AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Noen her som bruker det? Hvilken bruker dere i så fall? Og grunnen til at jeg tenker på å starte med det er at jeg svetter så å si like mye der nede som feks under armene, men vil jo selvfølgelig ikke bruke noe som er skadelig eller som kan skape andre problemer da... Jeg har tenkt på å enten kjøpe Stop 24 krem eller DeoDoc deospray (den er tilpasset underlivet), noen her som har brukt en av de og vil anbefale en? Kan Stop 24 bli for sterk? Anonymkode: f001f...101
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Er setninger lysken du svetter? Jeg bruker av og til deo fra dove mellom lårene om sommeren, så de ikke skal kliste seg sammen eller gi meg gnagsår. Lancôme har en deodorant krem. Og er bedre, men den er ganske dyr. Anonymkode: b0efb...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det i lysken du svetter? Jeg bruker av og til deo fra dove mellom lårene om sommeren, så de ikke skal kliste seg sammen eller gi meg gnagsår. Lancôme har en deodorant krem. Og er bedre, men den er ganske dyr. Anonymkode: b0efb...9eb Anonymkode: b0efb...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Jeg bruker Neutral i lysken(regner med det er der du mener, og ikke selve underlivet). Jeg har veldig sart hud, men det funker fint. Anonymkode: 46029...829 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Jeg bruker iblant talkum. Hadde vi sluppet den hersens barberingen hadde vi ikke hatt dette problemet. Anonymkode: 65651...d8a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her som bruker det? Hvilken bruker dere i så fall? Og grunnen til at jeg tenker på å starte med det er at jeg svetter så å si like mye der nede som feks under armene, men vil jo selvfølgelig ikke bruke noe som er skadelig eller som kan skape andre problemer da... Jeg har tenkt på å enten kjøpe Stop 24 krem eller DeoDoc deospray (den er tilpasset underlivet), noen her som har brukt en av de og vil anbefale en? Kan Stop 24 bli for sterk? Anonymkode: f001f...101 Deodorant hører hjemme under armene og ikke i underlivet. Bruker du deodorant i underlivet ber du om trøbbel, langt mer trøbbel enn du nå mener du har. Anonymkode: ebcad...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde vi sluppet den hersens barberingen hadde vi ikke hatt dette probleme Det er da bare å slutte med å barbere seg Anonymkode: eeb58...b1f 10
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #8 Skrevet 23. april 2018 Ts: Det er nok ikke bare i lysken hos meg, tror jeg svetter over alt der nede.. hele trusa blir fuktig (må skifte hele tiden) ;( Anonymkode: f001f...101
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deodorant hører hjemme under armene og ikke i underlivet. Bruker du deodorant i underlivet ber du om trøbbel, langt mer trøbbel enn du nå mener du har. Anonymkode: ebcad...1b2 Hva skal man gjøre da? Har du noen andre råd? Anonymkode: f001f...101
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #10 Skrevet 23. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts: Det er nok ikke bare i lysken hos meg, tror jeg svetter over alt der nede.. hele trusa blir fuktig (må skifte hele tiden) ;( Anonymkode: f001f...101 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skal man gjøre da? Har du noen andre råd? Anonymkode: f001f...101 Om du slutter med barbering (dersom du barberer deg), vil det bli mye bedre Anonymkode: eeb58...b1f 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du slutter med barbering (dersom du barberer deg), vil det bli mye bedre Anonymkode: eeb58...b1f Bruker ikke å barbere. Anonymkode: f001f...101 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #12 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke å barbere. Anonymkode: f001f...101 Bruker du truser som "puster" (slipper fukten ut) og ledige (ikke trange) bukser? Man blir klammest i syntetiske truser. Jeg elsker ull og bomull. Anonymkode: eeb58...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #13 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruker du truser som "puster" (slipper fukten ut) og ledige (ikke trange) bukser? Man blir klammest i syntetiske truser. Jeg elsker ull og bomull. Anonymkode: eeb58...b1f Bruker bare bomullstruser, og bruker ikke trange bukser heller :/ vet ikke hvorfor jeg har dette problemet.. Anonymkode: f001f...101 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #14 Skrevet 23. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker bare bomullstruser, og bruker ikke trange bukser heller :/ vet ikke hvorfor jeg har dette problemet.. Anonymkode: f001f...101 Du kan spørre legen din om råd. Anonymkode: eeb58...b1f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #15 Skrevet 23. april 2018 Du kan også spørre en gynekolog om råd, gratis Anonymkode: eeb58...b1f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #16 Skrevet 23. april 2018 Velkommen til sopp og kløe ! Hvem mann vil slikke en som smaker såpe og deo? Hvis du svetter overdrevent mye kan du ta botox mot svettingen , eller evn gå med løse bomullstruser som puster (det gjør jeg) og ikke syntetisk stoff som ikke puster eller som strammer. Det er bedre å tørke seg med en våtserviett med vann, enn noe med såpe, parfyme osv, i underlivet. Anonymkode: 4d235...577 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #17 Skrevet 23. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til sopp og kløe ! Hvem mann vil slikke en som smaker såpe og deo? Hvis du svetter overdrevent mye kan du ta botox mot svettingen , eller evn gå med løse bomullstruser som puster (det gjør jeg) og ikke syntetisk stoff som ikke puster eller som strammer. Det er bedre å tørke seg med en våtserviett med vann, enn noe med såpe, parfyme osv, i underlivet. Anonymkode: 4d235...577 Kan man ta botox i underlivet da? Anonymkode: f001f...101
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #18 Skrevet 23. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem mann vil slikke en som smaker såpe og deo? Hvilken mann heter det. Anonymkode: a39cf...990 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #19 Skrevet 23. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker bare bomullstruser, og bruker ikke trange bukser heller :/ vet ikke hvorfor jeg har dette problemet.. Anonymkode: f001f...101 Da er det på tide at du snakker med en lege om problemet ditt. Sammen får dere finne ut av om problemet er reelt eller om det har blitt en type psykisk "fobi"hos deg. Det er nemlig ikke normalt å måtte bytte undertøy hele tiden fordi du er gjennomvåt i underlivet og bare i underlivet. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man gjøre da? Har du noen andre råd? Anonymkode: f001f...101 Se svaret over og bestill deg en legetime. En annen sak er jo at dersom du er så fuktig i underlivet som du hevder, så er det høyst merkelig at du ikke har omfattende problemer med sopp. Fordi sopp trives veldig godt i futkgie miljøer. Anonymkode: ebcad...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #20 Skrevet 23. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det på tide at du snakker med en lege om problemet ditt. Sammen får dere finne ut av om problemet er reelt eller om det har blitt en type psykisk "fobi"hos deg. Det er nemlig ikke normalt å måtte bytte undertøy hele tiden fordi du er gjennomvåt i underlivet og bare i underlivet. Se svaret over og bestill deg en legetime. En annen sak er jo at dersom du er så fuktig i underlivet som du hevder, så er det høyst merkelig at du ikke har omfattende problemer med sopp. Fordi sopp trives veldig godt i futkgie miljøer. Anonymkode: ebcad...1b2 Det er ikke psykisk. Svetter også mye i hendene, armhulene og føttene. Skulle vel helst hatt en eller annen medisin mot svette... Anonymkode: f001f...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå