Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, er det normalt å fantasere om andre når en er i et forhold, da tenker jeg på det å ha lyst til å ha sex med andre...eller er det eit tegn på at det er noe som er galt i forholdet????

Er det noen som har noen meninger om det.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det er ganske normalt å fantasere "litt". Problemet er kanskje hvis disse fantasiene tar fullstendig overhånd. Vanskelig å si hvor grensen går!

Gjest datajente (i.i.)
Skrevet

Ja, det er HELT normalt! Ikke lag noe big deal av det for alle vil oppleve det før eller siden i løpet av et lengere forhold. Jeg gjorde det, trodde noe var alvorlig galt med forholdet jeg var i, brøt ut, testet ut fantasiene og nå sitter jeg her alene og vil tilbake til forholdet jeg hadde i utgangspunktet. Hvis du får slike fantasier, så ikke legg noe mere i dem enn det de er. De er bare fantasier og ikke nødvendigvis det du drømmer om. Jeg tror at man aldri skal la slike fantasier påvirke forholdet du er i. En ting er om det var følelser som utviklet seg over lang tid og ble til en vedvarende og langvarig forelskelse, hvor man stadig lengtet etter denne andre personen. Dersom du bare har oppdaget at du kan fantasere om en annen enn han du elsker, så pass på at du ikke dyrker fantasiene. Prøv å skyve dem unna. De kan rett og slett være et tegn på at du har for mye avstand til kjæresten din og at du trenger mer tid og nærhet sammen med ham. Finn på noe flott, morsomt, deilig eller romantisk (eller kanskje alt på en gang?) sammen med kjæresten din, og dra han tilbake inn i livet ditt! Det skulle jeg ønske jeg gjorde den gangen... :roll:

Lykke til!

Gjest datajente (i.i.)
Skrevet

Ja, det er HELT normalt! Ikke lag noe big deal av det for alle vil oppleve det før eller siden i løpet av et lengere forhold. Jeg gjorde det, trodde noe var alvorlig galt med forholdet jeg var i, brøt ut, testet ut fantasiene og nå sitter jeg her alene og vil tilbake til forholdet jeg hadde i utgangspunktet. Hvis du får slike fantasier, så ikke legg noe mere i dem enn det de er. De er bare fantasier og ikke nødvendigvis det du drømmer om. Jeg tror at man aldri skal la slike fantasier påvirke forholdet du er i. En ting er om det var følelser som utviklet seg over lang tid og ble til en vedvarende og langvarig forelskelse, hvor man stadig lengtet etter denne andre personen. Dersom du bare har oppdaget at du kan fantasere om en annen enn han du elsker, så pass på at du ikke dyrker fantasiene. Prøv å skyve dem unna. De kan rett og slett være et tegn på at du har for mye avstand til kjæresten din og at du trenger mer tid og nærhet sammen med ham. Finn på noe flott, morsomt, deilig eller romantisk (eller kanskje alt på en gang?) sammen med kjæresten din, og dra han tilbake inn i livet ditt! Det skulle jeg ønske jeg gjorde den gangen... :roll:

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg forbeholder meg retten til å tenke på- og fantasere om hva jeg vil jeg, så lenge det forblir i mitt hode.

Skrevet

Når jeg var sammen med min x, fantaserte jeg om ham jeg p..er på nå, he he.. kansje litt teit formulert, men men. Det er vel greit å fantasere om andre, men det holder man for seg selv. Fantasere om Brad Pitt for eksempel :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...