AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Jeg orker ikke gi lyd fra meg. Gidder ikke poste noe på insta, face, eller story. Orker ikke ta kontakt med noen. Er de tegentlig normalt eller er det depresjonstegn? Anonymkode: 110bb...63f 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Jeg har alltid vært sånn, men så er jeg også en deprimert person til tider. Anonymkode: 02e59...644
Roci Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Det er da vel helt naturlig å ha behov for en pause fra alle sosiale media innimellom Om du er deprimert kommer an på flere ting, jeg tenker at du kanskje er introvert? 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Akkurat nå, Roci skrev: Det er da vel helt naturlig å ha behov for en pause fra alle sosiale media innimellom Om du er deprimert kommer an på flere ting, jeg tenker at du kanskje er introvert? Det er så irriterende. Jeg synes det er en del som poster en del intressante og morsomme stories. Men så kjedelige meg da. Helvetes introverthet Anonymkode: 110bb...63f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Jeg er også slik, har et veldig stort behov for å være alene. Anonymkode: a6b0b...3db 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 Jeg har ikke postet noe på fb. eller insta på årevis. Anonymkode: f7d96...22f 3
Elaine Marley Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 Er ikke det helt normalt? Nå er jeg ei halvgammel kjerring, men hvor aktiv jeg er går litt i perioder. Det høres bare slitsomt ut å måtte legge ut ting hvis man ikke ønsker eller har behov for det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #9 Skrevet 23. april 2018 Jeg blir fryktelig sliten av å være mye sosial og ha folk rundt meg hele tiden. Har en jobb som innebærer at jeg møter nye folk hver dag og må være mye sosial . Da er det deilig å være helt alene og slappe av når jeg kommer hjem fra jobb. Noen ganger tilbringer jeg helga helt alene. Digg Anonymkode: 0ca3c...ed1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #10 Skrevet 23. april 2018 Jeg har ett mentalt vindu som er åpnet ca 3,5 timer til dagen. Det er så lenge jeg klarer å være sammen med andre mennesker enten det er jobb eller sosialt. Når tiden er ute skrur hjernen helt av og jeg får hodepine. Så ja, jeg isolerer meg ganske mye. Anonymkode: ec120...f14 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 Må også i perioder bare deaktivere alt og legge mobilen på hylla og være helt alene. Utrolig deilig. Anonymkode: 301b0...e15 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #12 Skrevet 23. april 2018 Ts her. Kan si at jeg er slik når jeg er sur, irritert, nedstemt eller har en dårlig periode. Det har jeg nå. Jeg føler at jeg sprer om meg med negativ energi dersom jeg sender noe , rett og slett. Anonymkode: 110bb...63f 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #13 Skrevet 23. april 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg orker ikke gi lyd fra meg. Gidder ikke poste noe på insta, face, eller story. Orker ikke ta kontakt med noen. Er de tegentlig normalt eller er det depresjonstegn? Anonymkode: 110bb...63f Depresjonstegn. Anonymkode: 03c06...205
Lammelåret Skrevet 23. april 2018 #14 Skrevet 23. april 2018 Jeg vil heller si det er grunn til bekymring om du ikke svarer på meldinger fra folk som er glad i deg/som du bryr deg om. SoMe-pause er bare sunt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #15 Skrevet 24. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke gi lyd fra meg. Gidder ikke poste noe på insta, face, eller story. Orker ikke ta kontakt med noen. Er de tegentlig normalt eller er det depresjonstegn? Anonymkode: 110bb...63f Jeg vil heller si at det er et sunnhetstegn. Alle har behov for å være alene litt, noen mer enn andre. Om du er en av de som har stort behov for ro og alenetid, er det gjerne dette som skal til for at du skal få overskudd. Internett har ført mye godt med seg, men det har også ført til at vi blir stresset og "syke" av å hele tiden være pålogget og ha en følelse av at vi må være synlige. Vi får attpåtil skyldfølelse og tror vi er deprimerte pga at vi trenger noe som er et grunnleggende behov for mennesket. Ta vare på deg selv og logg av. Anonymkode: 658e3...199 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #16 Skrevet 24. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil heller si at det er et sunnhetstegn. Alle har behov for å være alene litt, noen mer enn andre. Om du er en av de som har stort behov for ro og alenetid, er det gjerne dette som skal til for at du skal få overskudd. Internett har ført mye godt med seg, men det har også ført til at vi blir stresset og "syke" av å hele tiden være pålogget og ha en følelse av at vi må være synlige. Vi får attpåtil skyldfølelse og tror vi er deprimerte pga at vi trenger noe som er et grunnleggende behov for mennesket. Ta vare på deg selv og logg av. Anonymkode: 658e3...199 kk Anonymkode: 03c06...205
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #17 Skrevet 24. april 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke gi lyd fra meg. Gidder ikke poste noe på insta, face, eller story. Orker ikke ta kontakt med noen. Er de tegentlig normalt eller er det depresjonstegn? Anonymkode: 110bb...63f Følelsen av å være i utilstrekkelig ift venner/bekjente basert på newsfeed kan ofte trigges av SoMe. Jeg ser ikke noe feil i å koble vekk, eller slette noen av disse appene. Informasjonsstrømmen blir redusert, på godt og vondt, og man kanskje litt mindre "stresset". Anonymkode: 9540c...594 1
Occulta Skrevet 24. april 2018 #18 Skrevet 24. april 2018 Slik er jeg også. Å gjøre det jeg må (skole/jobb) er liksom nok sosialt for meg. Mesteparten av tiden er jeg alene og stortrives med det. Jeg er på ingen måte deprimert. Er bare veldig introvert. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #19 Skrevet 24. april 2018 Jeg er også sånn, men jeg er ikke deprimert. Er introvert. Har ikke snapchat eller instagram fordi jeg bryr meg ikke om hva andre folk legger ut, i tillegg er jeg en privat person som ikke vil legge ut livet mitt offentlig. Anonymkode: 5b72e...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #20 Skrevet 24. april 2018 Jeg er også sånn. Mista mange venner pga det, fordi jeg ikke svarer når noen ringer, kan gå dager eller uker før jeg svarer på melding osv. De kan til og med se at jeg er online på facebook, men da chatter jeg ikke med noen, det er mest for å lese i grupper og sånne ting for meg selv, så de syns jeg er tidenes frekkeste venninde som ikke svarer og bare ignorerer de , når jeg har sånne perioder. Men hva skal man si liksom ? "Hei jeg gidder ikke å prate nå, er introvert, snakkes om noen uker" ??? Anonymkode: db5fa...175 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå