AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Drama overalt, jeg har nådd grensen hvor det ikke lenger interesserer meg men gjør meg gal. Da tenker jeg på drama som ''omg visste du at hun der-'', sender screenshot av samtaler av personer til venner og baksnakker, snakker drit om personer mens vi ler oss skakk ihjel. Noen venner har jeg KUN fordi vi har til felles personer vi hater eller gjør narr av. Og det er morsomt til tider men nå har jeg innsett egentlig hvor stygt det er. Greit å baksnakke litt men når det er som det daglige brødet ditt får du det oppi halsen og jeg kjenner jeg er rimelig lei av det. Problemet er at hvis jeg skulle slutte med dette. Er vanskelig fordi jeg har mange venner som nesten kun snakker om slike ting. Deler screenshot av mennesker mens vi ler. Snakker drit om folk. Vi kan lett snakke drit om noen i 2timer. (vet jeg høres ut som den styggeste personen i verden men hjelp meg her) Hvordan kutter jeg kontakt? Jeg er glad i vennnenne mine, er mye gøy og fint med dem også men er det mulig å gå frem at jeg gidder ikke å snakke drit om folk mere? Merker også nå at det ødelegger humøret mitt og at jeg føler meg rimelig råtten på innsiden. Må vel være mulig å snakke om andre mer positive ting enn dritt om alt og alle. Anonymkode: c2913...66d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Dette er ikke drama. Dette er baksnakking. Anonymkode: adbd8...426 1
DonaldDuck Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Det finnes nok ingen vei utenom enn å prøve å få nye venner, som ikke har som hovedinteresse å baksnakke andre. Vanskelig å gjøre noe med en slik dynamikk, når den først har oppstått. Brått er det deg de snakker om. Kutt ut venner som tar energi fra deg, og legg litt krefter i å finne noen som tilfører noe positivt heller. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Drama overalt, jeg har nådd grensen hvor det ikke lenger interesserer meg men gjør meg gal. Da tenker jeg på drama som ''omg visste du at hun der-'', sender screenshot av samtaler av personer til venner og baksnakker, snakker drit om personer mens vi ler oss skakk ihjel. Noen venner har jeg KUN fordi vi har til felles personer vi hater eller gjør narr av. Og det er morsomt til tider men nå har jeg innsett egentlig hvor stygt det er. Greit å baksnakke litt men når det er som det daglige brødet ditt får du det oppi halsen og jeg kjenner jeg er rimelig lei av det. Problemet er at hvis jeg skulle slutte med dette. Er vanskelig fordi jeg har mange venner som nesten kun snakker om slike ting. Deler screenshot av mennesker mens vi ler. Snakker drit om folk. Vi kan lett snakke drit om noen i 2timer. (vet jeg høres ut som den styggeste personen i verden men hjelp meg her) Hvordan kutter jeg kontakt? Jeg er glad i vennnenne mine, er mye gøy og fint med dem også men er det mulig å gå frem at jeg gidder ikke å snakke drit om folk mere? Merker også nå at det ødelegger humøret mitt og at jeg føler meg rimelig råtten på innsiden. Må vel være mulig å snakke om andre mer positive ting enn dritt om alt og alle. Anonymkode: c2913...66d Du begynner vel å modnes da. Bli heller venn med folk du har andre ting til felles med enn hat. Hadde blitt sliten selv om det var det eneste felles jeg hadde med venner. Noe så negativt må være vanvittig slitsomt Anonymkode: 0c55f...79b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 Sånne som deg er grunnen til at jeg ikke har kvinnelige venner. Jeg liker ingen andre kvinner enn meg sjøl. Anonymkode: 3a7d3...bff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå