AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Om en du hadde datet i ca et par mnd (møttes ca en gang pr uke) viste seg å ha litt dårlige sosiale antenner? Som for eksempel at vedkommende, uten at du har vist veldig stor interesse for det, dro frem alt av fiskestenger (typ 8 stk) monterte de sammen med snelle og alt, ba deg om å holde dem, kjenne på hvor stive de er osv. Før han gikk over til å vise deg absolutt alle sluker /kroner i fiskeskrinet (2 smekkfulle fiskeskrin) , hvordan de fungerer og beveger seg i vannet, hva de heter osv.. For så å gå over til 2 x snekkerbøker, med navngivning av hvert eneste verktøy, treslag osv osv i boka..Hva gjør man med sånt? Anonymkode: 28763...850
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Jeg ville tenkt at vedkommende er langt over snittet opptatt av fiske...? Anonymkode: 67f2d...3b4 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Er det et lure spørsmål? Anonymkode: 19d54...5b1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Høres ut som han jeg dater bortsett fra snekkerbøkene. Er jeg selv opptatt av fiske så jeg syns det bare var morsomt. Han din overdrev kanskje litt for deg å vise deg hva han er interesert i. Men dumpe grunn er det vel ikke. Får du heller være ærlig og si at du syns det ble litt for mye. Anonymkode: 7f316...611 1
Gjest Nina1975 Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Tatt han med hjem og vist han mine stenger
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Asperger Anonymkode: 69d54...e0a Hahha det var deg første som streifet meg 😂 Anonymkode: 28763...850
Peaches Skrevet 23. april 2018 #8 Skrevet 23. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asperger Anonymkode: 69d54...e0a KG-psykologen slår til. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 Hadde tenkt at han var nervøs og at det var hans måte å unngå stille stunder og prøve å bli kjent med hverandre på Ikke sosiale antenner, men noe jeg kunne sett forbi om det bare skjedde den ene gangen. Jeg liker menn som er lidenskapelig opptatte av noe, men de må også ha tid og fokus til kjæreste, og bør forstå at andres interesse ikke nødvendigvis er like intens som deres egen på disse tingene. Jeg driver ikke å går i detaljer på mine interesser og lidenskaper til menn som ikke har noe interesse for det jeg heller Det hadde sånn sett holdt om han bare ga deg en kjapp briefing liksom. Jeg snakker i max 3 minutter om min lidenskap for det sier ikke andre noe med tekniske detaljer og blablabla når de ikke er interessert i det. Og ja, sært . Anonymkode: 72dae...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå