Gå til innhold

Hva kan jeg ha til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En hvit eller beige bolero eller pen typ cardigan? :) 
Og hvite sko kanskje :)
Veldig søt kjole!

Anonymkode: 9d1ba...6a3

Skrevet

Veldig fin kjole! Jeg tror jeg ville brukt et par svarte pumps, og et enkelt smykke/øredobber. Jeg ville nok ikke brukt cardigan e.l.

Skrevet

Bryllupet er i slutten av mai. Været kan bli supert, bare litt redd dor at det skal bli kaldt..er utendørs vielse.

Skrevet

Flott kjole! Enig med @aell, ville ikke brukt cardigan til denne, det ødelegger stilen. Jeg tror denne kåpen kan fungere bra, blir litt samme tidlig 60-tallsstil som kjolen. Jeg er vanligvis innbitt motstander av bolero, spesielt sånne bolero-cardigans, men i dette tilfellet kunne det muligens fungere med en kort jakke som denne.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kjempefint med et sjal.

Anonymkode: 700c7...cf0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, anni83 skrev:

Hvis det er fint vær ville jeg ikke hatt noe over, hvis det er kalt ville jeg gått for en livkort sort dressjakke.  Minst mulig smykker siden kjolen er så skinnende og nøytrale sko f,eks sorte enkle pumps. Setter du opp håret til et slikt antrekk blir kjolen enda mer pyntet så vill hatt det løst. 

Skrevet

Jeg ville hatt nude barely there heels, clutch, en kort hvit/kremhvit bolero (selv om jeg nesten aldri anbefaler det) og enkle smykker/ørepynt. 

AnonymBruker
Skrevet

selvironi passer nok bra med den der

Anonymkode: b799b...093

Skrevet

Jeg tror heller ikke at den ville kledd bolero/cardigan. I hvert fall ikke en i bomull.

Men jeg likte forslaget om et fint sjal! Lett å ta over armene/skulderne når det skulle bli kaldt. Den bør selvføgelig være nøytal, så mørkt blir nok best :) 

Fin kjole!

AnonymBruker
Skrevet

Sjal og/eller beige/cream kåpe. Lyse sko. Sort hører ikke hjemme i bryllup. 

Anonymkode: 9cd63...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...