Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I august flyttet jeg til et nytt sted for å studere. Jeg ble fort kjent med tre stykker på studiet som alle er fra denne byen eller har bodd her i noen år. Vi hang litt sammen i begynnelsen, men vi går et relativt hardt studie og bruker en del på å lese. I det siste føler jeg meg egentlig litt utestengt, men jeg vet egentlig ikke om jeg bare er paranoid eller hva. Jeg har ikke vært sammen med de på flere uker (utenom et par timer i uka når vi har forelsning/undervisning), og jeg merker at det begynner å gå inn på meg. Jeg har prøvd å foreslå at vi kanskje skal møtes for å ta en kaffe en dag, eller gå ut på byen og lignende, men enten så får jeg ikke respons eller så passer det ikke.. Likevel har jeg sett på snapchat at de er ute på fest i helgene, men da kan det jo være at de er sammen med folk jeg ikke kjenner. 

Som sagt merker jeg at dette går inn på meg og jeg begynner å føle meg ganske ensom og nedfor. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for jeg kjenner ingen andre her og det er 150 mil fra vennene mine hjemme. Jeg er en litt introvert og sjenert person og har ikke sånn kjempelett for å bli kjent med nye, i alle fall når alle liksom har funnet sin plass og ikke er så åpen for å bli kjent lenger. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg må bo her i minst 3 år til, og jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut hvis det fortsetter sånn.. 

Anonymkode: d30db...eb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så leit. Kjenner disse jentene hverandre fra før?

Jeg tror du gjør lurt i å se deg om etter flere venner. Hva med å melde deg inn i en studentforening? Idrett, studentavisa, faggruppe for din retning, eller bli fadder til høsten? Der treffer du nye folk!

Anonymkode: 45afd...b47

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon selv. Hvilke by er det snakk om?

Anonymkode: 6cf4e...d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...