AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Noen som har positive erfaringer med Brintellix? Hvor lang tid tok det før dere merket forskjell, og hvordan føltes forskjellen? Vet at det ikke hjelper for alle, men kunne trengt et par solskinnshistorier for å få litt håp, om ikke annet Anonymkode: b84df...484
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 jeg bruker brintellix, og er sånn passe fornøyd. Den har ikke mange bivirkninger på meg, og var for meg ganske grei å starte på også. Sover bedre på den enn de andre ssriene jeg har gått på, den påvirker ikke libidoet. Skulle ønsket den virket noe bedre på angsten kanskje, virker veldig bra på pms, noe på depresjonen. men kommer nok ikke til å slutte på den med det første. vel verdt å prøve. Anonymkode: 8b51d...e17
Gjest Virpi Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 På 23.4.2018 den 16.29, AnonymBruker skrev: Noen som har positive erfaringer med Brintellix? Hvor lang tid tok det før dere merket forskjell, og hvordan føltes forskjellen? Vet at det ikke hjelper for alle, men kunne trengt et par solskinnshistorier for å få litt håp, om ikke annet Anonymkode: b84df...484 Jeg har brukt dem. De virket slik at de ikke tok vekk angsten min, men jeg kom meg såpass "opp" at jeg lærte meg å håndtere angsten om du skjønner. Det ble lettere å leve med den. Lite plager av bivirkninger. Synes Brintellix var "lettere" enn Efexor som jeg brukte tidligere, jeg fikk ikke samme "bomullsfølelse" i hodet. Nå klarer jeg meg uten medisiner og føler meg kjempeheldig :-)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 TS her, har nå gått på disse i halvannen måned og ville bare si fra i tilfelle noen andre skulle lete etter informasjon - disse pillene har gitt meg et helt nytt liv! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så mye overskudd, mentalt og fysisk. Vi snakker år. Dagene ble plutselig lette å komme seg gjennom (etter en måned med bivirkninger og lite håp). Anonymkode: b84df...484
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #6 Skrevet 25. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, har nå gått på disse i halvannen måned og ville bare si fra i tilfelle noen andre skulle lete etter informasjon - disse pillene har gitt meg et helt nytt liv! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så mye overskudd, mentalt og fysisk. Vi snakker år. Dagene ble plutselig lette å komme seg gjennom (etter en måned med bivirkninger og lite håp). Anonymkode: b84df...484 Så flott. Godt å lese om noen som har så gode erfaringer. Anonymkode: 8b51d...e17
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her, har nå gått på disse i halvannen måned og ville bare si fra i tilfelle noen andre skulle lete etter informasjon - disse pillene har gitt meg et helt nytt liv! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så mye overskudd, mentalt og fysisk. Vi snakker år. Dagene ble plutselig lette å komme seg gjennom (etter en måned med bivirkninger og lite håp). Anonymkode: b84df...484 Så bra 😊 Jeg går og på Brintellix, er første antideppressiva jeg har forsøkt. De hjelper også meg. Har ikke hatt en eneste bivirkning, bortsett fra at jeg sov veldig lett i starten, våknet opp midt på natta. Jeg føler meg lettere til sinns, jeg er fortsatt lettere deprimert, men det er ingenting mot der jeg var. Ønsker ikke lenger å dø, og føler at også jeg har rett til å være på jorda, og synes ikke lenger jeg er så mindreverdig fra alle andre. Brintellixen tar for meg de tyngste bunnene, merker at jeg ikke synker like langt ned når jeg går inn i tungsinnet. Samtidig er jeg helt meg selv på den måten at ingen følelser er stengt av, jeg føler både glede og sorg, lykke og savn. Så har hvertfall ikke selv merket noe til at jeg er mer følelsesmessig flat som flere blir/mener å bli av antideppressiva. Anonymkode: eac20...cbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå