Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere. Har mistenkt en stund at jeg kan være gravid. Testen ga ikke helt den tydelige streken for noen dager siden, det var noe der men ikke så tydelig som jeg vet den var sist. Har time hos legen om to dager for å være sikker. De siste timene nå har jeg kjent en enorm smerte i magen, er både kvalm og helt «utkjørt.» Hadde smålig feber tidligere. Har mistet før, ganske tidlig da også, men vil ikke si det var på denne måten her. Har ingen blødninger, bare en grusom skarp smerte i magen. Av og til i midten, av og til lenger oppe nærmere ribbeina. 

Veldig usikker på om jeg skal ta meg en tur til legen, ettersom det er et lite stykke og det blir jo kveldsvakten da. Føler meg litt småteit om jeg kanskje attpåtil ikke engang er gravid, bare noen hinsidige luftsmerter. Vet bare at når jeg opplevde å miste spontant sist så ble jeg veldig syk og innlagt en uke etterpå grunnet komplikasjoner. Høres kanskje helt på jordet ut å spørre her inne enn å bare ta turen til legen, men har jo prøvd å fått barn en stund så tankene svirrer litt. Hva tenker dere?

Blir det litt for mye å ta turen inn halv ni for å bekrefte/avkrefte en graviditiet, mtp magesmerter? 

Anonymkode: 44fd7...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo kanskje mer ut som ar du er syk? Det florerer jo mye mage/tarminfeksjoner nå for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...