AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Jeg har i de seneste årene hatt blondt, bleket hår. Har pleid å stripe etterveksten, noe som gjør at jeg ikke trenger å gå til frisøren mer enn en gang i halvåret, minimum. Jeg synes egentlig at det blonde håret er vanskelig å holde fint, og vurderer derfor å farge håret lyst brunt (og for å få et litt mer voksent uttrykk) Min naturlige hårfarge ser noe sånn som dette ut (ikke meg på noen av bildene) Ønsker meg en farge ala dette: Hva tror dere? Må jeg frekventere til frisøren en gang i måneden for å holde en slik lys brunfarge pent? Anonymkode: 85df9...9f4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Nei du kan farge hjemme hver 3 mnd Anonymkode: b91bb...bb9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Hjemmefarging er uaktuelt. Holdt på med det for noen år siden. Ble bare mørkere og mørkere helt til det ble nesten svart til slutt. Anonymkode: 85df9...9f4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Brunt hår er enklest å holde pent og glansfullt. Anonymkode: ed80f...741 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 On 4/24/2018 at 10:26 AM, AnonymBruker said: Hjemmefarging er uaktuelt. Holdt på med det for noen år siden. Ble bare mørkere og mørkere helt til det ble nesten svart til slutt. Anonymkode: 85df9...9f4 Når du har lyst hår og farger det mørkere får du jo litt av en ettervekst dersom du ikke har tenkt til å gå til frisøren mer enn et par ganger i året og heller ikke gjøre noe hjemme. Det verste jeg ser er lys ettervekst, på avstand ser det nesten ut som du har måne. Da er det bedre med blondt hår med mørke røtter, det ser med naturlig ut. Anonymkode: 6310c...5c6 2
wintergirl Skrevet 16. mai 2018 #6 Skrevet 16. mai 2018 Det kommer an på. Kjenner damer som har blondt og glansfullt hår omtrent hele tiden. Får nesten prøve deg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå