Tradegy Skrevet 17. april 2024 #1621 Del Skrevet 17. april 2024 Lo godt av tanken på at Sigrid suger seg inn/ut av situasjonen på Glampingen til lys fra Mercedesen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KokoRob Skrevet 27. november 2024 #1622 Del Skrevet 27. november 2024 Hei! Sigrid nevnte en serie hun ser på som er bra, noen som vet hva den heter? Var i en av de siste episodene (nov 2024)😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 3. desember 2024 #1623 Del Skrevet 3. desember 2024 En hel episode om hestens sykdomsbilde 😴😴😴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady dragonfly Skrevet 16. januar #1624 Del Skrevet 16. januar Siste nytt? Rykter på Jodel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 16. januar #1625 Del Skrevet 16. januar Hva slags rykter er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 16. januar #1626 Del Skrevet 16. januar Tror det siktes til rykter om problemer mellom Lisa og Kyrre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16. januar #1627 Del Skrevet 16. januar Kristine79 skrev (1 minutt siden): Tror det siktes til rykter om problemer mellom Lisa og Kyrre. Det er ikke noe nytt for phungfolket. Om man leser mellom linjene i podden så skjønner man det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 16. januar #1628 Del Skrevet 16. januar Aha… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady dragonfly Skrevet 16. januar #1629 Del Skrevet 16. januar Noen veldig bastante phungs (?) som mener det motsatte da… 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16. januar #1630 Del Skrevet 16. januar Lady dragonfly skrev (15 minutter siden): Noen veldig bastante phungs (?) som mener det motsatte da… 🤔 Ja alltid noen av de…. Man kan jo alltid spekulere, jeg tenker at deres rocky periode startet da Kyrre var utro. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 16. januar #1631 Del Skrevet 16. januar Dojakitty skrev (3 minutter siden): Ja alltid noen av de…. Man kan jo alltid spekulere, jeg tenker at deres rocky periode startet da Kyrre var utro. De er også veldig forskjellige. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady dragonfly Skrevet 16. januar #1632 Del Skrevet 16. januar Kristine79 skrev (1 minutt siden): De er også veldig forskjellige. Og har veldig ulike behov, virker det som… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 16. januar #1633 Del Skrevet 16. januar Å nei…. Håper det går bra med Lisa! 🫶🏻 Samtidig tror jeg nok at kan ha det vel så bra på hver sin kant. Jeg har hatt et anstrengt forhold til Kyrre siden den utro-episoden… Sterkt av Lisa å jobbe så knallhardt for at forholdet skal bli bra igjen. Men tenker at det nok altid har ligget og gnagd i bakhodet hennes… Og ja… De er veldig forskjellige… 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. januar #1634 Del Skrevet 17. januar Morradi skrev (6 timer siden): Å nei…. Håper det går bra med Lisa! 🫶🏻 Samtidig tror jeg nok at kan ha det vel så bra på hver sin kant. Jeg har hatt et anstrengt forhold til Kyrre siden den utro-episoden… Sterkt av Lisa å jobbe så knallhardt for at forholdet skal bli bra igjen. Men tenker at det nok altid har ligget og gnagd i bakhodet hennes… Og ja… De er veldig forskjellige… Har du hørt Krisemøter-poden,der de snakker sammen veldig åpent om hva som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 17. januar #1635 Del Skrevet 17. januar J.. skrev (40 minutter siden): Har du hørt Krisemøter-poden,der de snakker sammen veldig åpent om hva som skjedde? Nei…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. januar #1636 Del Skrevet 17. januar Morradi skrev (46 minutter siden): Nei…? Anbefales! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. januar #1637 Del Skrevet 18. januar Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smock Skrevet 20. januar #1638 Del Skrevet 20. januar J.. skrev (På 17.1.2025 den 8.55): Anbefales! Hvilken episode var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplepai1 Skrevet 20. januar #1639 Del Skrevet 20. januar Hva sa hun i forrige episode som dere mener hinter til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 21. januar #1640 Del Skrevet 21. januar Morradi skrev (På 17.1.2025 den 0.28): Å nei…. Håper det går bra med Lisa! 🫶🏻 Samtidig tror jeg nok at kan ha det vel så bra på hver sin kant. Jeg har hatt et anstrengt forhold til Kyrre siden den utro-episoden… Sterkt av Lisa å jobbe så knallhardt for at forholdet skal bli bra igjen. Men tenker at det nok altid har ligget og gnagd i bakhodet hennes… Og ja… De er veldig forskjellige… Er ofte en fordel å være forskjellige, da utfyller man hverandre ofte. Men krever også bedre kommunikasjon for å ha forståelse og akseptere hverandres behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå