Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Tradegy said:

Hva med dere andre som har fulgt de i mange år? Så dere det komme?

💔

Jeg har hatt det litt på følelsen det siste halvåret. Synes det har hørtes ut som han har vært ekstra fjern og teit, og at sexlivet deres virkelig har ebbet ut.

I tillegg har hun jo denne svimmelheten aldri gått over, virker som det har vært mer enn krystallsyke, og det har gjort meg litt bekymra.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (6 minutter siden):

Samme her! Jeg er hèlt satt ut. Hørt alt av disse to. Godt vi er flere blodfans som tenker litt ekstra på Sigrid i dag :klem:

Håpet at alvoret hos Lisa skulle brytes i et....."neida! Vi har bare tatt en ekstra ferieuke!", før Sigrid snakket.

Så artikkelen som oslo e-avis har skrevet. Og med det nyyyyydelige bildet av Sigrid :trist:

(Synes det tyngste er at jeg er sjokkert i den grad at det gjør vondt og man får medfølelse for Sigrid. Mtp hvem som bedrar henne er jeg dog ikke like sjokkert. Hva med dere andre som har fulgt de i mange år? Så dere det komme? )

💔

Jeg har jo tenkt mitt, mtp hvordan hun har fremstilt han i podden. Men jeg trodde virkelig han elsket henne høyt nok og respekterte henne nok til å avslutte ting på en normal og voksen måte om han ønsket ut. Dette hadde jeg aldri sett for meg. Spesielt ikke etter han var vitne til det massive shitshowet som var Lisa og Kyrre og hvordan dette ble outet i media. Han har baller. Thats for sure. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (13 minutter siden):

(Synes det tyngste er at jeg er sjokkert i den grad at det gjør vondt og man får medfølelse for Sigrid. Mtp hvem som bedrar henne er jeg dog ikke like sjokkert. Hva med dere andre som har fulgt de i mange år? Så dere det komme? )

💔

Jeg ble også mer sjokkert og lei meg enn jeg kunne forestilt meg! Føltes som om nyheten kom fra en søster nesten😔

Jeg har ikke sett dette komme. Har snarere tenkt at at Sigrid kom til å forlate ham. At hun kanskje kom til å gå lei av å ha alt ansvaret for barna alene.

Triste greier:sad:

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo hvorfor Sigrid sier hun har 3 barn. GK virker umoden, lat og ganske uansvarlig. 

Ble sjokka da jeg hørte podden i dag, for jeg hadde ikke trodd at han kunne gjøre noe sånt. Men, så naiv kan man være. Nå kan han endelig flytte tilbake til "Løkka". 

Ønsker Sigrid alt godt, å håper at hun kommer sterkt tilbake. Hun er en rå dame. Heldigvis har hun fine folk rundt seg som har røynt seg før. ❤️

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, lurker said:

Jeg har hatt det litt på følelsen det siste halvåret. Synes det har hørtes ut som han har vært ekstra fjern og teit, og at sexlivet deres virkelig har ebbet ut.

I tillegg har hun jo denne svimmelheten aldri gått over, virker som det har vært mer enn krystallsyke, og det har gjort meg litt bekymra.

 

7 minutter siden, BethD said:

Jeg har jo tenkt mitt, mtp hvordan hun har fremstilt han i podden. Men jeg trodde virkelig han elsket henne høyt nok og respekterte henne nok til å avslutte ting på en normal og voksen måte om han ønsket ut. Dette hadde jeg aldri sett for meg. Spesielt ikke etter han var vitne til det massive shitshowet som var Lisa og Kyrre og hvordan dette ble outet i media. Han har baller. Thats for sure. 

 

11 minutter siden, Maydis8 said:

Sigrid har sagt klart og tydelig tidligere at hun ikke kunne tatt tilbake en som er utro. Hun er fortsatt forbanna på det Kyrre gjorde mot Lisa. Har fulgt disse damene i mange år, digger de! Kjenner jeg er forbanna og lei meg på Sigrid sine vegne. Faen ta Martin. For en kronidiot! Og at det har pågått så lenge. Fy flate! Jeg blir så forbanna! Håper han ryker på hue og ræva ut av huset på Nordstrand. 

 

10 minutter siden, Maydis8 said:

Har følt at han har scrolla mye, og vært lite tilstede for barn/Sigrid i det hun har fortalt. Mye festing. Hadde dog ikke trodd det skulle dukke opp noe utroskap. Sigrid er så mye flottere enn Martin.

Støtter alle :hjerte: 💔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer jo til å gå utover showet hennes og. 🙄 Hun klarer nok å snu på flisa og gjøre det om hun, men alikevel. Nesten så jeg får lyst å dra en gang til bare for støtte.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (12 minutter siden):

Sigrid har sagt klart og tydelig tidligere at hun ikke kunne tatt tilbake en som er utro. Hun er fortsatt forbanna på det Kyrre gjorde mot Lisa. Har fulgt disse damene i mange år, digger de! Kjenner jeg er forbanna og lei meg på Sigrid sine vegne. Faen ta Martin. For en kronidiot! Og at det har pågått så lenge. Fy flate! Jeg blir så forbanna! Håper han ryker på hue og ræva ut av huset på Nordstrand. 

Ikke at jeg ønsker at vi skal diskutere, spekulere og grafse i dette, men: dette er jo gjerne sånn man sier når man ikke står i situasjonen selv. Det kan hende det er langt vanskeligere når det faktisk blir en realitet. Synes ikke hun bør konfronteres så mye med dette utsagnet - det kan legge stein til byrden. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dette nå har skjedd, skulle jeg ønske at hun og Henrik finner sammen igjen. De prater så ofte om hverandre, og jeg tror hun fortsatt elsker ham. Det hadde vært til pass for Martin.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (18 minutter siden):

Samme her! Jeg er hèlt satt ut. Hørt alt av disse to. Godt vi er flere blodfans som tenker litt ekstra på Sigrid i dag :klem:

Håpet at alvoret hos Lisa skulle brytes i et....."neida! Vi har bare tatt en ekstra ferieuke!", før Sigrid snakket.

Så artikkelen som oslo e-avis har skrevet. Og med det nyyyyydelige bildet av Sigrid :trist:

(Synes det tyngste er at jeg er sjokkert i den grad at det gjør vondt og man får medfølelse for Sigrid. Mtp hvem som bedrar henne er jeg dog ikke like sjokkert. Hva med dere andre som har fulgt de i mange år? Så dere det komme? )

💔

Ja jeg har tenkt flere ganger, egentlig kun basert på poden, at det ekteskapet kommer ikke til å vare. Sigrid gjør jo alt, oh Martin virker veldig umoden og egoistisk…

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guppy88 skrev (Akkurat nå):

Når dette nå har skjedd, skulle jeg ønske at hun og Henrik finner sammen igjen. De prater så ofte om hverandre, og jeg tror hun fortsatt elsker ham. Det hadde vært til pass for Martin.

Huff, det var faktisk min tanke også 🙈 To fine folk, begge to.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (2 minutter siden):

Ikke at jeg ønsker at vi skal diskutere, spekulere og grafse i dette, men: dette er jo gjerne sånn man sier når man ikke står i situasjonen selv. Det kan hende det er langt vanskeligere når det faktisk blir en realitet. Synes ikke hun bør konfronteres så mye med dette utsagnet - det kan legge stein til byrden. 

Nå velger du å tolke det jeg skriver på din måte og i negativ forstand. Det får du stå for. Jeg tror det skal mye til for Sigrid å ta tilbake M etter et sånt svik. Sånt vet man selvfølgelig ikke før man står i det selv, men hun har det bedre uten en sånn mann. Jeg referer til tidligere uttalelser hun har hatt. Så får vi uansett støtte henne i hva hun velger, men et svik på halvannet år, dobbeltspill osv. Dette er verre enn det Kyrre gjorde mot Lisa..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guppy88 skrev (2 minutter siden):

Når dette nå har skjedd, skulle jeg ønske at hun og Henrik finner sammen igjen. De prater så ofte om hverandre, og jeg tror hun fortsatt elsker ham. Det hadde vært til pass for Martin.

Henrik er en player da. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har tenkt flere ganger, egentlig kun basert på poden, at det ekteskapet kommer ikke til å vare. Sigrid gjør jo alt, oh Martin virker veldig umoden og egoistisk…

Er det så overraskende at han vil ut dersom han blir fremstilt såpass dårlig til "hele Norge"? Jeg har ikke hørt på selv altså, så det blir basert på hva som fortelles her. Synes ikke det virker innafor. 

Støtter uansett Sigrid selvsagt, om man vil ut av et forhold er det eneste riktige å avslutte det man er i skikkelig først. Håper det ordner seg til det beste og at det vil få noen konsekvenser for de andre involverte, selv om jeg dessverre har mine tvil... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigyn skrev (Akkurat nå):

Er det så overraskende at han vil ut dersom han blir fremstilt såpass dårlig til "hele Norge"? Jeg har ikke hørt på selv altså, så det blir basert på hva som fortelles her. Synes ikke det virker innafor. 

Støtter uansett Sigrid selvsagt, om man vil ut av et forhold er det eneste riktige å avslutte det man er i skikkelig først. Håper det ordner seg til det beste og at det vil få noen konsekvenser for de andre involverte, selv om jeg dessverre har mine tvil... 

Når jeg tenker etter er det også basert på IG. Sigrid har tatt ned barna på flere turer de siste årene uten at han er ned. Har virket litt lite engasjert i familien sin.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (1 minutt siden):

Er det så overraskende at han vil ut dersom han blir fremstilt såpass dårlig til "hele Norge"? Jeg har ikke hørt på selv altså, så det blir basert på hva som fortelles her. Synes ikke det virker innafor. 

Støtter uansett Sigrid selvsagt, om man vil ut av et forhold er det eneste riktige å avslutte det man er i skikkelig først. Håper det ordner seg til det beste og at det vil få noen konsekvenser for de andre involverte, selv om jeg dessverre har mine tvil... 

har du hørt alle episodene av podcasten? Og kjenner til humoren? Da vet du også at det er mye satt på spissen og at Sigrid sier gjentatte ganger at hun er veldig glad i Martin. Ikke vri dette til noe det ikke er. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (Akkurat nå):

Når jeg tenker etter er det også basert på IG. Sigrid har tatt ned barna på flere turer de siste årene uten at han er ned. Har virket litt lite engasjert i familien sin.

Han er mye på fest, fotball og jobb. Sigrid jobber mye hun også, men hun bruker mye tid på barna også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Nå velger du å tolke det jeg skriver på din måte og i negativ forstand. Det får du stå for. Jeg tror det skal mye til for Sigrid å ta tilbake M etter et sånt svik. Sånt vet man selvfølgelig ikke før man står i det selv, men hun har det bedre uten en sånn mann. Jeg referer til tidligere uttalelser hun har hatt. Så får vi uansett støtte henne i hva hun velger, men et svik på halvannet år, dobbeltspill osv. Dette er verre enn det Kyrre gjorde mot Lisa..

Jeg mener bare det jeg skrev og tolker ikke. Jeg mener at man kan være litt forsiktig med det klassiske "dump han!". Det kan gjøre det vanskeligere for henne. 

Det uthevede over mener jeg du skal være litt forsiktig med å skrive. Men det blir uansett en avsporing.  La Sigrid finne ut av dette selv uten at en masse mennesker skal mene masse om hva hun skal gjøre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (1 minutt siden):

Jeg mener bare det jeg skrev og tolker ikke. Jeg mener at man kan være litt forsiktig med det klassiske "dump han!". Det kan gjøre det vanskeligere for henne. 

Det uthevede over mener jeg du skal være litt forsiktig med å skrive. Men det blir uansett en avsporing.  La Sigrid finne ut av dette selv uten at en masse mennesker skal mene masse om hva hun skal gjøre. 

Da får du sitere hele tråden her da kanskje? Ikke bare meg. Det er ganske mange som har skrevet det samme som meg. Da får du skrive en egen kommentar og ikke sitere den første og beste du ser, som skal være din hoggestabbe. Jeg har heller ikke sagt dump han, det er din tolkning. Diskuterer ikke dette med deg. Jeg har hørt alle episodene, jeg har vært på alle show, jeg vet hva som har blitt sagt og fortalt av Sigrid og Lisa. Jeg er forbanna på hvordan Martin har holdt på. Helt grusomt å høre på at Sigrid knakk sammen i dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (15 minutter siden):

Henrik er en player da. 

Kjenner du han? Eller hvordan vet du dey? Syns han virker søt. Men tydeligvis er alle menn drittsekker har vi jo lært av dette.!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (4 minutter siden):

Kjenner du han? Eller hvordan vet du dey? Syns han virker søt. Men tydeligvis er alle menn drittsekker har vi jo lært av dette.!

Øh, følger du ikke med i kjendisverdenen de siste åra? Ja, han er søt, men en player. Google is your friend...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...