AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Hei! Jeg tenkte å bestille sexleketøy, problemet er bare at jeg bor på et relativt lite sted og jobber på matbutikken hvor postkontoret vårt også er lokalisert. Jeg vet veldig godt at selv om man bestiller fra kondomeriet og det kommer i anonym forpakning, vil det dukke opp et navn på skjermen som alle de ansatte i posten er rimelig godt kjent med og vet hva er. Jeg orker faktisk ikke bryet med en slik situasjon med kollegaene mine på en så liten sladreplass, så jeg har vurdert å bestille fra Nelly eller lignende. Noen som har erfaring med det? Kommer det i en anonym forpakning? Har bla. hørt historier om folk som har bestilt fra ellos, og fått dildoen servert i gjennomsiktig pose i postkassa. Jeg vil bare ha en smidig levering, så noen tips og erfaringer? Anonymkode: 233d3...4e2
Rotemor Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Jeg fikk rett i postkassa fra Kondomeriet. Spør leverandør om dette
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Avsender på pakker fra kondomeriet og nytelse.no er anonymisert, så ikke engang de på posten kan se hvor pakken kommer fra. og om noen lurer på om du har kjøpt deg sexleketøy så tviler jegpå at de går rundt å sprer det. Alle har sexleketøy og det er ikke noe "news" liksom. Du kan helt trygt bestille fra nytelse eller kondomeriet! Da kommer det i eske , nelly sender i poser , svarte, men man vil fortsatt kunne kjenne utenpå hva som ligger inni og en dildo er jo veldig lett å kjenne hva er da. Anonymkode: d8880...b8d
Adina Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 jeg bestiller jevnlig fra erotikknett, veldig diskre sending og ikke noe som sier noe om hva som er i pakken. Tror ikke du skal bekymre deg for at noen skal forstå hva du bestiller, de fleste nettbutikker er gode på akkurat det der;-)
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Hvis de som jobber på posten har handlet på samme steder selv så vet de at det "diskrete" avsendernavnet er en sexbutikk. Jeg jobbet på posten og leverte stadig ut pakker som jeg visste var sexleketøy selv om det ikke sto på pakka. Nå bor jeg i en stor by så jeg kjente ikke dem som hentet, så det ble aldri pinlig sånn sett, men de som jobber der - mange av dem i hvert fall - vet hva flere av de forskjellige sexbutikkene skriver som avsender. I hvert fall erotikknett og kondomeriet. Anonymkode: 6d15c...728
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 Jeg kan ikke fatte at du synes det er flaut på noen måte. Selv om damen, eller mannen, på posten skulle vite at den anonyme avsenderen tilhører kondomeriet...Hva så? Ærlig talt. Hva tror du de gjør? Hvisker og tisker til andre om at du har kjøpt noe fra kondomeriet? Må være en spesiell bygd. Anonymkode: c1580...71a 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 CDON.no synes jeg har vært bra. Velg skjønnet og helse -> intim Anonymkode: 0ec18...1c8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 På 23.4.2018 den 23.36, AnonymBruker skrev: Avsender på pakker fra kondomeriet og nytelse.no er anonymisert, så ikke engang de på posten kan se hvor pakken kommer fra. og om noen lurer på om du har kjøpt deg sexleketøy så tviler jegpå at de går rundt å sprer det. Alle har sexleketøy og det er ikke noe "news" liksom. Du kan helt trygt bestille fra nytelse eller kondomeriet! Da kommer det i eske , nelly sender i poser , svarte, men man vil fortsatt kunne kjenne utenpå hva som ligger inni og en dildo er jo veldig lett å kjenne hva er da. Anonymkode: d8880...b8d Pakken ser rimelig anonym ut på utsiden, samme med navnet de får opp. Det er ikke slik at det står "kondomeriet" på skjermen, men et annet navn. Jeg vet dette rimelig godt, i og med søsteren min har jobbet i posten. Dessverre er slike ting ganske "big news" på jobb, og de har så mangel på samtaleemne at slike ting spres som ild i tørt gress. Nå er det jo slik på Nelly at du ser esken enkelte av leketøyene kommer i, men for all del - takk for svar! Anonymkode: 233d3...4e2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 På 24.4.2018 den 20.53, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke fatte at du synes det er flaut på noen måte. Selv om damen, eller mannen, på posten skulle vite at den anonyme avsenderen tilhører kondomeriet...Hva så? Ærlig talt. Hva tror du de gjør? Hvisker og tisker til andre om at du har kjøpt noe fra kondomeriet? Må være en spesiell bygd. Anonymkode: c1580...71a Jeg kan med sikkerheten bekrefte det er et rimelig spesielt sted. Du skulle nok bare visst hvor mye ansatte snakker om kundene, kollegaene sine og ikke minst hvor de bestiller fra. Hadde jeg ikke hatt erfaring med dette hadde det heller ikke vært noe problem. Jeg ba i grunn om tips til nettsider, ikke en preken om hva du synes angående situasjonen min. Ellers takk for tja... din negative holdning som du tydeligvis har et behov for å ytre. Anonymkode: 233d3...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå