AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #1 Del Skrevet 22. april 2018 Kjøpt hos forhandler for 1/2 år siden, prutet på pris og gikk fikset litt småting. Bilen er 5 år gammel. Er der fair å selge den for like mye som jeg kjøpte den for? Jeg må selge den da helsa mi ikke tåler kløtsj pga isjias etter en skade som nylig oppstod, så tenkte å kj ø pe automat i stedet. Anonymkode: 7ba26...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 22. april 2018 #2 Del Skrevet 22. april 2018 Hva sier markedet? Du kan jo legge den ut for det du kjøpte den for. Får du ingen bud, så setter du bare ned prisen eller skriver at den kan diskuteres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Del Skrevet 23. april 2018 Vanskelig å gi deg noe anslag, når du utelater nesten alt av opplysninger. Hvilket merke? Hvilken modell? Hvilken årgang? Kilometerstand? Mye småfeil på den? Alvorlige tekniske feil? Rust? Komplett servicehistorikk? Hengerfeste? Hvor lenge er den EU-godkjent? Noe ekstrautstyr som er verdt å nevne? Anonymkode: f9916...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Del Skrevet 23. april 2018 En gjenstand er verdt det noen er villig til å gi for den. Dette gjelder også bil. Anonymkode: 77c94...879 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 23. april 2018 #5 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg har en nevø som er i bilbransjen som sa da jeg skulle seleg min bil: Gå inn på Finn.no. Finn samme modell, årsmodell, biler med tilsvarende ekstrautstyr og km stand til din bil. Da vil du se omtrent hva du kan få for din bil. Det gjorde jeg og det salget gikk greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 23. april 2018 #6 Del Skrevet 23. april 2018 Du kjøpte bilen hos forhandler, da kan du ikke vente å få like mye når du selger den privat. Forskjellen på de to prisene er betydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå