AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 De er nok helt sikkert lykkelige innad også. Jeg har ett vennepar som har 2 barn sammen og hun har 1 fra tidligere. Alle barna bor fremdeles hjemme og er tenåringer. Jeg reagerer på bilder de legger ut på SoMe. De legger ut bilder av *middagsbordet er dekket og maten skal straks inntas, vi gleder oss*. Det jeg reagerer på et at uansett klokkeslett og dag dette skjer på så er det bare dekket til 2 ved en stor kjøkkenbord. Jeg reagerte plutselig på dette i helgen og da slo det meg at de aldri har vist bord dekket til alle fem. De er ganske nære naboer og omgangsvenner av meg og jeg vet barna ikke er borte på kveldstid og helger. Barna er lagd av porselen, de er veldig beskyttet iallefall. De skriver om turer, middager osv, men aldri dekket bordet til fem. Hadde det ikke vært hyggelig å vise ett pent dekket bord for hele familien og ikke bare for mamma og pappa? Anonymkode: b8e1b...615
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 ? Spør dem da vel? Hvis dette er et vennepar og du lurer så fælt. Anonymkode: 2cfaf...952 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Du VET at barna ikke er borte på kveldstid og i helger? Du VET at de ikke har noen fritidsaktiviteter eller annet som barn vanligvis har og som gjør fellesmiddag vanskelig å få til? Synes det er temmelig spesielt at du vet så mye om andre familier. Kanskje dette paret bare har "date night" av og til, hyggelig middag og kjærestetid bare de to? Kanskje du skulle slutte å lure så mye på hva som foregår i andres hjem? Anonymkode: 9c910...bb4 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Javel.......jeg tar bilder av bare min tallerken....det betyr ikke at ingen andre får spise samtidig som meg.... Anonymkode: c5fe8...ac6 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Eh hæ??? Det var da også noe å henge seg opp i og konkludere med... Sært Anonymkode: 91941...768 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 Er favoritt tidsfordrivet ditt "Finn fem feil"?? Anonymkode: 91941...768 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Javel.......jeg tar bilder av bare min tallerken....det betyr ikke at ingen andre får spise samtidig som meg.... Anonymkode: c5fe8...ac6 Oi, vi har visst samme problem. Tenk så ensomme du og jeg er som alltid spiser alene! Anonymkode: 29b34...a23
solmåneogstjerner Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 (endret) Hva er det du tror? At barna nektes å spise sammen med dem? Er vel ganske vanlig at når barna er der, innimellom treninger og vennebesøk, så går det gjerne i enkel rask mat. Når de da av og til kan ha en rolig og romantisk middag sammen uten barn så lager de mer 'voksenmat', tar seg god tid, dekker på litt finere og gjerne legger det ut på some (for de som gjør slikt). Tror du det er noe galt i familien fordi tenåringene ikke spiser sammen med foreldrene hele tiden? Jaja... Endret 23. april 2018 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #10 Skrevet 24. april 2018 Faktisk forstår jeg deg veldig godt. Det er noe med den følelsen du får av at noe ikke stemmer helt... For det første er det vel ikke helt normalt å sende bilde av middagsbordet, uten at det er noe spesielt? Og om denne naboen gjør det nesten daglig, dekker et perfekt bord for to, og tar bilde for venner og kjente, så er det noe som skurrer. Men jeg tenker at her er fasaden så viktig at 1) det passer ikke å ha barna rundt bordet 2) barna er lei av at alt skal være så perfekt, og derfor nekter å sitte rundt bordet uansett. Ikke noe drama, men jeg hadde tatt det som en bekreftelse på at fasaden var viktigere enn familiehyggen. Sånn er det for noen Skjer det annenhver lørdag elns, så hadde jeg ikke filosofert over det en gang. Anonymkode: 8bcdc...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå