Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som husker denne serien? Min første kjærlighet var Nathan i denne serien (ikke uten grunn, så fremt jeg har muligheter, at jeg sitter klistret til Tv2 klokken 14.00 på hverdager).

Det jeg lurte på var, sangen de alltid spilte på begynnelsen og slutten var så innmari fin, noen som vet hva den heter?? Har veldig lyst til å laste den ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo, går den i reprise?? Kjempefin serie, det må jeg få sett nærmere på!!

Skrevet

Nei, den går dessverre ikke i reprise. :veldigsur: Det kunne jeg virkelig ønske. En vakker dag og Rød snø er mine to store barndomsminner som er knyttet til NRK1.

Jeremy London, han som spiller Nathan, har en gjesterolle i den noe amerikaniserte serien "Den syvende himmel" som går på Tv2 hverdager klokken 14.00

Skrevet

Jeg husker jeg elsket den serien og var nesten på gråten på slutten hver gang, for hushjelp-damen sa så mye nydelig :roll:

Min første kjærlighet var Nathan i denne serien
:oops:

Også var jeg kjempe misunnelig på håret til "lillesøstra" hans. Nydelige krøller :P

Skrevet

Hvis du husker hva originaltittelen på serien var, er det sikkert en enkel sak å finne sangen. Jeg har melodien i hodet, men husker ikke hva sangen heter. Kanskje den bare heter "Theme from....."

Gjest Anonymous
Skrevet

Het ikke serien "I`ll fly away" på originalspråket? (Altså engelsk..) Mulig jeg husker feil her, men.. :wink:

Skrevet
Het ikke serien "I`ll fly away" på originalspråket? (Altså engelsk..) Mulig jeg husker feil her' date=' men.. :wink:[/quote']

Nope,..mener den het "Lily's diary". :)

(Lily= hushjelpen)

Var forresten yndlingsserien min også,..husker jeg ble alltid så lei meg pga alt rasehatet som var i serien.

Skrevet

Tusen takk! Jeg skal se om jeg finner den.

Skrevet

"En vakker dag" som gikk på NRK for ca 10-14 år siden på NRK het "I`ll Fly Away", ikke Lillys diary.

Den serien gikk inn i hjerterota på meg,og ikke minst Nathan som var det helt store for meg(og mange andre)

Har sett den i reprise på SVT for noen få år siden,og den var like fin å se da :-)

Kanskje vi skal skrive til NRK å spørre om de ikke kan sette den opp som reprise? Men nå er vel ikke NRK de som kjører så mye på repriser da?? :roll: *Sukk*

Gjest LoisLane
Skrevet

Å, mimre...

Den serien var kjempefin! Satte mange følelser og tanker i sving.

Skrevet

Kanskje vi skal skrive til NRK å spørre om de ikke kan sette den opp som reprise? Men nå er vel ikke NRK de som kjører så mye på repriser da?? :roll: *Sukk*

JA!!! Det synes jeg vi skal gjøre! Det er en serie som gjerne kan bli vist igjen, fortsatt aktuell!

Skrevet

Jeg husker den kjempegodt! Husker også at jeg spilte sangen på piano... Temaet heter rett og slett "I'll fly away", så vidt jeg husker fra notebladet.

Skrevet

jaaaa!!! jeg også vil se den om igjen...

*mimre* :hjerter:

Skrevet

I`m in :tommelsmil:

Skrevet

Ååååå den serien var så fin. Husker jeg satt klistret hver lørdag...var det ikke lørdager da??

Og Jeremy London var selvfølgelig helten...gud så kjekk jeg syns han var.

Han har jo en tvillingbror også...Jason London.

En av dem har spilt i Party of Five også tror jeg.

Gjest lilletroll
Skrevet

Da kan vi jo sende linken til denne tråden til NRK så kanskje de setter den på programmet igjen :-) Jeg var også en av mange fans.....både av serien og London :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...