Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Trist at du hele tiden blir utsatt for slike overgrep fra TV2.  

Har du vurdert AV-knappen, eventuelt en annen kanal?

:wink:

Det kan man jo si til alt: skru på av-knappen når du ikke liker regjeringen, ikke liker et program, ikke liker et sett holdninger, osv.

For meg er det feig å alltid skru på av-knappen. Jeg liker å ha knappen på! Jeg følger med, observerer og skal ha respekt for mine observasjoner på lik linje med andre her.

Jeg liker å drøfte hva jeg merker meg. Og hvis andre er uenig, vel så er det slik.

Men å kødde, nedverdige mitt innlegg, behandle det annenrangs, fortelle meg at jeg skal "skru av knappen" og spør om jeg er misunnelig på vær-damene...det er rett og slett lavmål, slik hun skrev under "Generell debatt": hun som skrev "Jeg vil ikek bli som KG-kvinnene (og mennene)".

Jeg synes det var interessant å sjekke om andre reagerte på det samme som meg. Mulig jeg er mer prippen enn gjennomsnittskvinnen i Norge (og mannen) men jeg mener hvertfall at værdamene på TV 2 (ikke alle!) har en tendens til å vrikke og føre seg på en slik måte at det ikke er været som kommer i fokus.

På CNN derimot, er det mye bedre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Da foreslår jeg at du ser på CNN. Jeg har aldri sett det geniale i hele tiden å oppsøke akkurat det som irriterer deg mest.

Skrevet
Klart folk liker pene mennesker på skjermen - det er ikke det som er issuet her.

Det er måten folk ter seg på det siktes til her.

Jeg har ikke merket noe spesielt til de. Men hvis de gjør det, hvorfor kan de ikke det?? De må da opptre slik de vil i jobben sin :)

Skrevet

Nei! Der sa du det! Jeg har egentlig ikke lagt så merke til dem jeg heller. Hvilket betyr at de vel er som de fleste damer på TV og i Norge og Vesten for den saks skyld! Vel, i den aldersgruppen da... Vel, NOEN i den aldersgruppen er vel ikke like velkledd eller velformet eller like PEN, kanskje! Hva er PEN? En definisjonssak! Men, make-up og hår-stylister gjør en god del for utseendet, og det er faktisk sånn at de fleste TV-kanalene ønsker at programlederne skal komme GJENNOM på skjermen, for å sitere noen høyst aktuelle Idol-dommere... Bare de ikke kommer UT av skjermen, sier jeg meg igrunnen fornøyd!

Skrevet

Jeg har allltid lurt på hvorfor de ikke kan bruke pekestokk. Det er så til de grader distraherende når de står og peker med hele kroppen :ler: . Det gjelder ikke bare værdamene på TV2 - værmennene på TVN er minst like fæle. Enkelte ganger blir jeg sittende og se mer på de som presenterer enn på været :ler: blir liksom helt paralysert ...

Gjest Anonymous
Skrevet
Da foreslår jeg at du ser på CNN. Jeg har aldri sett det geniale i hele tiden å oppsøke akkurat det som irriterer deg mest.

Trøffelhelten: Har jeg bedt om råd ang. hva jeg bør gjøre? Nei, jeg har ikke det.

Det jeg simpelthen gjør, er å ta opp et tema som irriterer meg, opp til en skråblikk-debatt.

Jeg har for lenge siden notert meg at du og enkelte av dine venner her mangler svært mye.

Da vet jeg det :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere er vel unnskyldt...alle bare ler eller synes det er greit at de vrikker seg foran kamera.

Men har dere tenkt på at ikke hele verden har samme moralsett og verdinormer som finnes i Norge?

Denen tråden er jo et fint eksempel på at det er lite rom for andre verdisett- selv på Skråblikk.

Hadde jeg bodd i et muslim-land ville majoriteten ha vært enig med meg.

Interessant å teste ut var det uansett.

PS! Jeg venter på svar a'la "ja, kom deg til muslim-land hvis du er så glad i dem".

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Trøffelhelten: Har jeg bedt om råd ang. hva jeg bør gjøre? Nei, jeg har ikke det.

Har du bedt om råd? Neida.

Burde du ha bedt om råd? Ja, definitivt.

Gjest porselen
Skrevet

.........og jeg føler at jeg må ha gått glipp av noe her..... og skal fra i dag av begynne å se på værmeldingene på alle kanaler for å få et sammenligningsgrunnlag.........

Kristen Gislefoss har jeg jo fått med meg der han står og strutter med magen sin og sender skjelmske blikk mot kameraet...........

Fra i dag av er det slutt på uvanen med å se ut av vinduet på morran for å sjekke været, nå skal jeg se på værdamene og værmennene....... så får jeg se da om det er noe støtende vær der ute i eteren.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...