camilla26 Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Noen som kan anbefale en shampo og balsam :hår:
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Matrix sleek look og Redken all soft.
camilla26 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2005 Matrix sleek look og Redken all soft. Hvem er best av de to da?
Gjest Étoile Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Hvis håret ditt er litt tørt, er Redken Clear Moisture veldig bra. Har inntrykk av at All Soft er mer for frizzy hår. Er håret ditt veldig behandlet, type helbleket, trenger du produkter med proteiner, f.ex Redken Extreme. En god kombinasjon kan være Clear moisture shampo og balsam, og Redken Extreme anti-snap leave in, som inneholder en del proteiner. (Frisøren anbefalte meg denne miksen i går, mitt hår er farget/bleket og ganske tørt).
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Vær forsiktig av bruken med anti-anapen ,mitt hår ble enda mer porøst av den. Av Redken all soft og Matrix sleek look synes jeg Matrix er best ,kjøper på hqhair.com.
Gjest Étoile Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Proteinprodukter bør bare brukes på hår som er behandlet og slitt, altså dersom håret blekes/farges mye, eller dersom man bruker mye hårføner, rettetang og lignende. Dersom man bruker slike produkter for mye, eller dersom håret ikke behøver det, vil håret fort kjennes stivt og livløst. Ulike hårtyper, ulike behov.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 Håret mitt er farget, og spiser proteinprodukter i store doser. Jeg har aldri fått sprøtt hår av det. Men merkelig nok vil ikke håret mitt ha noe særlig fuktighet, da blir det bare umedgjørlig. Så igjen det med ulike hårtyper, ulike behov....
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 Jeg bruker Nikita sin shampoo og balsam og håret mitt har aldri vært bedre. Jeg farger/bleker håret ofte og det er kjempeblankt og lett å gre ut (men nå har jeg tykke hårstrå og mye hår så det kan ha noe med det å gjøre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå