lisa. Skjønte det med engang. Det var helt surrealistisk…. Har ikke klart å tenke på noe annet i hele dag nesten, jeg virkelig elsker disse to kvinnene! Huff. Samme her! Jeg er hèlt satt ut. Hørt alt av disse to. Godt vi er flere blodfans som tenker litt ekstra på Sigrid i dag Håpet at alvoret hos Lisa skulle brytes i et....."neida! Vi har bare tatt en ekstra ferieuke!", før Sigrid snakket. Så artikkelen som oslo e-avis har skrevet. Og med det nyyyyydelige bildet av Sigrid (Synes det tyngste er at jeg er sjokkert i den grad at det gjør vondt og man får medfølelse for Sigrid. Mtp hvem som bedrar henne er jeg dog ikke like sjokkert. Hva med dere andre som har fulgt de i mange år? Så dere det komme? ) 💔 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. august 2021 #599 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Finlay skrev (35 minutter siden): Jeg tenker også det, da har de nesten ikke noe valg. Ellers kommer helt an på om de fortsetter forholdet, da er det ikke mye å skrive om i VG. Han har vært utro, men det er vel en ganske vanlig foreteelse. Hvis de derimot går fra hverandre, vil nok den nyheten komme overalt i media. "Skiller lag etter xx år", "Går hver til sitt" e.l. Sigrid har sagt tidligere at hun ikke kunne tatt tilbake en som er utro. Hun er fortsatt forbanna på det Kyrre gjorde mot Lisa. Har fulgt disse damene i mange år, digger de! Kjenner jeg er forbanna og lei meg på Sigrid sine vegne. Faen ta Martin. For en kronidiot! Og at det har pågått så lenge. Fy flate! Jeg blir så forbanna! Håper han ryker på hue og ræva ut av huset på Nordstrand. Endret 30. august 2021 av Maydis8 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. august 2021 #600 Del Skrevet 30. august 2021 Tradegy skrev (3 minutter siden): Samme her! Jeg er hèlt satt ut. Hørt alt av disse to. Godt vi er flere blodfans som tenker litt ekstra på Sigrid i dag Håpet at alvoret hos Lisa skulle brytes i et....."neida! Vi har bare tatt en ekstra ferieuke!", før Sigrid snakket. Så artikkelen som oslo e-avis har skrevet. Og med det nyyyyydelige bildet av Sigrid (Synes det tyngste er at jeg er sjokkert i den grad at det gjør vondt og man får medfølelse for Sigrid. Mtp hvem som bedrar henne er jeg dog ikke like sjokkert. Hva med dere andre som har fulgt de i mange år? Så dere det komme? ) 💔 Har følt at han har scrolla mye, og vært lite tilstede for barn/Sigrid i det hun har fortalt. Mye festing. Hadde dog ikke trodd det skulle dukke opp noe utroskap. Sigrid er så mye flottere enn Martin. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå