Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det noe kontakt mellom oss i løpet av dette året? Det er bare en person jeg føler en usynlig tråd med. 

Anonymkode: f0ed7...65e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig intuitiv. Jeg ser at dersom du anstrenger deg, vil ditt initiativ bli møtt med vennlighet, men det blir ikke noe mer enn dette :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Jeg er veldig intuitiv. Jeg ser at dersom du anstrenger deg, vil ditt initiativ bli møtt med vennlighet, men det blir ikke noe mer enn dette :)

Hva legger du i anstrenge meg? Sende flere meldinger? Nei, det gjør jeg ikke. 

Men kommer vedkommende til og skrive noe? Ta kontakt?

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg ødelagt noe?

Jeg har brent inne med følelsene av at jeg skulle gitt en sjanse, men lot det heller gå. Fordi jeg selv ikke har det så bra med meg selv, men lurt på om det å åpne seg kunne vært et bedre alternativ.

Løy vedkommende til meg ? Og hva hadde skjedd om jeg skrev nå om alt jeg har følt og tenkt rundt dette?

Mine følelser har på en måte kjønet litt, fordi vi aldri sees og jeg ikke føler det er noe valg. Men hva føler vedkommende rundt meg? er det slik at ting mellom oss kan blusse opp igjen dersom noen tar kontakt. ikke at jeg skal gjøre det altså . men intressant med svar :) 

Skrevet

Avstanden mellom dere, gjør at dere vil gli bort fra hverandre. Om man bor i nærheten, og har felles nettverk, er det naturlig at ting utvikler seg. Jeg ser at det vil dukke opp et nytt interessefelt i dine nærmeste kretser...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Olaug Olsen skrev:

Avstanden mellom dere, gjør at dere vil gli bort fra hverandre. Om man bor i nærheten, og har felles nettverk, er det naturlig at ting utvikler seg. Jeg ser at det vil dukke opp et nytt interessefelt i dine nærmeste kretser...

Hva er mine nærmeste kretser? Der jeg er oppvokst? Det er bare kjedelig og er ikke stedet jeg gar tenkt å bo. Jeg skal flytte til utlandet igjen i tillegg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du ingenting selv gjør, intet vil skje. 

Glem han.

Anonymkode: 8a667...313

Skrevet

Da vil det skje i de kretsene der du er. Om du er i utlandet, vil du treffe noen der, og bli påvirket av impulsene og kulturen der du er. Dette vil du ta med deg resten av livet. Men du vil vende tilbake til det kjedelige etterhvert. Sånn nå skal orakelet hvile!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Olaug Olsen skrev:

Da vil det skje i de kretsene der du er. Om du er i utlandet, vil du treffe noen der, og bli påvirket av impulsene og kulturen der du er. Dette vil du ta med deg resten av livet. Men du vil vende tilbake til det kjedelige etterhvert. Sånn nå skal orakelet hvile!

du gir så generelle svar at jeg sliter med å skjønne hva du mener med enkelte ting. 
Men du mener at jeg vil vende tilbake til mitt barndomssted etter hvert? Og ende opp med noen her?

Det er det jeg er litt redd for. For jeg har fra jeg var ungdom vært instilt på at jeg ikke skal ende opp der. Men så er det disse kjedelige klisjeene da. "man ender som regel opp der man minst venter eller planlegger" . er jo bare kjedelig hele greia

AnonymBruker
Skrevet

Noen fler? 
Noen som kan få opp om jeg har ødelagt noe? Om dette hadde blitt et fint forhold om jeg ga det sjansen?

Hva hadde skjedd om jeg var ærlig?

Skrevet (endret)

Noen som kan spå? 

Endret av Verv
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Verv skrev:

Spår du?? Ev har jeg et spørsmål. Hva skal jeg gjøre i dette forholdet? Hvordan blir fortsettelsen? 

Ts her, nei jeg spår ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...