Gå til innhold

Deodorant i underlivet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke psykisk. Svetter også mye i hendene, armhulene og føttene. Skulle vel helst hatt en eller annen medisin mot svette...

Anonymkode: f001f...101

Da håper jeg at du tar opp dette med fastlegen din slik at du får hjelp.

Anonymkode: eeb58...b1f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deodorant hører hjemme under armene og ikke i underlivet. Bruker du deodorant i underlivet ber du om trøbbel, langt mer trøbbel enn du nå mener du har. 

Anonymkode: ebcad...1b2

Med den logikken har folk flest trøbbel i armhulene? 🤔🤔

Anonymkode: 90a07...978

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det på tide at du snakker med en lege om problemet ditt. Sammen får dere finne ut av om problemet er reelt eller om det har blitt en type psykisk "fobi"hos deg. Det er nemlig ikke normalt å måtte bytte undertøy hele tiden fordi du er gjennomvåt i underlivet og bare i underlivet. 

Se svaret over og bestill deg en legetime. 

En annen sak er jo at dersom du er så fuktig i underlivet som du hevder, så er det høyst merkelig at du ikke har omfattende problemer med sopp. Fordi sopp trives veldig godt i futkgie miljøer. 

Anonymkode: ebcad...1b2

Jeg svetter også mye i skrittet. Det er enormt mange svettekjertler der, så det er ikke nødvendigvis noe galt bare fordi man svetter der. Blir jeg var eller trener så blir trusa mi også helt gjennomvåt. Jeg svetter ikke der når jeg ikke svetter ellers på kroppen. Har ikke et svette problem per se, da jeg knapt nok ikke svetter under armer, i hender, føtter eller ansikt. Svetter medt i skrittet og på ryggen. 

Har aldri brukt noe for det.. har egentlig aldri vurdert det heller. Men kanskje jeg skal prøve noe. Bor i et land der det er 30grader fra mai-sept. Så blir ganske klamt om sommeren. Og ja jeg bruker bomullstruser, og nei jeg bruker aldri tettsittende klær (værste jeg vet). Har bare alltid hatt dette svettemønstetet. 

Anonymkode: 4a7e7...c37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen steder på kroppen jeg svetter mye, under armene er ikke en av dem. Men i lysken er. Jeg barberer meg ikke, bruker talkum noe som fungerer sånn passe. Bruker alltid bomullstruser. Så fort jeg er litt aktiv så setter jeg mye. Har bare innsett at sånn er det. 

Anonymkode: a82ac...224

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Stop24 i underlivet og har gjort det med hell i flere år. Har på om kvelden og vasker av i dusjen morgenen etter (det er slik det skal brukes, i følge pakningen).
Det gjør underverker hos meg, i alle fall.
Jeg sliter med MYE svette i underlivet og forstår hva du mener med ustanselige truseskift.....
Jeg klarer ikke bruke annen deo andre steder heller, da jeg er overømfintlig for alle lukter (ja, til og med parfymefri deo lukter....), så her i huset går det kun i Stop24.

Anonymkode: 9a654...c42

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med den logikken har folk flest trøbbel i armhulene? 🤔🤔

Anonymkode: 90a07...978

Du ser vel kanskje at det er en vesentlig forskjell på armhuler med hel hud og underliv med slimhinner og diverse åpninger....?

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker iblant talkum. Hadde vi sluppet den hersens barberingen hadde vi ikke hatt dette problemet.

Anonymkode: 65651...d8a

Hvem tvinger deg?

Skrevet

Beklager, tenkte på Pub til pub sko da jeg så tråden. Fullstendig off topic men måtte bare:

....

Så med Colgate i smella
og deodorant på bjella
og lomma full av Nøkken og nøkkel'n hjem,
tar jeg på meg mine PUB- TIL-PUB-SKO,
og henger ute ei uke til.

...

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Nerine_ skrev:

Du ser vel kanskje at det er en vesentlig forskjell på armhuler med hel hud og underliv med slimhinner og diverse åpninger....?

Hvem tvinger deg?

Men nå påfører man ikke deodoranten innvendig, men på huden i lysken der man svetter. Hos meg er den huden ganske lik huden under armene, og så lenge man bruker parfymefri deo, har jeg aldri opplevd at det medfører noen problemer, bare mindre lukt. 

Anonymkode: 46029...829

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...