AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Del Skrevet 22. april 2018 Har hatt et strålende svangerskap med så lite plager og ubehag at jeg nesten ikke tror det selv. Er nå i uke 38, 37+6 og hr siste uka hatt mye menslignende murringer nederst i magen. Kan dette være tegn på at fødselen snart er i gang? Anonymkode: 94119...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 22. april 2018 #2 Del Skrevet 22. april 2018 Min første fødsel begynte med mensmurringer som tok seg opp etter hvert...hadde det første gang 1,5 døgn før babyen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Del Skrevet 23. april 2018 Fødte mitt første barn for 3 dager siden. Fødselen starter med mensmurringer. 5 og en halv time etter første 'murring' var hun ute. Født 38+0. Anonymkode: eadc4...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Del Skrevet 23. april 2018 Hadde masse mensmurringer de siste ukene. Måtte bli satt i gang over termin. Anonymkode: da003...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg fikk mensmurringer da jeg var 37+4. Var på kontroll et par dager senere og det viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon. Murringene forsvant sammen med antibiotikaen jeg fikk. Dette er to uker siden, og babyen er fremdeles i magen. Anonymkode: 19bc1...749 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #6 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg hadde mensmurringer fra uke 14 og av og på i sv. Skapet. Var å sjekket 3 ganger i frykt for premature rier. Baby kom i uke 39 men for meg starta det ikke med mensmurringer. Men skikkelig rietak i korsryggen (men maserier før på kvelden aom jeg sov meg av til riene starta). Jeg hadde mye kynnere og mensmurringer, og viste seg å være uvi (eneste symptomene jeg hadde). Fikk antibiotika og murringene/kynnerene var borte. Så ta med ei urinprøve til legen å få den sjekket. Uvi i svangerskapet er mindre heldig, og er vanskelig å oppdage basert på symptomer. Anonymkode: 6d6c2...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruthven Skrevet 23. april 2018 #7 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg hadde mensmurringer i flere uker før babyen kom, så det trenger overhode ikke være noe annet tegn enn at det nærmer seg. For det gjør det jo, du er jo i uke 38, da er det jo under4 uker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå