AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Er en app som heter «fitplan» der du velger deg en treningsplan. Det er mange forskjellige å velge mellom, utfra hva du ønsker å fokusere på. De er laget av profesjonelle atleter, og de som går over f.eks 3 måneder, med f.eks 5 ganger i uka. Det står nøyaktig hva du skal gjøre hver gang, hvor mange reps og sets og alt det der. Har sett en del før og etter-bilder av folk som har brukt det, men er det noen her som har noen erfaringer? Koster en del penger, så vil høre litt først. Anonymkode: 1fce5...0ee
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Jeg likte den ikke, jeg ville ha real time videoer som jeg kunne følge, men det får man ikke med den Anonymkode: 89680...6db
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte den ikke, jeg ville ha real time videoer som jeg kunne følge, men det får man ikke med den Anonymkode: 89680...6db Hadde jo tatt utrolig mye plass på mobilen å ha så mange lange videoer? En treningøkt varer jo gjerne opp mot 2 timer Anonymkode: 1fce5...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå