Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest memyselfandi
Skrevet

noen som har noen steder/butikker som selger velvære å anbefale i forhold til servicen og kundebehandlingen? ønsker god hjelp,og ofte møter man jo "sure kjerringer".. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver jo ikke hvor da....

Men sånn jeg syns det er i de fleste bransjer er at skal man ha god service må man til små forhandlere og styre unna kjedene. Det koster ofte litt mer, men bedre service.

Har selv jobbet i stor kjede, detaljhandel og det er et annet press der på inntjening, effektivitet ol. Ikke samme tiden. Færre annsatte siden prisene er presset og noe skal det spares inn på.

Mitt generelle tips ihvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

hold deg unna parfymelle, så går det greit.

Skrevet

Jeg kler meg vanligvis helt OK. Jeg liker imidlertid å unne meg ting når jeg enten føler meg dritt eller føler meg veldig bra (nå høres jeg bipolar med shoppingmani ut, men er ikke det).

For eksempel liker jeg å kjøpe meg noe lite jeg har lyst på etter eksamener ol. Da ser jeg vanligvis ganske sjaber ut etter uker med lesing og 8 timer sliting i hår, men føler meg topp fordi jeg er ferdig.

Da er det veldig moro å bli møtt av det største muggtrynet på hele Majorstua inne på Esthetique på Magasinet. OK jeg har ikke brukt en time på ansiktsbehandlinger og sminke for å gå å kjøpe sminke!!

Kan også kjøpe noe dyrt en gang i blant (basisplagg eller spesiell anledning). Var da inne i en svært dyr butikk hvor jeg tenkte å kjøpe en kjole. Der sto de å så på meg med en sur mine, og nedverdiget seg deretter til å spørre meg om hva jeg skulle ha (ikke om jeg skulle ha noe). Jeg sa at jeg hadde tenkt å kjøpe den eller den kjolen, men at den kom til å ha dårlig karma...

Men på Corso Como får jeg bestandig bra service. Tenkte feks å kjøpe et par sko som de var utsolgt for i størrelsen min, og jeg ble kjempe lei meg. Ekspeditøren plukket fram et par sko jeg aldri ville tenkt på prøve som viste seg å være tusen ganger kulere.

Kemt, som er mine favorittbutikker. Der får jeg bestandig super hjelp. Dersom jeg tar noe jeg har sett for å prøve, kan de godt komme med noe som viser seg å være enda finere. Eneste minus er en dame som jobber der (tror jeg, kanskje hun bare henger der), som bestandig står og snakker høyt om kjærlighetsliv eller hva det koster det hun akkurat har kjøpt.

På MA er de også supre, og den butikken rett nedenfor som jeg aldri husker hva heter. Og jeg er på en måte ikke kledd i MIU MIU og lignende fra topp til tå heller. vanligvis er jeg bare der og snoker.

Gjest memyselfandi
Skrevet

hehe,glemte å skrive at jeg bor i oslo :wink:

Gjest gjest 0
Skrevet

er det Kent du mener? Som ligger i strøget?

Pam

Skrevet

Man skal ha flaks når man går inn i et parfymeri. Den beste servicen jeg har fått var på Estetique i Oslo City, en eldre dame som var utrolig hjelpsom og hyggelig.

Estetique på StorO-senteret skyr jeg som pesten.

Skrevet

Susanne - jeg har faktisk motsatt erfaring. Synes Estetique på Storo har mye bedre service enn Oslo City noen gang har hørt om.

Eller er Magic-kjeden supre. Både i VG-passasjen og på Oslo City.

Skrevet

Kemt er en butikk som ligger i Parkveien (adresse Hegdehaugsveien). Rett overfor Lorry's. Har masse BZR, Ivana Helsinki, vesker og annet rart men fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...