Gå til innhold

Avengers: Infinity War

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Helado skrev:

Han ble jo på en måte "avsluttet" i Logan-The Wolverine i 2017, så tviler vi kommer til å se mer til han eller Xavier.

Rart å tenke på at han fyller 50 i år, og han startet rollen når han var i starten av 30 åra, tiden flyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, LoneWolf skrev:

Infinity War var helt sykt bra, 10/10, så gled dere masse til å se den! :)

Bedre enn sist?

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Winza said:

Bedre enn sist?

Hvis du med sist henviser til tidligere Avengers filmer så vil jeg si ja :) Definitivt bedre enn nr 2 og også bedre enn nr 1 (jeg likte nr 1 veldig godt)

Endret av LoneWolf
Skrevet
Akkurat nå, LoneWolf skrev:

Hvis du med sist henviser til tidligere Avengers filmer så vil jeg si ja :) Definitivt bedre enn nr 2 og også bedre enn nr 1 (jeg likte nr 1 veldig godt)

Jeg synes den forrige Captain America filmen føltes som en Avengers film, bedre enn den faktiske forrige Avengers filmen :P

Skrevet
40 minutter siden, Winza said:

Jeg synes den forrige Captain America filmen føltes som en Avengers film, bedre enn den faktiske forrige Avengers filmen :P

Det er litt sant. Civil war var en veldig god film med en god mashup. Avengers 2 var langt ifra like god som Avengers 1, Men Avengers 3 (Infinity Wars) er den desidert beste til nå syntes jeg. Slutten er også skikkelig god!

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, LoneWolf said:

Det er litt sant. Civil war var en veldig god film med en god mashup. Avengers 2 var langt ifra like god som Avengers 1, Men Avengers 3 (Infinity Wars) er den desidert beste til nå syntes jeg. Slutten er også skikkelig god!

En alternativ versjon av Avengers 2: tror jeg hadde likt den bedre enn originalen 😂

Anonymkode: fdc22...c74

• Liker 1
Skrevet

Så den i går! Noe langdryg, må jeg innrømme. Kinoen hadde også veldig lite med beinplass, og jeg er ikke en gang høy :P Slutten var :bond::ohmy::ohmy: for meg

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Skal se den når den kommer på Blu-ray :) 

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Akkurat sett den, dette er den beste superhelt filmen jeg har sett! :) Jeg gleder meg veldig til neste del :)

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Winza skrev:

Akkurat sett den, dette er den beste superhelt filmen jeg har sett! :) Jeg gleder meg veldig til neste del :)

Slik jeg har forstått det så kommer det ikke noen del 2. 

Anonymkode: 59003...8de

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg har forstått det så kommer det ikke noen del 2. 

Anonymkode: 59003...8de

Kommer til neste år har jeg lest

AnonymBruker
Skrevet
On 4/27/2018 at 12:25 PM, Winza said:

Bedre enn sist?

Den var helt sinnsykt bra! 10/10! Avengers (2012) kommer på en nær andreplass med 9,5/10, mens Age of Ultron får kanskje 7/10, en av de dårligere MCU filmene imo.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var helt sinnsykt bra! 10/10! Avengers (2012) kommer på en nær andreplass med 9,5/10, mens Age of Ultron får kanskje 7/10, en av de dårligere MCU filmene imo.

Ja en fantastisk film :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Winza said:

Ja en fantastisk film :) 

Helt klart verdt kinopengene. Faktisk så er den verdt enda mer, så jeg skal gå å se den igjen. Med så mye som skjer hele tiden gjør den seg nok best på storskjerm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...