AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Jeg har fått følelser for religiøs muslimsk mann. Det sier seg selv at det kan blikulturelle forskjeller. Er ikke han som person som er problemet, det er mer alt rundt. Hvis vi skulle bli sammen/date, så kommer jeg selvfølgelig til å snakke med han om ting. Hvordan han ser på familie osv. men jeg har valgt å vente på en norsk mann. Da slipper jeg noen slike forskjeller, men tenk om han aldri dukker opp. Missunner så dere som finner en norsk mann dere faktisk blir forelsket i. er ikke så mange etnisk norske igjen, og mange er tatt. Så er det igjen mange, men de har ingenting ved seg som gir meg noe. De er alt for glad i helgefylla, masse kjedelig vitsing , og rare måter å ta kontakt på på meldinger. Anonymkode: df467...22f
Peaches Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Hvorfor ikke heller vente til du finner en etnisk norsk mann du blir forelsket i? 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, Mor Mao skrev: du må forte deg før de blir borte ? Anonymkode: df467...22f
SoWhat? Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 En ting er å gifte seg med en praktiserende muslim. Noe helt annet er om dere får barn og vil skilles. Det må du tenke på! Det fins da mange etnisk norske menn det er ditt valg, men ikke ta hvem som helst fordi du ikke har truffet "den rette" enda! Det må jo være ordentlige følelser med i spillet da. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, Peaches skrev: Hvorfor ikke heller vente til du finner en etnisk norsk mann du blir forelsket i? Jeg har allerede skrevet at jeg venter, det skal visst være et trygt valg, siden alle her inne garanterer at man forelsker seg på nytt. Anonymkode: df467...22f
Peaches Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har allerede skrevet at jeg venter, det skal visst være et trygt valg, siden alle her inne garanterer at man forelsker seg på nytt. Anonymkode: df467...22f Virket som at du nå ventet på én spesiell. Men ja, man forelsker seg nok på nytt. Det er et valg du selv må ta, men jeg hadde heller valgt en norsk mann. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #8 Skrevet 23. april 2018 Men det er noe som er veldig irriterende med livet. Man må tenke fornuft i det hele , hele tiden. Og det er som tegel det kjedelige. Anonymkode: df467...22f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 Akkurat nå, Peaches skrev: Virket som at du nå ventet på én spesiell. Men ja, man forelsker seg nok på nytt. Det er et valg du selv må ta, men jeg hadde heller valgt en norsk mann. Ja, altså, jeg orker ikke alt styret med religion og kultur. men nå som jeg ENDELIG forelsket meg igjen, etter 3 andre ulykkelige forelskelser, så traff jeg en som er singel. Grunnen til at jeg ikke ble med de andre er at den ene er opptatt (orker ikke styret), sa ingenting til de to andre følelsene forsvant. Var jo også svært ung da jeg forelsket meg i den ene av disse. Jeg er 27 snart, og aldri hatt kjæreste. Endelig lå alt til rette, men så måtte det være en muslim!:( Anonymkode: df467...22f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #10 Skrevet 23. april 2018 Vent på den norske mannen som kan gifte seg med deg Anonymkode: 7ad35...c53
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent på den norske mannen som kan gifte seg med deg Anonymkode: 7ad35...c53 er det noen garanti for at han dukker opp da? Og som jeg faktisk faller for. Anonymkode: df467...22f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #12 Skrevet 24. april 2018 På 23.4.2018 den 18.18, AnonymBruker skrev: Endelig lå alt til rette, men så måtte det være en muslim!:( Anonymkode: df467...22f Muslim fra hvor? Er selv sammen med en som er muslim, men han er halvt norsk. Jeg tar det derimot ikke så tungt fordi han ikke er praktiserende og jeg ser på kjemi og personlighet fremfor religion. Vi er ganske like på mange synspunkter. Synes det er noe rart med dem som forkaster folk bare på grunn av religion, men det er meg. Jeg har blitt voksen, og ser på det som betyr noe nå. 19 timer siden, AnonymBruker skrev: er det noen garanti for at han dukker opp da? Og som jeg faktisk faller for. Anonymkode: df467...22f Det er ingen garanti for noe som helst. Anonymkode: 933f6...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #13 Skrevet 24. april 2018 Kjøp en dildo, skaff deg 15 katter og lev livet uten slike bekymringer. Anonymkode: 1f5b9...1ec 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018 Er han aktivt religiøs, eller "hverdagsreligiøs" på samme måte som mange nordmenn? Hva slags forhold har du selv til religion? Ville han ønsket at du konverterer, og kunne du ev. gjort det? Jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med en personlig kristen nordmann, så en praktiserende muslim ville vel vært like lite aktuell. Jeg er selv ateist, ser for meg at det kunne blitt en del konflikter rundt barneoppdragelse etc. Samtidig har jeg barn med en ikke-praktiserende muslim (fra Irak) uten at det har skapt problemer (men vi er ikke sammen, har ingenting med religion å gjøre). Han vil nok ikke kalle seg ateist, men sier selv han er omtrent 10% muslim. Han bor et stykke unna og har aldri blandet seg opp i barneoppdragelsen. Anonymkode: 002f9...5ed 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er han aktivt religiøs, eller "hverdagsreligiøs" på samme måte som mange nordmenn? Hva slags forhold har du selv til religion? Ville han ønsket at du konverterer, og kunne du ev. gjort det? Jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med en personlig kristen nordmann, så en praktiserende muslim ville vel vært like lite aktuell. Jeg er selv ateist, ser for meg at det kunne blitt en del konflikter rundt barneoppdragelse etc. Samtidig har jeg barn med en ikke-praktiserende muslim (fra Irak) uten at det har skapt problemer (men vi er ikke sammen, har ingenting med religion å gjøre). Han vil nok ikke kalle seg ateist, men sier selv han er omtrent 10% muslim. Han bor et stykke unna og har aldri blandet seg opp i barneoppdragelsen. Anonymkode: 002f9...5ed Jeg tror "hverdagsreligiøs"?? Hva er aktivt religiøs? Altså jeg vet at han ber. Men ikke hvor ofte. Han drikker ikke alkohol og de greiene. Han har venner som drikker alkohol. Noen slektninger går med hijab, noen helt uten. Anonymkode: df467...22f
OlsenHansen Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 På 23.4.2018 den 23.57, AnonymBruker skrev: er det noen garanti for at han dukker opp da? Og som jeg faktisk faller for. Anonymkode: df467...22f Det er over en million norske menn her i landet. Så spesiell er du ikke. Søskenbarnet mitt er sammen med en såkalt "moderat" Muslim. Dette innebærer at hun må gå med full tildekning og kan ikke være alene i et rom med andre menn. Familien har såvidt sett henne siden de giftet seg, for hun får ikke lov å reise alene. Slik vi ser det har hun forlatt alt som kan kalles norsk og hennes barn vil vokse opp som fullverdige Muslimer. Vi forventer ingen fremtidig kontakt, med unntak av noen begravelser. Hvis Muslimen ikke er "moderat" så vet du sikkert selv hva du risikerer. Og husk, du kan aldri vite hvilken type din Muslim er på forhånd. Er ikke mangel på kvinner her som kan fortelle om de drøyeste løgner og at det virker å være helt vanlig for dem å gjøre dette. Som f.eks at de allerede er gift, eller har planlagt ekteskap med noen i hjemlandet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 Bare let videre du. Han fortjener bedre enn deg og de negative tankene du har om ham. Anonymkode: 9b270...f35
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare let videre du. Han fortjener bedre enn deg og de negative tankene du har om ham. Anonymkode: 9b270...f35 Er det rart at jeg får negative tanker når jeg leser alt her? Jeg hopper ikke bare i ting jeg vet kan være risikabelt. Anonymkode: df467...22f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 Hvor gammel er du? Virker som det haster å få en mann. Anonymkode: b282c...5f2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #20 Skrevet 25. april 2018 58 minutter siden, OlsenHansen skrev: Det er over en million norske menn her i landet. Så spesiell er du ikke. Søskenbarnet mitt er sammen med en såkalt "moderat" Muslim. Dette innebærer at hun må gå med full tildekning og kan ikke være alene i et rom med andre menn. Familien har såvidt sett henne siden de giftet seg, for hun får ikke lov å reise alene. Slik vi ser det har hun forlatt alt som kan kalles norsk og hennes barn vil vokse opp som fullverdige Muslimer. Vi forventer ingen fremtidig kontakt, med unntak av noen begravelser. Hvis Muslimen ikke er "moderat" så vet du sikkert selv hva du risikerer. Og husk, du kan aldri vite hvilken type din Muslim er på forhånd. Er ikke mangel på kvinner her som kan fortelle om de drøyeste løgner og at det virker å være helt vanlig for dem å gjøre dette. Som f.eks at de allerede er gift, eller har planlagt ekteskap med noen i hjemlandet. Hva mener du med spesiell? At jeg tror jeg er veldig spesiell og kan derfor ikke ta en norsk mann?? Det er ikke etnisiteten jeg ser etter, men personen jeg liker er tilfeldigvis muslimsk. Anonymkode: df467...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå