AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Hvordan skille disse blødningene? Fikk mens 8 dager før tiden... Har blødd som vanlig i 5 dager og fikk i dag positiv eller hvertfall nesten positiv eggløsningstest. Er det en eggløsningsblødning eller tidlig mens? Anonymkode: 1dc88...8ea
Gjest BethD Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Aldri hørt om eggløsningsblødning.. eller hatt det..men vil tro mens er som en mens og ELblødning er betraktelig mindre... ?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, BethD skrev: Aldri hørt om eggløsningsblødning.. eller hatt det..men vil tro mens er som en mens og ELblødning er betraktelig mindre... ? jeg har ingen peiling.. syklusen min pleier aldri å tulle seg.. Anonymkode: 1dc88...8ea
mama78 Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Ikke vanlig å blø ved EL. Evt litt blodspor eller gammelt blod i utfloden. Dette høres ut som kluss i syklus og mensen kom før. Jeg fikk mensen fire dager tidligere enn forventet, den gangen jeg hadde en kjemisk graviditet. Har du tatt en gr.test? Sier ikke at det er det altså, men du kan jo sjekke. :-)
Ny Bruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Blødning ved el er en droppe blod/blotråder man kan se i el-slimmet. Veldig uvanlig da det er så lite at man ikke legger merke til det. Blødning i 5 dager der du må bruke bind/tampong er definitivt en mens. Da regner du første dag med blødning som syklusdag 1. EL skal komme ca. 2 uker senere (avhengig av sykluslengde). Og det er ikke noe som heter nesten positiv el-test. Det samme som med en graviditetstest, så kan den være enten positiv eller negativ. EL-testen er positiv når de to strekene er like sterke eller teststreken (den som er nærmest siden du tok urin på) er sterkere enn kontrollstreken. Ellers har man for det meste to streker gjennom hele syklusen på el-testene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå