AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Saken er den at det er en fyr på jobb som jeg liker men da jeg møtte ham alene på jobb i gangen mellom kontorene våre og vendte meg mot ham for å snakke til ham stirret han lenge før han skyndet seg inn på sitt eget rom. Jeg er høy og blond og får mye oppmerksomhet fra menn ellers. Jeg trodde han var litt rar og ikke var vant til folk men fant noen gamle bilder og film av ham på nett og han har jo hatt kvinnelige venner og hatt normal omgang med folk. Han festet og var aktiv i verv som student. Kan det hende han synes jeg er pen siden han oppfører seg rart? Kan han være tiltrukket av meg? Anonymkode: 98101...cb8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 18 minutter siden, Værre skrev: Mest sannsynelig liker han deg. Fordi han ikke klarer å være normal mot meg? Hva skal jeg gjøre hvis jeg vil gå for ham? Anonymkode: 98101...cb8
Værre Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Jeg blir iallefall veldig nervøs når jeg snakker med noen jeg liker veldig godt. Men det går fort over når jeg blir kjent med noen. 1
FactsOverFeelings Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Enten det eller så er han redd for å bli beskyldt for seksuell trakassering, og dermed holder avstand. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 14 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Enten det eller så er han redd for å bli beskyldt for seksuell trakassering, og dermed holder avstand. Ved å hilse i gangen? Anonymkode: 98101...cb8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 Hvorfor skal han prate med deg om dere ikke har jobbrelaterte ting å snakke om? Tror heller han gikk fordi dere ikke trengte å prate eller stirre på hverandre. Han lurte vel på om du skulle spørre om noe med kopimaskinen men siden du aldri sa noe gikk han. Ikke vær så innbilsk, etter all sannsynlighet har han dame. Anonymkode: b68d8...7ee 1
FrodeF Skrevet 23. april 2018 #8 Skrevet 23. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å hilse i gangen? Anonymkode: 98101...cb8 Ja. Damer har klikka helt. Det tryggeste er å ikke være på tomannshånd. Alt blir misforstått 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å hilse i gangen? Anonymkode: 98101...cb8 Tror det var en vits👍 Anonymkode: e1723...47e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #10 Skrevet 23. april 2018 Hvorfor skal kvinner alltid påpeke at de er "høy og blond" "får masse oppmerksomhet fra menn". Det skriver omtrent hele tiden noen analyserer hvorfor crushet gjør ditt og datt. Ikke vondt ment, føler en del kvinner legger mye mer i alt enn det egentlig er....til sin egen fordel. Anonymkode: c565d...a15 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal kvinner alltid påpeke at de er "høy og blond" "får masse oppmerksomhet fra menn". Det skriver omtrent hele tiden noen analyserer hvorfor crushet gjør ditt og datt. Ikke vondt ment, føler en del kvinner legger mye mer i alt enn det egentlig er....til sin egen fordel. Anonymkode: c565d...a15 Men det har jo noe å si. Hvis man ser fæl ut og aldri får oppmerksomhet så er det et annet utgangspunkt. Hvordan legge mer i ting? Det er da rart å ha lang blikkontakt og så snu seg og lukke døra når noen prøver å snakke til en. Anonymkode: 98101...cb8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #12 Skrevet 24. april 2018 11 timer siden, FrodeF skrev: Ja. Damer har klikka helt. Det tryggeste er å ikke være på tomannshånd. Alt blir misforstått Det finnes fortsatt folk som inngår forhold hver dag. Så det er ikke så synd på menn. Anonymkode: 98101...cb8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #13 Skrevet 24. april 2018 21 timer siden, FrodeF skrev: Ja. Damer har klikka helt. Det tryggeste er å ikke være på tomannshånd. Alt blir misforstått Haha du må være litt av en creep om du har fått reaksjoner på at du seksuelt trakasserer noen fordi du hilser på de i gangen. Da er det nok mange andre ting som spiller inn, som at du står å stryker deg på penis og slikker deg rundt munnen samtidig. Hvis ikke, så klapp igjen med overdrivinga di bare for å nedsnakke kvinner. Anonymkode: b68d8...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #14 Skrevet 24. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha du må være litt av en creep om du har fått reaksjoner på at du seksuelt trakasserer noen fordi du hilser på de i gangen. Da er det nok mange andre ting som spiller inn, som at du står å stryker deg på penis og slikker deg rundt munnen samtidig. Hvis ikke, så klapp igjen med overdrivinga di bare for å nedsnakke kvinner. Anonymkode: b68d8...7ee Og du mener det er normalt at han ikke sier noe men skynder seg inn og lukker døra? Før jeg vendte meg mot ham holdt han blikkontakten lenge og visste ikke hva han skulle gjøre. Så stakk han av. Snakket med to kollegaer jeg er nær og han har ikke gjort det mot dem. Anonymkode: 98101...cb8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #15 Skrevet 24. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du mener det er normalt at han ikke sier noe men skynder seg inn og lukker døra? Før jeg vendte meg mot ham holdt han blikkontakten lenge og visste ikke hva han skulle gjøre. Så stakk han av. Snakket med to kollegaer jeg er nær og han har ikke gjort det mot dem. Anonymkode: 98101...cb8 Ja hva ellers skal han gjøre når du står å stirrer på han men ikke sier noe? Man venter gjerne på at den som stirrer skal si noe eller spørre om noe, når det ikke skjer så tenker man neivel hun lurte ikke på noe, da går jeg inn å jobber videre. Anonymkode: b68d8...7ee 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hva ellers skal han gjøre når du står å stirrer på han men ikke sier noe? Man venter gjerne på at den som stirrer skal si noe eller spørre om noe, når det ikke skjer så tenker man neivel hun lurte ikke på noe, da går jeg inn å jobber videre. Anonymkode: b68d8...7ee Jeg skulle jo til å si noe. Vendte meg mot ham og gikk nærmere mens jeg smilte et litt sånn svakt hilsesmil. Og da han så jeg gjorde det skyndet han seg inn. Anonymkode: 98101...cb8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle jo til å si noe. Vendte meg mot ham og gikk nærmere mens jeg smilte et litt sånn svakt hilsesmil. Og da han så jeg gjorde det skyndet han seg inn. Anonymkode: 98101...cb8 Ingen ting med historien din tyder på at han er interessert i deg. Men måten du forteller den på, får deg til å virke ganske snål. Jeg undrer meg litt på om det kanskje er du TS som mangler noen sosiale antenner? Anonymkode: 3b9f6...ffd 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen ting med historien din tyder på at han er interessert i deg. Men måten du forteller den på, får deg til å virke ganske snål. Jeg undrer meg litt på om det kanskje er du TS som mangler noen sosiale antenner? Anonymkode: 3b9f6...ffd Enig Anonymkode: b68d8...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 På 24.4.2018 den 0.52, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal kvinner alltid påpeke at de er "høy og blond" "får masse oppmerksomhet fra menn". Det skriver omtrent hele tiden noen analyserer hvorfor crushet gjør ditt og datt. Ikke vondt ment, føler en del kvinner legger mye mer i alt enn det egentlig er....til sin egen fordel. Anonymkode: c565d...a15 Det er samme dama Anonymkode: c9006...118 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #20 Skrevet 25. april 2018 På 24.4.2018 den 0.05, FactsOverFeelings skrev: Enten det eller så er han redd for å bli beskyldt for seksuell trakassering, og dermed holder avstand. Du må finne ut hvordan du behandler kvinner. Siden du tror at å snakke med noen på normalt vis kan oppfattes som sextrakkasering, tyder det på at du ikke har helt velutviklede sosiale antenner. Anonymkode: 5d17b...ba6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå