Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lege anbefalte tett oppfølging da jeg har psykiske problemer og perioden nå er svart. Han ringte meg etter jeg avlyste sist time og ville ha meg inn igjen for vurdering. Timen er i morgen. Igjen kjenner jeg at jeg har det så vanskelig at jeg ikke orker å gå.. hva gjør jeg?!!!! 

Anonymkode: d51b5...14d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du drar dit og mottar hjelpen du får.

Anonymkode: 00a2b...49a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lege anbefalte tett oppfølging da jeg har psykiske problemer og perioden nå er svart. Han ringte meg etter jeg avlyste sist time og ville ha meg inn igjen for vurdering. Timen er i morgen. Igjen kjenner jeg at jeg har det så vanskelig at jeg ikke orker å gå.. hva gjør jeg?!!!! 

Anonymkode: d51b5...14d

Du drar. Drar du ikke så forteller du legen din at du har det riktig ille, og legen kan enten selv eller sammen med andre -les politiet - komme på døra til deg. Er det en tvangsinnleggelse du ønsker? 

Når du klarer å skrive på forumet, så lurer jeg på hvor ille dette egentlig er. 

Anonymkode: 05331...087

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor driver du å oppretter haugevis med tråder både her og i helse-formuet? Slutt med det og snakk heller med legen din eller noen andre. Det er ingen her osm kan hjelpe deg! 

Anonymkode: 93817...5d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...