Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Sitter her og kjenner irritasjonen bygger seg opp. Ei venninne jeg ikke har sett på 1 år inviterte seg selv på kaffebesøk i kveld kl. 1800. Jeg (typisk nok) pisket mann og barn rundt med støvsuger mens jeg stresset hjem fra jobb for å bake en kake. Og nå ringte hun og lurte på om vi kunne møtes på en cafe i byen kl. 2000. Burde vel være glad for at huset er ryddet og at kollegaene får en kake på jobb i morgen, men blir litt matt av henne og min egen ufleksible holdning + at jeg lar meg irritere over dette. Hvordan i all verden skal jeg klare å ikke irritere meg over slike bagateller????
cindypus Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Hehe... Kjenner meg igjen der, ja... Har ofte lurt på det samme som deg, og har i grunnen kommet frem til at jeg bare er sånn... Og at det ikke er så mye å gjøre med det...
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Sitter her og kjenner irritasjonen bygger seg opp. Ei venninne jeg ikke har sett på 1 år inviterte seg selv på kaffebesøk i kveld kl. 1800. Jeg (typisk nok) pisket mann og barn rundt med støvsuger mens jeg stresset hjem fra jobb for å bake en kake. Og nå ringte hun og lurte på om vi kunne møtes på en cafe i byen kl. 2000. Burde vel være glad for at huset er ryddet og at kollegaene får en kake på jobb i morgen, men blir litt matt av henne og min egen ufleksible holdning + at jeg lar meg irritere over dette. Hvordan i all verden skal jeg klare å ikke irritere meg over slike bagateller???? Forstår du er irritert, men venninnen din så nok ikke for seg at du måtte stresse rundt hjemme først. Skrik ut alt du føler, så slapp av & treff venninna di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå