AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Dette er så flaut. Jeg tisser på meg i voksen alder. Når jeg er på hotell med jobben har jeg alltid på meg bleie og har tisselaken under. Men ofte så skjer det at sengen også blir våt. Hat forlatt rommet i skam. Men aldri fått noen tilbakninger etterpå at jeg har ødelagt madrassen. Eller tilbakemeldinger om at jeg har tisset ut sengen. Hvordan reagerer dere på dette egentlig? Er det vanlig i gangen slik st dere har et program for å bytte ut og rense senger og madrasser? Tenker på de som er på fylla i samme hotell. Dette må jo skje ofte. Hvordan gjør dere det? Håper at bare fagfolk svarer. Anonymkode: d24b1...0ed
Maleficenta Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er så flaut. Jeg tisser på meg i voksen alder. Når jeg er på hotell med jobben har jeg alltid på meg bleie og har tisselaken under. Men ofte så skjer det at sengen også blir våt. Hat forlatt rommet i skam. Men aldri fått noen tilbakninger etterpå at jeg har ødelagt madrassen. Eller tilbakemeldinger om at jeg har tisset ut sengen. Hvordan reagerer dere på dette egentlig? Er det vanlig i gangen slik st dere har et program for å bytte ut og rense senger og madrasser? Tenker på de som er på fylla i samme hotell. Dette må jo skje ofte. Hvordan gjør dere det? Håper at bare fagfolk svarer. Anonymkode: d24b1...0ed De finner sikkert søl av verre ting i de laknene..
Påkrevd Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, Maleficenta skrev: De finner sikkert søl av verre ting i de laknene.. Sæd på laken er én ting, det tørker fort ut og vaskes lett, men det er vel heller søkkvåte madrasser hun/han tenker på.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Hvorfor ikke ta med sengekladd ala Tena Bed Plus, som finnes i 180x80. Anonymkode: 4de9c...e2c 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Laken er en ting. Men her kan gjerne dette gå gjennom hele madrassen... Opplever dere dette ofte? Ts som vil være anonym akkurat nå. Anonymkode: d24b1...0ed
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 Du er inkontinent, ikke inkontinens. Du HAR inkontinens. Med både bleie og tisselaken bø jo ikke senga bli våt?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 jeg vil nå bare si at når du vet dette kan skje så bør du beskytte sengen bedre,siden det tydeligvis har skjedd flere ganger. Er vel ikke så vanskelig. Anonymkode: 57e1d...203 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #8 Skrevet 23. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke ta med sengekladd ala Tena Bed Plus, som finnes i 180x80. Anonymkode: 4de9c...e2c Det hørtes lurt ut.men kjære ts du må ikke skamme deg.Dette kan du ikke hjelpe for,jeg vet om flere voksne med samme problem. Klem 💗 Anonymkode: 44d04...051
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 Du kan jo si i fra så kanskje det er mulig å tilrettelegge. Så slipper man rense madrasser og hele pakka Anonymkode: 71b92...f11
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #10 Skrevet 23. april 2018 Noen ganger blir hele lakenet gjennomvått. Prøver det jeg kan. Men hele tråden handler ikke om det. Den er rettet mot stuepikeme og om dette er noe de har et program for. Ts. Anonymkode: d24b1...0ed
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg vil nå bare si at når du vet dette kan skje så bør du beskytte sengen bedre,siden det tydeligvis har skjedd flere ganger. Er vel ikke så vanskelig. Anonymkode: 57e1d...203 Ikke bry deg om halvspydige kommentarer ts Anonymkode: 44d04...051
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #12 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Noen ganger blir hele lakenet gjennomvått. Prøver det jeg kan. Men hele tråden handler ikke om det. Den er rettet mot stuepikeme og om dette er noe de har et program for. Ts. Anonymkode: d24b1...0ed Nei, det har de ikke. Anonymkode: ce501...7dc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #13 Skrevet 23. april 2018 Og så kan du også kjøpe noen innlegg som du pakker inn stasen i. Anonymkode: 71b92...f11
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #14 Skrevet 23. april 2018 Det jeg vil vite er uttalelser fra de som har denne jobben. Hvordan reagerer dere om det er noen som har tisset på seg i sengen. Er det bare meg. Eller skjer det ofte. Har dere en måte å fikse det på som ikke skader for mye bry? Jeg forlater hotellet i skam men har aldri hørt noe etterpå. Skulle gjerne betalt for en ny madrass. Så lei meg. Ts. Anonymkode: d24b1...0ed
Maleficenta Skrevet 23. april 2018 #15 Skrevet 23. april 2018 Ts hva med å sette på vekkerklokka til noen ganger på natta sånn at du kan stå opp og skifte bleie før det rekker å gå igjennom... må bare si at voksenbleier er utrolig dårlige. Babybleier er jo så tette at det nesten aldri går igjennom... 1
The Kitten Skrevet 23. april 2018 #16 Skrevet 23. april 2018 Hvordan beskytter du sengen og madrassen hjemme da? 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #17 Skrevet 23. april 2018 Jeg har jobbet som det og selvfølgelig er det stress med andre sin urin og madrasser som må renses og byttes ut. Det er ikke annet å gjøre liksom når det først har skjedd. Nå jobber jeg innen helse og råder deg dermed til å pakke inn stasen i innlegg i tillegg til bleie, og bruke kladd pluss kanskje det finnes plastgreier å ha over madrassen. Du kan også si i fra til hptellet, kanskje de kan tilrettelegge. Anonymkode: 71b92...f11 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 23. april 2018 #18 Skrevet 23. april 2018 Du er helt sikkert ikke den eneste. Og stuepiker møter jo ofte både blod og spy, som er like ekkelt som tiss, og det hender også at det er avføring de må vaske opp (mye verre!). Så tror du kan ta det helt med ro.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #19 Skrevet 23. april 2018 Ikea har sånn myk vanntett overmadrass/ trekk som ikke tar så stor plass i kofferten. Hvis du kjøper noe slikt ? Ellers så kan du ta en spansk en når du bestiller rommet. Si at du for tiden tilvennes noen medisiner som gjør at du svetter enorme mengder, derfor ønsker du at de tilrettelegger noe madrassbeskyttelse. Anonymkode: 480c3...162 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #20 Skrevet 23. april 2018 Det finnes jo tisselaken du kan legge på senga sammen med noen kladder du får kjøpt på apoteket. Dessuten finnes det en slags kondomaktig sak med urinpose festet til som du kan feste på penis, så går all urinen i urinposen om natta. Det heter uridom. Anonymkode: 1de41...1f0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå