Gelica Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Vi har en nydelig blanding av Golden og Labrador på 3 år som røyter noe helt sykt og har gjort det fra dag 1. Han er hvit og har stive hår som setter seg inni ALT. Når vi har støvsugd så tar det bare noen få timer før det ser helt teppebelagt ut og vi har ikke teppe.... At stakkaren fortsatt har hår er for meg et under..... Vi har vært hos dyrlegen og forsøkt ulike typer for, men det er jo ingenting som hjelper. Han har heller ikke perioder hvor han røyter mye som jeg har hørt er vanlig, men han røyter mye HELE TIDEN. Jeg tar i mot alle tips og råd og er villig til å prøve det meste for de hårene går meg på nervene. Men stakkar han kan jo ikke noe for det <3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Vi går av MASSE hår på vår labbegutt når vi dusjer/bader han.. Både i vann og i tørk detter halve pelsen av 😅 kanskje det er et tips for å få av alle løse hår slik at det blir en roligere periode etterpå. Ellers er mitt tips en god robotstøvsuger 😂 Det blit neste skritt her.. Anonymkode: 3a02d...449
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Min forrige hund begynte å røyte noe sinnsykt da jeg gikk over til Royal Canin. Hun klødde også av alt tørrfor, så jeg gikk over til råforing/frukt og grønnsaker/menneskemat og har aldri sett meg tilbake. Anonymkode: 65e26...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå